Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herregud, skjerp dere for faen… makan til mye syting og klaging!!!!!!!! SKAFF DERE EN JÆVLA VIFTE!!

Anonymous poster hash: 0e5c3...dbb

:) Du er i feil tråd min venn. Dette ER tråden for syting og kvalitets-klaging over varmen.

P.s. jeg sender mange gode tanker pr time til den som oppfant fenomenet: "jævla vifte!" BRAVO! :klappe:

*jeg har mange av dem og kjenner at min navlestreng for tiden er festet til dem alle*

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg med her. Jeg har sett denne tråden mange ganger, men ikke før i dag har jeg kjent behovet for å klage over varmen. Helt umulig å gjøre noe, må rømme inn i huset for å kjøle meg ned, for å sitte ute i solen er uutholdelig!

Vil jo egentlig ikke klage, for det er jo deilig med sol og varme. Men det blir litt godt når regnet kommer, så jeg kan få gjort noe inne også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raptuza

Målte 33 grader i stua igår. Vifte og åpne vinduer og dører ut hjelper lite. Vurderer å investere i markise...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss innrømme det. Det er ubehagelig varmt.

30 grader i Oslo er ikke det samme som på Hawaii.

Og i nord og innlandet er det fluer og insekter som har eksplodert i varmen,.

Samtidig har vi også dette: Det påstås at det skal lages flere skyer...

Vi er immobiliserte, alle som en.

http://www.nyttnorge.com/chemtrails-blir-offisielt-i-norge.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er middelaldrende, og husker på å puste. Har barrikadert meg her hjemme, likevel måtte jeg på apoteket.

Måtte ikke, men frontet min angst mot sommernetter (ca), og holdte på å snu, når jeg venta på bussen. Jeg tenkte, nå må jeg spy, jeg kan gå hjem igjen og drikke masse vann.

Men jeg hadde med meg en flaske vann.

Det gikk bra. Problemet med varme er ikke alltid hvordan man tar det, men også hvordan man har det og hvordan man takler det

Og det skriver jeg, som hater varme, jeg har vært i syden med folk og de vet etterhvert at jeg må få sitte i skyggen når vi skal velge spisested.

Noen forstår det raskt, andre bruker lenger tid på å forstå at vi er genetisk forskjellige.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg demper ned hodet med å se på morsomme ting, og f.eks høre på musikk. f.eks. denne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å drikke mye kaldt vann...i tillegg til alt annet kaldt og skummende som en kan ha lyst til å drikke i disse tider. :jepp:

icewater.jpg*det er et smilende ansikt i glasset!* :nigo:

8STVLUsAKhBBWVpJ8tOanQnq29aK-GKn-PdsjhGG

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Av og til er det dumt å ha soverommet i andre etasje, på solsiden... Vurderer å rømme på gjesterommet i natt, får jo ikke sove!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:(:grine::bond::dry::sur::daane::murvegg::frustrert::kjefte::snurt:

Puh.

Det er så varmt. Klageklageklage. Hjelper ikke at både stuen og soverommet ligger på siden som har sol heeele dagen, bare gangen har litt behagelig temperatur. Hver dag er en lidelse.

Kjæregudihimmelenogalleandremankanbeogtrygletil........ La det bli kjølig snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Herregud, skjerp dere for faen… makan til mye syting og klaging!!!!!!!! SKAFF DERE EN JÆVLA VIFTE!!

Anonymous poster hash: 0e5c3...dbb

Hele landets aviser og de fleste mennesker klager når det ikke er sol og varmt, men vi som ikke liker varme skal ikke få lov til å ha én tråd på et nettforum hvor vi kan klage?

Jeg har ingen sympati for deg.

Anonymous poster hash: d92f5...ed0

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror jeg skal begynne å bruke paraply. Burde blitt in med sommerparaplyer NÅ.

Paraplyer som beskytter oss for solen? Høres bra ut det :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å kle av meg huden nå. Den brenner... 35 grader i leiligheten, og vifta har tatt kvelden. Ikke så mye som et lite vindpust her :sad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi dra på stranda etter jobb i dag. Holdt på å bli gal på jobben. 32 grader inne i dag til tross for vifter. Grusomt. Tok meg en iskald dusj også nettopp, dessverre tar det 10 minutter før det er like varmt igjen.

På lørdag skal familien på bilferie til vestlandet, og jeg gleder meg til å kunne sitt i en bil med air condition. Det skal bli så deilig!

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi dra på stranda etter jobb i dag. Holdt på å bli gal på jobben. 32 grader inne i dag til tross for vifter. Grusomt. Tok meg en iskald dusj også nettopp, dessverre tar det 10 minutter før det er like varmt igjen.

På lørdag skal familien på bilferie til vestlandet, og jeg gleder meg til å kunne sitt i en bil med air condition. Det skal bli så deilig!

Mvh Yvonne :heiajente:

DA er det varmt ja, når en gleder seg til å sitte i en bil - bare på grunn av air condition!
Det blir bare for mye for meg dette her. Det er vanskelig å fungere i hverdagen når det er så varmt. Jeg har heldigvis hatt fri i et par dager nå, men tenker at det må være grusomt å være på jobb nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har lyst til å kle av meg huden nå. Den brenner... 35 grader i leiligheten, og vifta har tatt kvelden. Ikke så mye som et lite vindpust her :sad:

Skjønner deg så godt. Her på hybelen min er det lunkent vann i springen, og det irriterer vettet av meg. Nå drikker jeg iskald pepsi max :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal begynne å bruke paraply. Burde blitt in med sommerparaplyer NÅ.

Parasoll?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...