Gjest Jacklost Skrevet 22. desember 2016 #2281 Del Skrevet 22. desember 2016 På 17.12.2016 den 20.20, AnonymBruker skrev: Sliter også, det er 10 grader og føles som August og ikke jul. Savner! Å fryse. Anonymkode: 5d8ad...36f På 17.12.2016 den 20.18, AnonymBruker skrev: Jeg sliter i varmen. 25 grader minst i i sjyggen. Anonymkode: 856e4...0fc Hehe hvor bor dere? Her er det iskaldt Skulle gjerne byttet med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #2282 Del Skrevet 28. januar 2017 Fysj, så varmt det er. Sola steiker Anonymkode: 856e4...0fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #2283 Del Skrevet 28. januar 2017 Jeg har vært en stor tilhenger av denne tråden her i mange år og er det forsåvidt enda. Jeg hater varme; jeg blir rett og slett syk av det. Grunnen til at jeg skriver her nå er for å fortelle dere at det kan være medisinske grunner til at dere blir då dårlige av varmen. Jeg har nemlig, etter 40 år med helvete, fått vite hvorfor jeg reagerer så på varme og i og for seg alltid er for varm, uansett temperatur. Jeg har fått vite at jeg har ALVORLIG kuldeallergi og reagerer derfor på varme (ja, jeg vet det høres idiotisk ut). Blir det varmt nok nærmer jeg meg anafalyktisk sjokk og kroppen reagerer med en lang rekke symptomer, hvorav ett er at jeg "koker over". Det samme skjer hvis jeg begynner å fryse, og det mest tydelige symptomet også da, er at jeg blir varm og "koker over". Veldig upraktisk, da den naturlige reaksjonen blir å kle av seg, mens kroppen holder på å gå i sjokk pga kulde selv om ting føles helt motsatt. Nå når jeg vet om dette og prøver å kle meg etter temperatur, uansett hvor jævlig og kvelende det er, begynner jeg å bli langt mer tolerant mot varme. Ville bare tipse dere, i tilfelle flere i denne tråden sliter med samme problem Anonymkode: 14055...99d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 4. februar 2017 #2284 Del Skrevet 4. februar 2017 Dere med hyperhidrose, hvordan spiller det inn på jobbsøknadene deres? Min hyperhidrose blir bare verre og verre, jeg sover knapt en liten time før jeg brenner opp! Å gud som jeg svetter, og jeg klarer ikke leve med dette. Jeg er arbeidsledig for tiden og legen min vet (heldigvis!!!) om hyperhidrose fra før av, så hun har skrevet dette til Nav. Men jeg må fortsatt søke på jobber, Jeg sitter her, det er minusgrader urenfor, jeg er i en liten topp og joggebukser. Det renner!!! Jeg er så varm! Dette er normalt for meg, men hvordan skal jeg få jobb når jeg er sånn? Jeg er så trøtt, så sliten og svett. Jeg klarer så vidt å leve med dette, men nav sier jeg MÅ jobbe. Jeg koker!! Send gjerne pm. TLDRJeg brenner opp, som en galning, må ha jobb. Hjelp! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #2285 Del Skrevet 4. februar 2017 1 time siden, MalloryK skrev: Dere med hyperhidrose, hvordan spiller det inn på jobbsøknadene deres? Min hyperhidrose blir bare verre og verre, jeg sover knapt en liten time før jeg brenner opp! Å gud som jeg svetter, og jeg klarer ikke leve med dette. Jeg er arbeidsledig for tiden og legen min vet (heldigvis!!!) om hyperhidrose fra før av, så hun har skrevet dette til Nav. Men jeg må fortsatt søke på jobber, Jeg sitter her, det er minusgrader urenfor, jeg er i en liten topp og joggebukser. Det renner!!! Jeg er så varm! Dette er normalt for meg, men hvordan skal jeg få jobb når jeg er sånn? Jeg er så trøtt, så sliten og svett. Jeg klarer så vidt å leve med dette, men nav sier jeg MÅ jobbe. Jeg koker!! Send gjerne pm. TLDRJeg brenner opp, som en galning, må ha jobb. Hjelp! *klem* Anonymkode: 14055...99d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #2286 Del Skrevet 4. februar 2017 13 timer siden, MalloryK skrev: Dere med hyperhidrose, hvordan spiller det inn på jobbsøknadene deres? Min hyperhidrose blir bare verre og verre, jeg sover knapt en liten time før jeg brenner opp! Å gud som jeg svetter, og jeg klarer ikke leve med dette. Jeg er arbeidsledig for tiden og legen min vet (heldigvis!!!) om hyperhidrose fra før av, så hun har skrevet dette til Nav. Men jeg må fortsatt søke på jobber, Jeg sitter her, det er minusgrader urenfor, jeg er i en liten topp og joggebukser. Det renner!!! Jeg er så varm! Dette er normalt for meg, men hvordan skal jeg få jobb når jeg er sånn? Jeg er så trøtt, så sliten og svett. Jeg klarer så vidt å leve med dette, men nav sier jeg MÅ jobbe. Jeg koker!! Send gjerne pm. TLDRJeg brenner opp, som en galning, må ha jobb. Hjelp! Kan si såpass som at det har skapt problemer for meg i arbeidslivet. Har heldigvis eget kontor nå, med mulighet for å skru temperaturen i bånn. Men å jobbe sammen med andre jenter, som hele tiden sier "jeg fryyyyser" har ikke vært lett. Særlig siden jenter har en tendens til å fryse om inntetemperaturen kryper under 25 Og så er det alltid sånn at hvis noen synes det er kaldt så går de bare og lukker vinduet, mens en som er varm ville blitt sett på som hensynsløs om hun gikk og åpnet det. Da jeg jobbet i landskap fikk jeg til og med tilsnakk for bruk av stillegående vifte (som ikke traff noen andre). Anonymkode: a30e7...4f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #2287 Del Skrevet 24. mars 2017 Da var det påan igjen http://www.dagbladet.no/nyheter/solrik-helg-i-vente-med-stigende-temperaturer/67417724 Anonymkode: 3993c...32e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #2288 Del Skrevet 26. mars 2017 På Friday, March 24, 2017 den 16.11, AnonymBruker skrev: Da var det påan igjen http://www.dagbladet.no/nyheter/solrik-helg-i-vente-med-stigende-temperaturer/67417724 Anonymkode: 3993c...32e Anonymkode: 8c47d...7d0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjærestein Skrevet 26. mars 2017 #2289 Del Skrevet 26. mars 2017 Sååå glad i denne tråden. Iiiingen andre som forstår meg. Snufs. Fine tråden. <3 <3 <3 Ja og fine folk da. ( er jo de som gjør tråden. ) Så en takk for følget, i stilla før stormen. (Les :sommer) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. mars 2017 #2290 Del Skrevet 26. mars 2017 Det er litt tidlig, men: *trommevirrrvellyd* ...og herved erklærer vi tråden for åpnet det herrens år 2017! HURRA! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #2291 Del Skrevet 26. mars 2017 Meldt 20 grader her jeg bor i dag. På det varmeste. Går det over 20 grader, så sliter jeg. Jeg svetter utrolig fort, dårlig matlyst, svimmel og blir gretten når det er for varmt. La sa håpe vi IKKE får en trope vår eller sommer. Anonymkode: 8c47d...7d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 26. mars 2017 #2292 Del Skrevet 26. mars 2017 Gleder meg veldig til det blir sommer igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #2293 Del Skrevet 26. mars 2017 1 time siden, Winza/Jacklost skrev: Gleder meg veldig til det blir sommer igjen Hvorfor skriver du det i denne tråden? Anonymkode: 16c4c...7d9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raiu Skrevet 26. mars 2017 #2294 Del Skrevet 26. mars 2017 Sliter allerede jeg. Gruer meg til sommeren allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 26. mars 2017 #2295 Del Skrevet 26. mars 2017 (endret) - Endret 12. mai 2017 av Hold the door Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #2296 Del Skrevet 26. mars 2017 Nå var det jaaamen meg på tide at sommeren kom, sier folk morskt. Og enda morskere blir de av en eller annen grunn når jeg minner dem på at det bare er mars, og at vinteren egentlig aldri kom... skulle bare mangle at det er over 20 grader i mars, liksom. Anonymkode: a30e7...4f0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raiu Skrevet 26. mars 2017 #2297 Del Skrevet 26. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå var det jaaamen meg på tide at sommeren kom, sier folk morskt. Og enda morskere blir de av en eller annen grunn når jeg minner dem på at det bare er mars, og at vinteren egentlig aldri kom... skulle bare mangle at det er over 20 grader i mars, liksom. Anonymkode: a30e7...4f0 Hvordan våger man å ikke like varmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. mars 2017 #2298 Del Skrevet 26. mars 2017 (endret) +22,4 i solsteika i dag og inne ble det enda mye varmere. Viftene skrek forskrekket i de raske bevegelsene jeg insisterte på at de gjennomførte og ville ikke i gang igjen riktig ennå,- men det skulle de: Vift meg kjølig, takk! Endret 26. mars 2017 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #2299 Del Skrevet 26. mars 2017 17 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: +22,4 i solsteika i dag og inne ble det enda mye varmere. Viftene skrek forskrekket i de raske bevegelsene jeg insisterte på at de gjennomførte og ville ikke i gang igjen riktig ennå,- men det skulle de: Vift meg kjølig, takk! Godt å få testet viftene i god tid, så man ikke risikerer å stå der vifteløs til sommeren igjen når alle butikkene er utsolgt for vifter Anonymkode: a30e7...4f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 26. mars 2017 #2300 Del Skrevet 26. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skriver du det i denne tråden? Anonymkode: 16c4c...7d9 Fordi jeg gjør det? Har vært kaldt så lenge nå så skal bli godt med varmt vær :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå