Aurora** Skrevet 5. juli 2018 #2841 Del Skrevet 5. juli 2018 Slitsomt med presset om å være sosial hele tiden og virker som folk har 100 planer på sommeren. Vil man bare være hjemme, så er man rar. Så lei varmen nå 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjærestein Skrevet 5. juli 2018 #2842 Del Skrevet 5. juli 2018 Takk gudene for denne tråd iallefall. (ateist, men men..) Må ut av huset i dag og mens jeg vasket meg her måtte jeg sette meg ned for bare ble blytung i hele kroppen. Kreket meg inn på kjøkkenet og bøttet innpå noe kald vann. Ser det skal være litt mer levelig temperaturer her i dag. Håper det stemmer. Lykke til alle sammen. Syns forresten også vi hadde en nydelig vinter. Snø, masse snø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 5. juli 2018 #2843 Del Skrevet 5. juli 2018 Nomadene i Sahara kler ut varmen. Hve gjør du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brainstorm Skrevet 5. juli 2018 #2844 Del Skrevet 5. juli 2018 22 hours ago, Hoppetaujenta said: Jeg tror...at jeg bare like godt sletter hele sommeren 2018 fra hukommelsesharddisken. "Bzzz-klikk-klikk"...bortevekk! Neida, du kommer til å huske den. Men de som alltid klager på kulde og regn kommer til å huske at det var iskaldt og regnet hele sommeren. Det slår aldri feil. 9 hours ago, fjærestein said: Takk gudene for denne tråd iallefall. (ateist, men men..) Hvordan kan man være ateist i denne varmen, må da tro litt på han nedenunder i det minste. 👿 Det spesielle i år er jo så langvarig varme som ser ut til å være et særnorsk fenomen. Både Sverige og Danmark har det mange grader kjøligere. Det har blåst litt de siste dagene heldigvis, men hvorfor har ikke glovarmen blåst bort og over til naboene da? Nå ser jeg forresten at det loves en enslig dag med regn og 22 grader på mandag. Venter i spenning på om dette slår til, eller om det bare er tomme løfter igjen. 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 6. juli 2018 #2845 Del Skrevet 6. juli 2018 Meldte 30 grader på det varmeste i dag, men nå melder de "bare" 22. Takk værgudene! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. juli 2018 #2846 Del Skrevet 6. juli 2018 12 minutter siden, Snuppah00 skrev: Meldte 30 grader på det varmeste i dag, men nå melder de "bare" 22. Takk værgudene! Hvor i landet bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 6. juli 2018 #2847 Del Skrevet 6. juli 2018 1 time siden, Winza skrev: Hvor i landet bor du? Sørlandet 🙂 melder de varmt hos deg i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. juli 2018 #2848 Del Skrevet 6. juli 2018 Akkurat nå, Snuppah00 skrev: Sørlandet 🙂 melder de varmt hos deg i dag? Ikke sjekket men føles ikke noe spesielt kjøligere her 😛 Bor i Ålesund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 6. juli 2018 #2849 Del Skrevet 6. juli 2018 Hmmm..i følge værmeldingen skulle det bli max 23+ i dag, men det er allerede 27+, ikke pent å lyve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjærestein Skrevet 6. juli 2018 #2850 Del Skrevet 6. juli 2018 28 inne 31,5 ute på solsiden av bygget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 6. juli 2018 #2851 Del Skrevet 6. juli 2018 29 grader ute nå og helt overskyet. Helt sykt lummert og nå har kleggen begynt å komme og. JEG ORKER FAEN IKKE MER!!!! Jeg blir slappere enn vanlig (slapp til vanlig og grunnet alvorlig sykdom), mer nedstemt og konstant bekymret for å ikke få tak i nok fôr til hestene mine til neste sesong. Gresset vokser jo faen ikke. Jeg er livredd for skogbrann og jeg bor nært skogen. Jeg savner å høre regnet tromme på rutene. Kjenne regnet piske i ansiktet når jeg er ute og trener hest og lyden og synet av vindusviskerne som går på full guffe på bilen. Heldigvis er det spådd litt regn på mandag, håper virkelig det blir noe av. Da kommer jeg til å gråte av glede. Jeg skal aldri mer klage på regn. Aldri! Dette er tidenes helvetessommer, jeg HATER den heten! Skulle tro vi var kommet til helvete hele gjengen. Ikke er jeg noe brunere enn vanlig heller, for jeg klarer ikke sitte ute i den brennende heten. Er bare ute det jeg må og trener hest først sent på kvelden rett før jeg legger meg. Er ikke råd å få gjort det noe før. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora** Skrevet 7. juli 2018 #2852 Del Skrevet 7. juli 2018 Det er så jævlig varmt! Denne tråden burde ligge på kropp og helse. Ikke veldig humor å sllite i varmen 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. juli 2018 #2853 Del Skrevet 7. juli 2018 Det er varmt som fanden i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 7. juli 2018 #2854 Del Skrevet 7. juli 2018 Jeg savner regn jeg nå. Trenger å få renset lufta skikkelig. Jeg klarer kun denne varmen om jeg ligger på stranda og får kjøpt meg ned i vannet. Ellers er jeg helt utafor. Har ikke energi og er trøtt hele dagen. På soverommet er det 25 grader på natta.. umulig å få sove før langt på natt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 8. juli 2018 #2855 Del Skrevet 8. juli 2018 Jeg har ferie neste uke, jeg og min søster reiser til Island til fredag! Wohooo! Gleder meg som en unge. Dette har vært den verste sommeren på lenge. Drittlei sol og varme. Folk mener vi er gale som reiser fra varme, men folk får mene hva de vil 😊 island, here we come!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 8. juli 2018 #2856 Del Skrevet 8. juli 2018 1 time siden, Snuppah00 skrev: Jeg har ferie neste uke, jeg og min søster reiser til Island til fredag! Wohooo! Gleder meg som en unge. Dette har vært den verste sommeren på lenge. Drittlei sol og varme. Folk mener vi er gale som reiser fra varme, men folk får mene hva de vil 😊 island, here we come!! Gled deg! Island er fantastisk! mitt 2.hjem, hehe. Jeg skal dit til høsten. Sånn som jeg gleder meg. på Island er det sjelden mer enn 20 grader (sjelden det er 20 grader også) og nesten alltid en frisk vind. Blir aldri lummert og klamt sånn som her. Kos dere masse! Jeg er SÅ misunnelig. Skulle gjerne dratt med en gang om jeg kunne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. juli 2018 #2857 Del Skrevet 8. juli 2018 3 minutter siden, Salka skrev: Gled deg! Island er fantastisk! mitt 2.hjem, hehe. Jeg skal dit til høsten. Sånn som jeg gleder meg. på Island er det sjelden mer enn 20 grader (sjelden det er 20 grader også) og nesten alltid en frisk vind. Blir aldri lummert og klamt sånn som her. Kos dere masse! Jeg er SÅ misunnelig. Skulle gjerne dratt med en gang om jeg kunne. Er det hjemlandet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 8. juli 2018 #2858 Del Skrevet 8. juli 2018 3 minutter siden, Winza skrev: Er det hjemlandet ditt? Mitt 2.hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 8. juli 2018 #2859 Del Skrevet 8. juli 2018 7 minutter siden, Salka skrev: Gled deg! Island er fantastisk! mitt 2.hjem, hehe. Jeg skal dit til høsten. Sånn som jeg gleder meg. på Island er det sjelden mer enn 20 grader (sjelden det er 20 grader også) og nesten alltid en frisk vind. Blir aldri lummert og klamt sånn som her. Kos dere masse! Jeg er SÅ misunnelig. Skulle gjerne dratt med en gang om jeg kunne. Har hørt det er fryktelig dyrt på Island ? Men et vakkert land ja, kunne tenkt meg en tur dit selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 8. juli 2018 #2860 Del Skrevet 8. juli 2018 Akkurat nå, Stella Rose skrev: Har hørt det er fryktelig dyrt på Island ? Men et vakkert land ja, kunne tenkt meg en tur dit selv. Syns prisene er ganske like som Norge, egentlig. Så blir jo dyrt sammenliknet med Spania og sånt. Enkelte importvarer som sminke og sånt er dyrere. Bensin er også dyrere. Ellers er det å spise ute ca samme pris som hjemme, men jeg syns man får mer for pengene på Island. Ferskere råvarer, bedre mat og større porsjoner. Jeg pleier også å kjøpe endel hesteutstyr når jeg er der, det er ganske like priser som her, men flere islandske merker som ikke finnes her. Pleier også å kjøpe med islandsk hudpleie. Det er veldig rent og selvfølgelig ikke testet på dyr. Kvalitetsullvarer er også billigere der enn her, men må være islandsk ull da, men det er jo det beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå