Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Catalina Culès
3 minutter siden, Salka skrev:

Da er det nok noe annet. Jeg har en kronisk sykdom som gir kraftig utmattelse også og blir verre i varmen, så kan være derfor og. Jeg tålte varmen bedre før jeg ble syk. Hmmm. :klo: 

Kanskje sykdommen som gjør det da ..ikke godt å vite :vetikke: Ser forresten at det er meldt kjøligere fremover 16-18+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Kanskje sykdommen som gjør det da ..ikke godt å vite :vetikke: Ser forresten at det er meldt kjøligere fremover 16-18+

Ja, mulig. Ikke godt å vite, nei. :vetikke: Spådd litt kjøligere i noen dager her og. 16-19 grader imorgen og fredag. 20 på lørdag, men opp til ca 20 er greit. Mandag er det spådd 22 igjen. Men yr spår mye feil om dagen syns jeg. Har begynt å blåse opp her nå, vinden uler i veggene. 9 m/s iflg yr, men det er nok ingenting for deg, har skjønt at du bor litt mer vindfullt til enn meg. For meg som ikke er vant med så kraftig vind er det mye. Østlandsorkan kaller jeg det. :hoho: Men godt med litt vind når det er så varmt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en liten drøm om å kjøpe meg ei lita hytte oppe i fjellheimen der det er kjølig/kaldt på sitt aller varmeste
om sommeren. Mine fremtidige lottomillioner vet hvor de skal plasseres og småhopper av iver de også.  :rodmer: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
3 minutter siden, Salka skrev:

Ja, mulig. Ikke godt å vite, nei. :vetikke: Spådd litt kjøligere i noen dager her og. 16-19 grader imorgen og fredag. 20 på lørdag, men opp til ca 20 er greit. Mandag er det spådd 22 igjen. Men yr spår mye feil om dagen syns jeg. Har begynt å blåse opp her nå, vinden uler i veggene. 9 m/s iflg yr, men det er nok ingenting for deg, har skjønt at du bor litt mer vindfullt til enn meg. For meg som ikke er vant med så kraftig vind er det mye. Østlandsorkan kaller jeg det. :hoho: Men godt med litt vind når det er så varmt. 

9 det er jo bare en bris det :P Bare tenkt deg rundt 20 m/s og bølgene slår mot land :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg har en liten drøm om å kjøpe meg ei lita hytte oppe i fjellheimen der det er kjølig/kaldt på sitt aller varmeste
om sommeren. Mine fremtidige lottomillioner vet hvor de skal plasseres og småhopper av iver de også.  :rodmer: 

I går var det 23 grader (i skyggen) på hytta i 1000m....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Catalina Culès skrev:

9 det er jo bare en bris det :P Bare tenkt deg rundt 20 m/s og bølgene slår mot land :fnise:

Har opplevd det når jeg har vært nordpå, blåser godt da, ja! :) Her er det sjeldent mer enn 3-4 m/s, men var faktisk 14 på første juledag, da trodde jeg at jeg skulle blåse bort. :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Winza skrev:

Vurderer å kjøpe denne :biggrin: 

Alt hjelper, men har du anledning vil jeg anbefale deg å gå opp en størrelse større i selve vifta. Blir bedre da.
Der er en til 215 og en annen til 269...har du råd til det? 

Akkurat nå, beyonce_1 skrev:

I går var det 23 grader (i skyggen) på hytta i 1000m....

Upps...da må jeg nok høyere opp...og kjøpe meg en solid firehjulstrekker i tillegg. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Alt hjelper, men har du anledning vil jeg anbefale deg å gå opp en størrelse større i selve vifta. Blir bedre da.

Upps...da må jeg nok høyere opp...og kjøpe meg en solid firehjulstrekker i tillegg. :) 

Er de to her de samme liksom? :P

3CAFC038-14D8-4B2F-A443-07EA50CB96BF.thumb.png.de953f1a2ce9614328a6a6a31a7dfaca.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble nok litt hikke der da de la inn bildene, Winza...men får du kjøpt deg en slik skikkelig en
blir det som natt og dag i levelighet hos deg denne sommeren. :jepp:  Håper du får tak i en. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Det ble nok litt hikke der da de la inn bildene, Winza...men får du kjøpt deg en slik skikkelig en
blir det som natt og dag i levelighet hos deg denne sommeren. :jepp:  Håper du får tak i en. 

Men er ikke den eneste forskjellen mellom denne og den billigere at den er litt høyere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Passer dette? :)

BA016D5C-7EA6-4493-8FBA-41A907BCA782.jpeg.86a21472972927879cef3b6d69d78b1b.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja sliter selv i varmen, enda jeg har bra klimaanlegg i bilen. Blir helt rar og dårlig. Det blir jeg også hvis jeg bader eller dukker under vannet. Vinteren og kulde gjør meg også rar og dårlig 😞

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag, i morgen, fredag, lørdag og søndag melder de full sol og 18-19 grader. Ikke særlig vind. Yr meldte overskyet med litt sol og 13- 14 grader til helga, det måtte de så klart endre :roll: Fikk sove greit i natt, selv om det var varmt

Endret av Snuppah00
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare 10 grader hos meg idag. Spådd 16 på det meste og litt vind. Friskt og godt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Winza skrev:

Passer dette?

Ehh...for så vidt, men veien opp vinterstid er noe herk. :ninja: 

12 timer siden, Winza skrev:

Men er ikke den eneste forskjellen mellom denne og den billigere at den er litt høyere? 

Selve viftebladene er større. De billigste er små. Det blir avkjøling av dem også, men de litt større er bedre...syns jeg. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Ehh...for så vidt, men veien opp vinterstid er noe herk. :ninja: 

Selve viftebladene er større. De billigste er små. Det blir avkjøling av dem også, men de litt større er bedre...syns jeg. :) 

Jeg bestilte denne :) https://www.netonnet.no/art/hjem-og-fritid/inneklima/vifter/andersson-vrf-2-3/239656.11252/?utm_source=prisjakt.no&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisjakt_prisjamforelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jo stor den. Tror at du kommer til å bli veldig fornøyd. :jepp:  Håper de er raske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...