Jerry Lee Skrevet 2. juli 2018 #2801 Del Skrevet 2. juli 2018 Akkurat nå, Snuppah00 skrev: Det er så varmt! Skal det være sånn store deler av juli og august, så vet jeg ikke hva jeg gjør altså. Får skikkelig pms i denne varmen. Deilig at denne tråden finnes. Kan klage så mye jeg vil uten å få kjeft 🙂 Ja. Kjeft og smell. Her har du likesinnede. Egentlig litt pussig at man får kjeft for og blir sett rart på om man ikke liker slik varme som vi opplever, og hadde i mai også. Jeg blir slått ut, og orker ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. juli 2018 #2802 Del Skrevet 2. juli 2018 Hør etter alle : Overnattingsparty ute i hagan til @Stella Rose Ta med lett mat og kald drikke. La oss kjøle oss ned... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 2. juli 2018 #2803 Del Skrevet 2. juli 2018 2 minutter siden, Jerry Lee skrev: Hør etter alle : Overnattingsparty ute i hagan til @Stella Rose Ta med lett mat og kald drikke. La oss kjøle oss ned... Og badetøy 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. juli 2018 #2804 Del Skrevet 2. juli 2018 Akkurat nå, Stella Rose skrev: Og badetøy 😉 Unødvendig. Det veit du da... 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 2. juli 2018 #2805 Del Skrevet 2. juli 2018 51 minutter siden, Jerry Lee skrev: Ja. Kjeft og smell. Her har du likesinnede. Egentlig litt pussig at man får kjeft for og blir sett rart på om man ikke liker slik varme som vi opplever, og hadde i mai også. Jeg blir slått ut, og orker ingenting. Mens de kan sutre og klage hele vinteren. Eller de begynner å klage allerede i september. "Åh, det er så kaldt. Vil ha mer sommer! Herregud, nesten ikke sol og varme i sommer jo. Hvor ble sommeren av?! Weh weh" 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. juli 2018 #2806 Del Skrevet 2. juli 2018 Akkurat nå, Snuppah00 skrev: Mens de kan sutre og klage hele vinteren. Eller de begynner å klage allerede i september. "Åh, det er så kaldt. Vil ha mer sommer! Herregud, nesten ikke sol og varme i sommer jo. Hvor ble sommeren av?! Weh weh" Nettopp. Og det er liksom greit. Men sol og hundre grader må alle elske. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. juli 2018 #2807 Del Skrevet 2. juli 2018 6 minutter siden, Snuppah00 skrev: Mens de kan sutre og klage hele vinteren. Eller de begynner å klage allerede i september. "Åh, det er så kaldt. Vil ha mer sommer! Herregud, nesten ikke sol og varme i sommer jo. Hvor ble sommeren av?! Weh weh" I september så vil det nok være kaldt der vi bor Kjenner at jeg gleder meg 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 2. juli 2018 #2808 Del Skrevet 2. juli 2018 Ååååååh, jeg er så lei denne varmen! blir enda slappere og dårligere enn vanlig og orker ikke en dritt. Blir mer deprimert og nedstemt også fordi jeg orker enda mindre enn vanlig og fordi jeg føler meg så ensom og alene om å ikke like 50 varmegrader. Selv om jeg vet at jeg ikke er alene, jeg har jo dere andre her i tråden. Men likevel føler jeg meg alene. Man skal liksom elske sommeren. Skulle ønske det kunne holde seg på rundt 18-20 grader og litt vind. For jeg liker selve været og lyset, men jeg hater den grusomme tropevarmen. Er pokker meg spådd 32 grader imorgen og. Jeg tror jeg dør snart. Som tidligere tatt opp her i tråden blir jeg rett og slett provosert av folk som klager og "kjefter" på de som sliter i varmen. De samme folka syter, klager, gnæger og griner bare det er én dag med under 25 grader og de syyyyyter og gnåler seg gjennom absolutt hele vinteren og "kjefter" på de som liker vinteren. Hvorfor er det greit å syte og klage over vinteren, mens å klage på intens tropevarme er å banne i kirken og det som verre er? Det er et spørsmål vi aldri komme til å få svar på. Og en ting som irriterer meg grenseløst. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. juli 2018 #2809 Del Skrevet 2. juli 2018 16 minutter siden, Salka skrev: Ååååååh, jeg er så lei denne varmen! blir enda slappere og dårligere enn vanlig og orker ikke en dritt. Blir mer deprimert og nedstemt også fordi jeg orker enda mindre enn vanlig og fordi jeg føler meg så ensom og alene om å ikke like 50 varmegrader. Selv om jeg vet at jeg ikke er alene, jeg har jo dere andre her i tråden. Men likevel føler jeg meg alene. Man skal liksom elske sommeren. Skulle ønske det kunne holde seg på rundt 18-20 grader og litt vind. For jeg liker selve været og lyset, men jeg hater den grusomme tropevarmen. Er pokker meg spådd 32 grader imorgen og. Jeg tror jeg dør snart. Som tidligere tatt opp her i tråden blir jeg rett og slett provosert av folk som klager og "kjefter" på de som sliter i varmen. De samme folka syter, klager, gnæger og griner bare det er én dag med under 25 grader og de syyyyyter og gnåler seg gjennom absolutt hele vinteren og "kjefter" på de som liker vinteren. Hvorfor er det greit å syte og klage over vinteren, mens å klage på intens tropevarme er å banne i kirken og det som verre er? Det er et spørsmål vi aldri komme til å få svar på. Og en ting som irriterer meg grenseløst. De siste dagene så har jeg fått følelsen av å få lyst til å brekke meg når det er veldig varmt 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corinne Skrevet 2. juli 2018 #2810 Del Skrevet 2. juli 2018 Jeg sliter, klarer ikke mer varme. Blir handlingslammet og helt grønnsak i hjernen.. Gi meg 18 grader og litt vind, så er jeg fungerende og smilende.. Men sånn det har vært nå i ukesvis... Nei.. Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg!! Jævlig ute, jævlig inne... Åh... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 3. juli 2018 #2811 Del Skrevet 3. juli 2018 8 timer siden, Salka skrev: Som tidligere tatt opp her i tråden blir jeg rett og slett provosert av folk som klager og "kjefter" på de som sliter i varmen. De samme folka syter, klager, gnæger og griner bare det er én dag med under 25 grader og de syyyyyter og gnåler seg gjennom absolutt hele vinteren og "kjefter" på de som liker vinteren. Hvorfor er det greit å syte og klage over vinteren, mens å klage på intens tropevarme er å banne i kirken og det som verre er? Det er et spørsmål vi aldri komme til å få svar på. Og en ting som irriterer meg grenseløst. Akkurat dette provoserer meg noe jævlig! Altså, jeg kan ikke noe for at jeg ikke tåler varme og blir så dårlig. Er jeg i byen med venner og skal ha matbit, så skal de så klart sitte midt i solsteiken mens jeg vil sitte inne hvor det er litt svalere. Men orker ikke å til byen i denne varmen uansett. Blir dårlig og orker ingenting Men alle må elske varme ellers er man bare sær 🙄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 3. juli 2018 #2812 Del Skrevet 3. juli 2018 2 timer siden, Snuppah00 skrev: Akkurat dette provoserer meg noe jævlig! Altså, jeg kan ikke noe for at jeg ikke tåler varme og blir så dårlig. Er jeg i byen med venner og skal ha matbit, så skal de så klart sitte midt i solsteiken mens jeg vil sitte inne hvor det er litt svalere. Men orker ikke å til byen i denne varmen uansett. Blir dårlig og orker ingenting Men alle må elske varme ellers er man bare sær 🙄 Enig, skulle nesten tro varmeelskerne trodde vi valgte selv å bli dårlig i varmen. Foretrekker å sitte inne og spise jeg også, eller ihvertfall i skyggen om det ikke er 25+. Orker ikke dra til byen i denne varmen jeg heller. Orker ingenting jeg heller og får vondt i både magen og leddene pluss at jeg som sagt blir enda slappere enn vanlig og skikkelig irritabel. Og den satans varmen skal visst bare fortsette, jeg blir snart gal. Ikke sant, derfor jeg føler meg så alene om det og, men heldigvis er vi mange her i tråden som kan være sære sammen. Denne tråden er gull verdt altså. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 3. juli 2018 #2813 Del Skrevet 3. juli 2018 1 time siden, Salka skrev: Enig, skulle nesten tro varmeelskerne trodde vi valgte selv å bli dårlig i varmen. Foretrekker å sitte inne og spise jeg også, eller ihvertfall i skyggen om det ikke er 25+. Orker ikke dra til byen i denne varmen jeg heller. Orker ingenting jeg heller og får vondt i både magen og leddene pluss at jeg som sagt blir enda slappere enn vanlig og skikkelig irritabel. Og den satans varmen skal visst bare fortsette, jeg blir snart gal. Ikke sant, derfor jeg føler meg så alene om det og, men heldigvis er vi mange her i tråden som kan være sære sammen. Denne tråden er gull verdt altså. Ser på langtidsvarselet og melder bare sol og mer sol. Ikke sånn kjempe varmt, men pleier å bli varnere enn hva de melder 🙄 De to ukene i juni var herlige, men nå er sol og varme tilbake. Ikke like ille som i mai da, for mai var jævlig!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. juli 2018 #2814 Del Skrevet 3. juli 2018 Jeg er så glad for at jeg ikke bor på andre siden av jordkloden hvor de har det sånn som dette (og verre) hele året. Jeg hadde dødd på ordentlig der. Hver dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. juli 2018 #2815 Del Skrevet 3. juli 2018 Nå er det virkelig ille. Ufattelig slitsomt. Har skygge fra trær og litt vind. Det letter noe. Men hjelpes så innpåsliten varmen er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corinne Skrevet 3. juli 2018 #2816 Del Skrevet 3. juli 2018 Jamen i svarte, hvor varmt skal det egentlig kunne bli i gamle Norge??? Orker ikke mer, stopp værguder, nåde nåde!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 3. juli 2018 #2817 Del Skrevet 3. juli 2018 (endret) Nesten like varmt som det er i Los Angeles. Kan det snart normalt?! Svetter i hjel og må på jobb snart. Møkk Endret 3. juli 2018 av Snuppah00 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 3. juli 2018 #2818 Del Skrevet 3. juli 2018 32 grader i skyggen, 44 grader i solveggen og "bare" 28 inne på kjøkkenet hvor gradestokken står. Sukk. Vifta står på fullt. Er nok litt kjøligere der den står og jeg sitter. Heldigvis. Godt å kjenne den svalende luften fra vifta. Skulle ønske det kunne være sånn som det var på fredag og lørdag, da var det rundt 22 grader og en deilig vind. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjærestein Skrevet 3. juli 2018 #2819 Del Skrevet 3. juli 2018 31.5 !! inne , 36.5 på veggen utenfor der det er sol- nå klokka 19.19 Ja ja.. gitt opp litt her i dag. Bare redd for katten ja og akvariet som vel snart er blitt til fiskesuppe. Har nytt redskap: spruteflaske. Er til håret. Sitter i sofaen her og væter håret hvert kvarter. Hjelper. Ett tips til den som trenger. katta er ikke imponert over ideen, tror jeg. Tørr ei prøve på den nei. Redd jeg aldri ser den igjen.... Stakar pusen. All den pelsen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjærestein Skrevet 3. juli 2018 #2820 Del Skrevet 3. juli 2018 (endret) 24 minutter siden, Salka skrev: 32 grader i skyggen, 44 grader i solveggen og "bare" 28 inne på kjøkkenet hvor gradestokken står. Sukk. Vifta står på fullt. Er nok litt kjøligere der den står og jeg sitter. Heldigvis. Godt å kjenne den svalende luften fra vifta. Skulle ønske det kunne være sånn som det var på fredag og lørdag, da var det rundt 22 grader og en deilig vind. oj.. bare oj.. lykke til... Endret 3. juli 2018 av fjærestein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå