Entern Skrevet 12. juni 2022 #3661 Del Skrevet 12. juni 2022 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Skulle gjerne hatt et skikkelig kjølerom som jeg kunne ha en madrass eller stol i og overleve sommeren bedre. God ide 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. juni 2022 #3662 Del Skrevet 13. juni 2022 Nå synker jeg ned i stol med min nykjøpte sitron-Inspira. Vi skal ha kvalitetstid sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 16. juni 2022 #3663 Del Skrevet 16. juni 2022 I dag har det vært nærmere 30 grader Så jeg har spist to is. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 16. juni 2022 #3664 Del Skrevet 16. juni 2022 Jeg har kjøpt meg håndholdt vifte, så nå føles det mye mer levelig å forlate hjemmet 😄 Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 23. juni 2022 #3665 Del Skrevet 23. juni 2022 På lørdag melder det 31°C på ettermiddagen i Trondheim! For meg betyr det steng alle vinduer og dører, trekk for alle gardiner, og søk dekning! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. juni 2022 #3666 Del Skrevet 23. juni 2022 Antlers skrev (På 16.6.2022 den 19.42): Jeg har kjøpt meg håndholdt vifte, så nå føles det mye mer levelig å forlate hjemmet 😄 Anbefales på det sterkeste! Åhh...og den virker skikkelig, er ikke noe plasttull som går i stykker? @Antlers Hvor, hva og hvor mye, plis? Ladbar eller på batterier? Jeg visner på rot og trenger portabel hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 23. juni 2022 #3667 Del Skrevet 23. juni 2022 24 minutter siden, Hoppetaujenta said: Åhh...og den virker skikkelig, er ikke noe plasttull som går i stykker? @Antlers Hvor, hva og hvor mye, plis? Ladbar eller på batterier? Jeg visner på rot og trenger portabel hjelp. Ja, den virker helt supert. Blir så klart ikke like kraftig som å sitte foran den største vifta hjemme, men kraftig nok til at den faktisk hjelper når man må ut av huset. Den er ladbar, med 2 timers ladetid. Batteriet varer 3-4 timer på laveste hastighet, og 1-2 timer på høyeste hastighet. Den er i plast, men kjennes solid ut. Viftedelen er kapslet inn, så slipper å bekymre meg for deler som kan knekke av. Har overlevd fint i både lommer og vesker hittil 😄 Denne har jeg. Kan sikkert få tak i billigere på aliexpress eller lignende, men hvem orker å vente så lenge https://www.coolstuff.no/interesser/teknikk/vifter/vooni-handvifte-pid-18324 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. juni 2022 #3668 Del Skrevet 23. juni 2022 Antlers skrev (37 minutter siden): Ja, den virker helt supert. Blir så klart ikke like kraftig som å sitte foran den største vifta hjemme, men kraftig nok til at den faktisk hjelper når man må ut av huset. Den er ladbar, med 2 timers ladetid. Batteriet varer 3-4 timer på laveste hastighet, og 1-2 timer på høyeste hastighet. Den er i plast, men kjennes solid ut. Viftedelen er kapslet inn, så slipper å bekymre meg for deler som kan knekke av. Har overlevd fint i både lommer og vesker hittil 😄 Denne har jeg. Kan sikkert få tak i billigere på aliexpress eller lignende, men hvem orker å vente så lenge https://www.coolstuff.no/interesser/teknikk/vifter/vooni-handvifte-pid-18324 Må se rart ut å gå rundt med en sånn da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. juni 2022 #3669 Del Skrevet 23. juni 2022 Nevian skrev (1 time siden): På lørdag melder det 31°C på ettermiddagen i Trondheim! For meg betyr det steng alle vinduer og dører, trekk for alle gardiner, og søk dekning! Stenger du vinduene så blir det jo bare mer varmt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 23. juni 2022 #3670 Del Skrevet 23. juni 2022 Cid skrev (8 minutter siden): Stenger du vinduene så blir det jo bare mer varmt Varme strømmer fra varmt til kaldt, så hvis det er kaldere inne enn ute gjør jeg alt jeg kan for å hindre varmen i akkurat det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 23. juni 2022 #3671 Del Skrevet 23. juni 2022 6 minutter siden, Cid said: Må se rart ut å gå rundt med en sånn da Heller rar enn død som følge av heteslag, si De eneste kommentarene jeg har fått har vært av typen "Åååå, jeg vil også ha sånn!" Kommer til å bestille flere håndvifter til neste sommer. Med stativ, til å klipse fast, som kan henge rundt nakken osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. juni 2022 #3672 Del Skrevet 23. juni 2022 Nevian skrev (4 minutter siden): Varme strømmer fra varmt til kaldt, så hvis det er kaldere inne enn ute gjør jeg alt jeg kan for å hindre varmen i akkurat det. Jeg synes det blir innestengt luft hvis alt er lukket igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. juni 2022 #3673 Del Skrevet 23. juni 2022 Antlers skrev (2 minutter siden): Heller rar enn død som følge av heteslag, si De eneste kommentarene jeg har fått har vært av typen "Åååå, jeg vil også ha sånn!" Kommer til å bestille flere håndvifter til neste sommer. Med stativ, til å klipse fast, som kan henge rundt nakken osv. Blir litt sånn inspector gadget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 23. juni 2022 #3674 Del Skrevet 23. juni 2022 Det er for varmt! Jeg orker ikke .. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 23. juni 2022 #3675 Del Skrevet 23. juni 2022 15 grader her nå og litt vind. Deilig vær, egentlig, men i ettermiddag var det grisevarmt. Men i morgen og lørdag er det spådd 28 grader og da blir det sikkert over 30 siden yr alltid spår for snille temperaturer. Gruer meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. juni 2022 #3676 Del Skrevet 23. juni 2022 Takk og pris for gulvvifte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 23. juni 2022 #3677 Del Skrevet 23. juni 2022 (endret) Å nei, jeg er en frysepinne vinterstid, men tåler ikke å steke i solen. Jeg fant ikke hatten i dag, og det smalt i hodet å være ute. Jeg prøvde å pusse gammel maling på et rekkverk, men det må utsettes. Klager ikke på varmen, men tåler ikke så veldig mye lenger. Svidd rygg også. Hadde kun shorts på. Endret 23. juni 2022 av Adobyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 23. juni 2022 #3678 Del Skrevet 23. juni 2022 Cid skrev (1 time siden): Stenger du vinduene så blir det jo bare mer varmt Ikke hvis det er varmere ute enn inne, som nevnt over. Spesielt hvis det ikke er vind den dagen. Ikke noe glad i varmen jeg heller, men hjelper med gode og luftige klær. Skulle visst skikkelig bli varmt og vemmelig i morgen, så jeg får gjøre unna det jeg kan tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. juni 2022 #3679 Del Skrevet 23. juni 2022 Villfisker skrev (5 minutter siden): Ikke hvis det er varmere ute enn inne, som nevnt over. Spesielt hvis det ikke er vind den dagen. Ikke noe glad i varmen jeg heller, men hjelper med gode og luftige klær. Skulle visst skikkelig bli varmt og vemmelig i morgen, så jeg får gjøre unna det jeg kan tidlig. Men blir fortsatt innestengt, derfor jeg hater å ha igjen vindu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 23. juni 2022 #3680 Del Skrevet 23. juni 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Men blir fortsatt innestengt, derfor jeg hater å ha igjen vindu Det er jeg enig i. På sånne dager setter jeg meg heller i skyggen ute, om jeg har muligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå