Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Det var første sommerdag for noen dager siden. Og været her er knallfint! Kunne gå barbeint og rakk å bli solbrent. Men det ble for varmt for meg, så jeg måtte trekke meg inn til en skygge i ny og ne. All energi blir jo tappet ut av sola, uansett hvor mye vann og frukt/mat jeg spiser. Muligens jeg ikke tåler sola godt. Like greit :) T-shorte vær i dag, veldig varmt ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ærk! Det er nesten så jeg glemmer over vinteren hvor utrolig dårlig jeg tåler varme. Nå er det over 20 grader her, skal bli det samme i morgen, men så skal visstnok gradene ned i 10. Det blir deilig.

Anonymkode: b9c42...76f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, NasseNøff skrev:

Første natt med vifte på om natten. 

Vifte om natten gjør jo livet litt leveligere, men jeg blir så surrete i hodet av å høre på susingen
og evnt. knirking fra de bevegelige delene. Jeg sover rett og slett ikke noe godt med vifte på. 
Burde hatt plass til å kunne bygge meg et to meter langt kjølerom. Hadde vært godt. :rodmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Alle mennesker som jeg har sett i dag og det kommer til å bli en prøvelse for meg. ;) 

Hvordan er dette en prøvelse for deg :ninja: Går du i burka :sjokkert: 

Anonymkode: 856e4...0fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Hoppetaujenta skrev (På 9.5.2016 den 11.04):

Vifte om natten gjør jo livet litt leveligere, men jeg blir så surrete i hodet av å høre på susingen
og evnt. knirking fra de bevegelige delene. Jeg sover rett og slett ikke noe godt med vifte på. 
Burde hatt plass til å kunne bygge meg et to meter langt kjølerom. Hadde vært godt. :rodmer: 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldigvis traff jeg med shorts og singlet i dag, og bussene var faktisk anstendig nedkjølt i dag. Men følte meg særdeles avkledd i forhold til kanskje faktisk de fleste i Bergen! Der var langbukser og gensre og jakker og jeg så til og med ei lue! Jeg klarer ikke å relatere til disse påkledde folkene, altså!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Thorn skrev:

Heldigvis traff jeg med shorts og singlet i dag, og bussene var faktisk anstendig nedkjølt i dag. Men følte meg særdeles avkledd i forhold til kanskje faktisk de fleste i Bergen! Der var langbukser og gensre og jakker og jeg så til og med ei lue! Jeg klarer ikke å relatere til disse påkledde folkene, altså!

Enig. Møtte flere med boblejakke i dag på vei til jobb. For meg er det helt surrealistisk. Hvordan orker de? :bond:

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Klarte akkurat komme meg hjem før jeg kastet opp. Det er 41 grader i sola, 29 grader i leiligheten og jeg er så aggressiv jeg har lyst til å banke noe, men orker ikke. Men neste som sier : "vi kan ikke klage", eller: "du overdriver", ligger tynt an. Klem til andre som sliter i varmen.

Anonymkode: f4dc7...9fb

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klarte akkurat komme meg hjem før jeg kastet opp. Det er 41 grader i sola, 29 grader i leiligheten og jeg er så aggressiv jeg har lyst til å banke noe, men orker ikke. Men neste som sier : "vi kan ikke klage", eller: "du overdriver", ligger tynt an. Klem til andre som sliter i varmen.

Anonymkode: f4dc7...9fb

Klem, ja... Enda et irritasjonsmoment nå for tiden. Kjenner en del folk som alltid skal ha klem når vi hilser. Greit nok det, selv om jeg egentlig ikke er en klemmer. MEN: Jeg svetter jo som en gris i denne varmen, og må alltid si "BAPP, BAPP, BAPP! Jeg er svett!", slik at de får mulighet til å velge om de faktisk vil ha seig solkrem, blandet med svette og restene av eventuell sminke, overført til ansikt og klær.

Klemming burde være en ren vinteraktivitet! Håndhilsing også, når jeg tenker meg om.

*omfavner deg varsomt med et vått og kaldt håndkle* :fnise:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varmen er IKKE deilig! Jeg håper, som vanlig, på en kald sommer. Temperaturer under 20 C er best.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har muret meg inne med gjennomtrekk, vifte, tynt skjørt, tynn topp og kald øl. :P

Endret av Tabris
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader, jeg kreperer snart!! Noe så grusomt. De første varmedagene er egentlig de verste, for man har glemt hvor ille det er. Jeg har ikke løfta rumpa opp fra sofaen i hele dag. Sliter faktisk med pusten her pga varmen nå.. (Bor i 2.etasje, med en haug vinduer og lite luftemuligheter). Ikke har jeg shorts som passer heller, så jeg sitter i trusa. Må snart ta en kald dusj..

(Og jeg virkelig, virkelig hater alle som "endelig kom varmen, noe så deilig")

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det herlig med kjellerleilighet, her var det deilig og kaldt når jeg kom hjem. Men fy søren for en temperatur! Det sto 27 grader ute mens jeg kjørte. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, MalloryK skrev:

Nå er det herlig med kjellerleilighet, her var det deilig og kaldt når jeg kom hjem. Men fy søren for en temperatur! Det sto 27 grader ute mens jeg kjørte. 

Sååå misunnelig!!

Anonymkode: c0580...3e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha kvinneguiden folk assa 😂 Er jo bare digg med sol og brunfarge <3 Enig i at det kan bli litt varmt, men da setter man seg i skyggen eller stikker til frognerbadet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
13 minutter siden, helloAdele skrev:

Haha kvinneguiden folk assa 😂 Er jo bare digg med sol og brunfarge <3 Enig i at det kan bli litt varmt, men da setter man seg i skyggen eller stikker til frognerbadet :)

Det er jo ikke alle som har den luksusen. Selv har jeg sittet inne på et varmt kontor i hele dag. 

Og litt varmt? Vel, da har nok vi en litt forskjellig innvendig termostat, for jeg synes det er ubehagelig varmt. Det hjelper ikke å sette seg i skyggen, varmt er det uansett. ;) 

Mvh Yvonne :heiajente: 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Tabris skrev:

Jeg har muret meg inne med gjennomtrekk, vifte, tynt skjørt, tynn topp og kald øl. :P

Ikke dumt noen av delene :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, helloAdele skrev:

Hjelper ikke å sette seg inne i skyggen når det er nesten 30 varmegrader inne. Jeg hater sol med unntak fra sen høst og tidlig vår og vinter. Ikke har jeg noe badeland å stikke til heller. Føler meg syk når det er så varmt, puster tungt, hjertet banker, kjenner mest ut som en blanding av influensa og astmaanfall. Misunner dere som liker varmen, men ser ikke hvorfor dere skal le av oss som ikke gjør det? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, FrkHumle skrev:

Hjelper ikke å sette seg inne i skyggen når det er nesten 30 varmegrader inne. Jeg hater sol med unntak fra sen høst og tidlig vår og vinter. Ikke har jeg noe badeland å stikke til heller. Føler meg syk når det er så varmt, puster tungt, hjertet banker, kjenner mest ut som en blanding av influensa og astmaanfall. Misunner dere som liker varmen, men ser ikke hvorfor dere skal le av oss som ikke gjør det? 

Neida for all del liker du ikke varme så gjør du ikke det, bare så litt komisk at hele kvinneguiden er enig med deg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...