Gjest Bossa Nova Skrevet 3. juni 2016 #2021 Del Skrevet 3. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Takk Ja, i tillegg en slik varme som det er nå. Må innrømme jeg synes synd på meg selv nå altså, men det håper jeg at jeg har lov til Anonymkode: c0580...3e1 Ja, det må være lov. Vi gjør jo ikke annet her, haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmandaVI Skrevet 3. juni 2016 #2022 Del Skrevet 3. juni 2016 (endret) YES, nå kom det et tordenskrall og en regnskur!!!!!! Endret 3. juni 2016 av AmandaVI 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 3. juni 2016 #2023 Del Skrevet 3. juni 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 3. juni 2016 #2024 Del Skrevet 3. juni 2016 Jeg satt ute i dag for å kjøle ned kroppen med litt etterlengtet vind. Resultatet av å sitte en times tid i skyggen, innsmurt med et tykt lag faktor 30 fra topp til tå: SOLBRENT! Skjønner ikke at det er mulig engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annebanane Skrevet 3. juni 2016 #2025 Del Skrevet 3. juni 2016 Flytting og oppgaveskriving fungerer ikke når det er 27℃ i skyggen. Holder på å falle om. Har tvunget meg selv til å ligge ute i denne dødens varmen i håp om å få sove slik at jeg kan sitte oppe hele natten med det som faktisk må gjøres Like kjipt å tenke på: alle timene ute i dag har ikke resultert i noe som helst farge. Enda vampyrblek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 3. juni 2016 #2026 Del Skrevet 3. juni 2016 Verste med denne tiden av året er at dagene er SÅ lange og jeg blir trøtt så seint. Føler dagen aldri tar slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #2027 Del Skrevet 3. juni 2016 Hjelpe meg... den følelsen når man går hjem fra butikken med en ferdigpizza og den begynner å lukte stekt Anonymkode: a30e7...4f0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thorn Skrevet 3. juni 2016 #2028 Del Skrevet 3. juni 2016 Har fått varmeutslett, og det KLØR så jeg blir gaaaal!! Så nå har jeg valget mellom å fortsette å dekke det til og muligens forverre varmeutslettet, eller la være å dekke det til og risikere soleksem i tillegg. Eller holde meg inne hele helga, siden de har meldt "nydelig" vær i hvert fall til og med søndag. Æsj, altså! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 3. juni 2016 #2029 Del Skrevet 3. juni 2016 Jeg skjønner ikke at ikke flere søringer bor nordpå. Snakk om klaging. Ja, det er varmt, men det er da herlig. Heller sånn et par uker enn det evindelige regnet. Folk drar jo til syden for å få sol og varme .... klager dere like mye der? Har dere sett som det vokser og blomstrer? Det er helt eventyrlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 3. juni 2016 #2030 Del Skrevet 3. juni 2016 Tøft dette her. Ifølge værappen på iphone skal det først regne på lørdag om en uke- tilfeldigvis en dag jeg skal busse i over 5 timer... Men tør ikke være for optimistisk- den appen beviser gang på gang at den ikke er særlig pålitelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 3. juni 2016 #2031 Del Skrevet 3. juni 2016 7 minutter siden, toothfairy skrev: Tøft dette her. Ifølge værappen på iphone skal det først regne på lørdag om en uke- tilfeldigvis en dag jeg skal busse i over 5 timer... Men tør ikke være for optimistisk- den appen beviser gang på gang at den ikke er særlig pålitelig Du bør nok kjøpe deg en slik for å være på den sikre siden: http://www.amazon.com/D-FantiX-Handheld-Portable-Humidifier-Operated/dp/B01DK4AY94/ref=sr_1_1?s=trading-cards&ie=UTF8&qid=1464978046&sr=8-1&keywords=D-FantiX+Handheld+Water+Misting+Fan+Portable Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #2032 Del Skrevet 3. juni 2016 15 minutter siden, Nietsoj skrev: Jeg skjønner ikke at ikke flere søringer bor nordpå. Snakk om klaging. Ja, det er varmt, men det er da herlig. Heller sånn et par uker enn det evindelige regnet. Folk drar jo til syden for å få sol og varme .... klager dere like mye der? Nei, det er ikke herlig, og nei, vi reiser ikke til syden for å få sol og varme (selv om det er kjøligere der nå, så kunne vært en ide). Anonymkode: a30e7...4f0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #2033 Del Skrevet 3. juni 2016 Klokka er 20.30 og det er fortsatt 30 grader i skyggen her, og ikke ett vindpust heller ingen sky å se Anonymkode: f06c1...f4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #2034 Del Skrevet 3. juni 2016 Har hatt deilige 31 i skyggen i dag. Sittet ute siden 08 i dag og frem til 19. Men er som dere når jeg skal sove da går air conditioning på fult på soverommet. Dere burde investere i ac koster ikke så mye :-) Bor østafjells Anonymkode: 29ad8...fc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 3. juni 2016 #2035 Del Skrevet 3. juni 2016 Det er helt forferdelig i dag. Sitter inne med gjennomtrekk, vifte, kald drikke og lite klær og er helt slått ut av varmen. Jeg så ei i dag som jogget i varmen - uten en gang å ha med seg vannflaske. Det må vel være farlig?! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #2036 Del Skrevet 3. juni 2016 Drakk kaffe når jeg satt ute i dag jeg :-) Anonymkode: 29ad8...fc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 3. juni 2016 #2037 Del Skrevet 3. juni 2016 26 minutter siden, Antlers skrev: Du bør nok kjøpe deg en slik for å være på den sikre siden: http://www.amazon.com/D-FantiX-Handheld-Portable-Humidifier-Operated/dp/B01DK4AY94/ref=sr_1_1?s=trading-cards&ie=UTF8&qid=1464978046&sr=8-1&keywords=D-FantiX+Handheld+Water+Misting+Fan+Portable Den var lur:) Mon tro om den er billigere på ebay? Må sjekke ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thorn Skrevet 3. juni 2016 #2038 Del Skrevet 3. juni 2016 43 minutter siden, Nietsoj skrev: Jeg skjønner ikke at ikke flere søringer bor nordpå. Snakk om klaging. Ja, det er varmt, men det er da herlig. Heller sånn et par uker enn det evindelige regnet. Folk drar jo til syden for å få sol og varme .... klager dere like mye der? Har dere sett som det vokser og blomstrer? Det er helt eventyrlig. Haha, tror du virkelig at vi som klager i denne tråden drar til syden for sol og varme? Mine drømmeferier går til Alaska, Grønland og Island (Og Costa Rica, fordi det kan man jobbe på skilpaddereservat ♡) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 3. juni 2016 #2039 Del Skrevet 3. juni 2016 Hørte et sjarmerende tordenskrall i stad og hadde håpet at det kom en avkjølende regnbyge i samme slengen, men nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 3. juni 2016 #2040 Del Skrevet 3. juni 2016 1 time siden, Nietsoj skrev: Jeg skjønner ikke at ikke flere søringer bor nordpå. Snakk om klaging. Ja, det er varmt, men det er da herlig. Heller sånn et par uker enn det evindelige regnet. Folk drar jo til syden for å få sol og varme .... klager dere like mye der? Har dere sett som det vokser og blomstrer? Det er helt eventyrlig. SYDEN? Jeg var i en sør-europeisk storby for noen år siden. Spiste ikke på en uke. På grunn av uutholdelig varme. Å nei, det er mer enn ille nok her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå