Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vis du er rar er jeg og rar:)

takler ikke varmen,klarer ikke syden ferier(ja jg har prøvd) synes det er kjempe ubehagelig..bruker mye av sommeren i kalde dusjer eller andre kalde steder;P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe...jeg tenkte faktisk på denne tråden for noen dager siden. Det har plutselig blitt sommertemp hver dag nå og folk går i shorts og t-skjorte allerede.

Kanskje sommeren kommer tidligere for hvert år fra nå av? Jeg har tatt i bruk solskjerming på verandaen og bredbremmet solhatt når jeg forsøker å sitte ute for å slurpe D-vitaminer etter en mørk vinter. Tror at jeg må lage meg noen fortrekksgardiner som kan sile varmen og kun slippe inn lys i vinduene mine, og det ganske kjapt om det fortsetter slik... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

:snurt:

En kaldfront er på vei inn over landet, pust ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykla til jobb i dag. Av det lærte jeg at neste gang jeg skal gjøre det i sol og varme så må jeg ha på meg treningsklær og dusje på jobb, selv om det bare tar ti minutter med sykkel og det ikke er noen bakker å snakke om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble sminkefri dag i dag, gitt. Ikke fordi jeg ville, men fordi all sminken skled av det svette ansiktet mitt :snurt:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til sommeren, simpeltheten elsker sterk varme, jeg! :sol:

Du er herved stemt ut av tråden for oss som hater sterk varme. :snurt:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solallergi allerede. :sukk: Ikke har je prøv å sole meg heller, jeg har bare jobbet litt i hagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan da ikke ha vært bare 20 grader i dag? Da kommer ikke jeg til å overleve når temperaturene kryper over 25...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til sommeren, simpeltheten elsker sterk varme, jeg! :sol:

Rapportert for trolling! :kjefte:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg har i dag hentet to vifter frem fra boden min, laget tre poser med isterninger i frysen og satt opp solparasollen i det hjørnet som sola steiker sterkest på når det først tar tak på verandaen.

Jeg er forberedt så godt det lar seg gjøre. :trampe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utover uka skal det visst passere 15° her. Det er greit nok det, men da trenger jeg ikke mer. Min vår/sommerkolleksjon består jo av at jeg tar av meg jakken, og hvis jeg må av med genseren - ja se da er det for varmt!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 grader her (21 i sola), og jeg føler meg uvel allerede. Det hjelper ikke at jeg er på slutten av en halstarrig forkjølelse heller, det gjør varmen enda verre. *sutre*

Har salt chips, skygge og ubegrensede mengder cola zero, da. Det hjelper. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mye sol her nå! Sliter med å konsentrere meg om eksamenslesningen. Klarer verken å jobbe skikkelig eller ha det gøy når det blir for varmt. Alt over 20 grader er for mye for meg.

Og så gruuer jeg meg til sommeren, da har depresjonen min nådd ganske ulevelig nivå de siste tre-fire årene. Men det skal jeg ikke prate for mye om her :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For mye sol her nå! Sliter med å konsentrere meg om eksamenslesningen. Klarer verken å jobbe skikkelig eller ha det gøy når det blir for varmt. Alt over 20 grader er for mye for meg.

Og så gruuer jeg meg til sommeren, da har depresjonen min nådd ganske ulevelig nivå de siste tre-fire årene. Men det skal jeg ikke prate for mye om her :sjenert:

Skaff dere AC, gjerrigknarker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper ikke med AC for oss som iblant er tvunget til å oppholde oss utendørs. :gjeiper:

Jeg gikk intetanende ut med jakke i dag, trodde varmen først skulle komme på tirsdag. Men der tok jeg grundig feil. :tristbla:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...