Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

27 grader! Det må være en dårlig spøk. :sukk:

Og tirsdag skulle liksom bli den kaldeste dagen i uka. Jeg er klar for høst kjenner jeg.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og tirsdag skulle liksom bli den kaldeste dagen i uka. Jeg er klar for høst kjenner jeg.

Word.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Snart bare tre sommermåneder igjen, dere. Hold motet oppe, tenk på den første kjølige brisen som varsler om høst :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Puste og pese* Det må være +25 grader nu.

Jeg vil hjem og ta meg en kald dusj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og denne varmen skal vare så langt øyet ser, i alle fall i en uke. Varme er greit i små doser, men litt mer variasjon hadde ikke vært et minus. Sliter også i varmen. Har alltid vært den som sitter på et skyggefullt sted under et tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke lett å sovne i 29 varmegrader (innendørs).

Og verre skal det bli... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hater kulde og liker varme, men kun til en viss grad. Det kan bli for mye og det føler jeg det er blitt nå :S Rommet mitt koker, å sove om nettene er umulig, viften er ødelagt og å gå til jobb er bare å glemme, da må jeg ha med skifte jeg blir så svett :S Sminken renner bort, noe som ikke akkurat er så kult når man skal selge sminke og nesten må være ett godt eksempel på jobb :fnise:

Hadde jeg hatt fri hadde det vært bedre, da kunne jeg lagt meg ute på terassen, for varme er ok når man er ute og kan ligge heeeelt i ro ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Åå, nei, du er ikke alene om å slite i varmen. Jeg bor oppe i fjerde etasje og alle vinduene mine (5 vinduer) er vendt mot sola - unødvendig å si at jeg holder på å stekes inne på hybelen mens jeg leser til eksamen. Blir syk av varmen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det var ikke lett å sovne i 29 varmegrader (innendørs).

Og verre skal det bli... :tristbla:

Hvorfor skaffer du ikke ac?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skaffer du ikke ac?

Har dessverre ikke plass til det, så jeg får nok nøye meg med vanlig vifte som bare dytter rundt på den varme luften, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil

Jeg liker ikke sol og varme! Trives best når temperaturen ligger rundt 15-20 grader. I går var det 36 grader på verandaen... Og det var altså i skyggen. Jeg viste ikke at det gikk ann å få så høye temperaturer i norge en gang. Nå er det "bare" 25 grader, men sola har ikke kommet fram enda. Den varmer jo lufta, selv om graderstokken står i skyggen. Jeg satt ute en stund kl 2 i natt, og da var det 22 grader ute, og umulig å sove. Nesten så jeg vurderer å ta en tur til kaldere strøk etter ekamen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter like herlig i år! Drikker my isvann, holder meg helst i skyggen, alikevel er det helt jævlig! Eneste kulda jeg klager på nå er den i fjorden, for å bade er iskaldt, og ikke på en bra måte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dessverre ikke plass til det, så jeg får nok nøye meg med vanlig vifte som bare dytter rundt på den varme luften, hehe.

Det finnes da ganske små AC. Tar ikke betydelig mer areal enn en vifte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vi må trøste oss med at det ofte er hetebølge på denne tiden av året, så kommer det kjøligere vær i fellesferien. Jeg har tenkt tre år på rad nå at jeg holder ikke ut tre måneder til med sommer. Men så har det heldigvis blitt mer normale norske temperaturer igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hæææ?? Det er jo så herlig med sommer og sol!! Hva er galt med dere :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke plass til en vanlig vifte engang. Har en som ligner på denne http://www.biltema.fi/no/Bygg/Vifte/Soylevifte-med-timer-359802/

AC må vel også ha en slange ut av vinduet (om den ikke bygges inn i veggen), og det blir komplett umulig å plassere den her. Eneste stedet den kunne fått plass er i gangen, men den er plassert langt unna soverommet, og i tillegg er den utenfor hoveddøren til leiligheten min. Da er det liksom ikke fullt så enkelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det blir jo bare varmere og varmere for hver dag nå :tristbla:

Alt under 20 grader er greit men er det over 20 blir det for varmt for meg altså. Jeg holder jo på å renne vekk når jeg går ute nå. Utrolig ubehagelig og plagsomt å bli svett med en gang man går ut døren.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde du gidda å linke til noen, dersom du vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...