Snuppah00 Skrevet 19. mai 2018 #2581 Del Skrevet 19. mai 2018 Full sol og 24 grader på min veranda Savner ner skyer og vind. Helt vindstille ute. Kom nettopp hjem og heiv av meg i svette klærne. På med vifta. Ah deilig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 19. mai 2018 #2582 Del Skrevet 19. mai 2018 Akkurat nå, Snuppah00 skrev: Full sol og 24 grader på min veranda Savner ner skyer og vind. Helt vindstille ute. Kom nettopp hjem og heiv av meg i svette klærne. På med vifta. Ah deilig Bestilte en gulvvifte noen dager siden, lenge leve vifter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 19. mai 2018 #2583 Del Skrevet 19. mai 2018 4 timer siden, Winza skrev: Bestilte en gulvvifte noen dager siden, lenge leve vifter Uten vifte hadde jeg dauet Lurer på hvordan de overlevde i gamledager uten vifte? 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 19. mai 2018 #2584 Del Skrevet 19. mai 2018 7 minutter siden, Snuppah00 skrev: Uten vifte hadde jeg dauet Lurer på hvordan de overlevde i gamledager uten vifte? 🤔 Kanskje de ikke overlevde? O: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 20. mai 2018 #2585 Del Skrevet 20. mai 2018 23 timer siden, Winza skrev: Kanskje de ikke overlevde? O: Gudene vet takk og pris vi har vifter nå som kan avkjøle oss Men jeg holder på bli GAL av den her varmen. Melder ikke noe bedre til uka. Fortsatt full sol og rundt 19 grader men blir alltid varmere. Skal det være så varmt hele sommeren, så rømmer jeg landet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 20. mai 2018 #2586 Del Skrevet 20. mai 2018 På 19.5.2018 den 17.30, Snuppah00 skrev: Uten vifte hadde jeg dauet Lurer på hvordan de overlevde i gamledager uten vifte? 🤔 I gamledager brukte de sånne vifter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 22. mai 2018 #2587 Del Skrevet 22. mai 2018 Jeg klarer snart ikke mer. I en uke fram i tid, så melder de kun strålende sol og 20-22 grader 😭 Reiser snart til Svalbard eller Grønland. Bor på Sørlandet. Melder de sånt vær hos dere og? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 22. mai 2018 #2588 Del Skrevet 22. mai 2018 2 minutter siden, Snuppah00 skrev: Jeg klarer snart ikke mer. I en uke fram i tid, så melder de kun strålende sol og 20-22 grader 😭 Reiser snart til Svalbard eller Grønland. Bor på Sørlandet. Melder de sånt vær hos dere og? Meldt litt mer her, mellom 23-25+ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 22. mai 2018 #2589 Del Skrevet 22. mai 2018 14 minutter siden, Catalina Culès skrev: Meldt litt mer her, mellom 23-25+ Håper ikke det skal være sånn hele sommeren. Da vet jeg ikke hva jeg gjør. Drittlei 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JeSuisLouise Skrevet 22. mai 2018 #2590 Del Skrevet 22. mai 2018 På 20.5.2018 den 18.05, Catalina Culès skrev: I gamledager brukte de sånne vifter I Spania har alle sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie23 Skrevet 22. mai 2018 #2591 Del Skrevet 22. mai 2018 Jeg liker en fin blanding. Liker sol og varme, men kan fort bli lei og sliten hvis det blir mye av det. For orker ikke å trene eller å være aktiv. Derfor er det greit med overskyet og mildere vær og. Sliter å sove om natta når det er så varmt. Melder full sol og rundt 20 grader her. Ikke noe vind, så blir ikke så mye trening på meg fremover 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 22. mai 2018 #2592 Del Skrevet 22. mai 2018 Skyt meg. Torsdag og fredag spår de 27 grader og lørdag og søndag TJUEÅTTE grader! Spår 27-28 grader på det varmeste hele langtidsvarselet. Arme meg! Nesten ikke noe vind heller, bare 1-2 m/s. I pinsehelga var det greit, for da blåste det masse og da tåler jeg varmen bedre. 21 grader og 8 m/s nordavind er behagelig. Men vindstille og 28 grader er ren tortur. Blir så lummert da. Jeg elsker finværet og lyset, men jeg hater varmen fordi jeg tåler den så dårlig. Skulle ønske det kunne holde seg på 15-21 grader og litt vind. Det er mer enn nok for meg. Grisevarmt ute nå, så sitter inne i svalt hus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 22. mai 2018 #2593 Del Skrevet 22. mai 2018 1 time siden, Salka skrev: Skyt meg. Torsdag og fredag spår de 27 grader og lørdag og søndag TJUEÅTTE grader! Spår 27-28 grader på det varmeste hele langtidsvarselet. Arme meg! Nesten ikke noe vind heller, bare 1-2 m/s. I pinsehelga var det greit, for da blåste det masse og da tåler jeg varmen bedre. 21 grader og 8 m/s nordavind er behagelig. Men vindstille og 28 grader er ren tortur. Blir så lummert da. Jeg elsker finværet og lyset, men jeg hater varmen fordi jeg tåler den så dårlig. Skulle ønske det kunne holde seg på 15-21 grader og litt vind. Det er mer enn nok for meg. Grisevarmt ute nå, så sitter inne i svalt hus. 28 grader? Hvor i landet bor du? Her melder de 22 på det varmeste, så bør egentlig ikke klage når jeg ser hva du må slite med. Melder ikke noe vind her heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 22. mai 2018 #2594 Del Skrevet 22. mai 2018 3 minutter siden, Snuppah00 skrev: 28 grader? Hvor i landet bor du? Her melder de 22 på det varmeste, så bør egentlig ikke klage når jeg ser hva du må slite med. Melder ikke noe vind her heller Jepp. Gruer meg og det er jo fortsatt bare mai. Håper det snur etterhvert og at resten av sommeren blir passe lunken. Bor i Oslo-området. Skulle ønske jeg kunne flyttet til Island. Der er det sjeldent mer enn 20 grader på sommeren. Sjelden det er så mye som 20 også, (er mer vanlig med 10-12) men det forekommer og Island i pent vær er virkelig fantastisk! Blåser nesten alltid der og blir ikke lummert sånn som her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 22. mai 2018 #2595 Del Skrevet 22. mai 2018 Jeg har til nå klart meg rimelig greit. Men nå gruer jeg meg veldig til helga, for jeg tar dykkerkurs nå og skal ut og trekke på meg en tørrdrakt over superundertøy 2-3 ganger både lørdag og søndag. I 27-28 grader. Heldigvis er det under 10 grader dit jeg skal, men likevel, altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie23 Skrevet 23. mai 2018 #2596 Del Skrevet 23. mai 2018 Det kan godt komme noe regn snart. Plantene mine tørker jo ut Så sleit jeg med nattesøvnen i natt. Tok å sparket av meg dyna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brainstorm Skrevet 25. mai 2018 #2597 Del Skrevet 25. mai 2018 10 grader varmere enn på Gran Canaria, og verre skal det bli. For første gang vurderer jeg sydentur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. mai 2018 #2598 Del Skrevet 25. mai 2018 Wow...første gangen jeg sitter i gjennomtrekk (som ikke er der) og svetter. Sent på kveld og ennå bare mai. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora** Skrevet 26. mai 2018 #2599 Del Skrevet 26. mai 2018 Vaaaaaaarmt. 38 grader på verandaen min. Renner snart vekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duckie Skrevet 26. mai 2018 #2600 Del Skrevet 26. mai 2018 Jeg har en vifte på hver side av meg selv, det er effektivt! Sitter midt i en storm, men det føles godt. Jeg fryser ned halvlitersflasker med vann som jeg har med i senga på kvelden, så godt å stikke føttene bortpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå