OppNed Skrevet 19. mai 2003 #21 Del Skrevet 19. mai 2003 JAU!!! Tuji...snuten på avataren din ble litt lengre!! Mens jeg SÅ på altså :o Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 19. mai 2003 #22 Del Skrevet 19. mai 2003 Hmmmm....Hadde tenkt å stå over denne, men siden du spurte så pent, tfikk du en stemme hos meg, Trøffel.....dvs hvis vitsen er å VINNE denne rare konkurransen her da....Eller har jeg misforstått igjen.....mitt blonde hode er så tåkete idag..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 19. mai 2003 #23 Del Skrevet 19. mai 2003 Tenk at dere er så snille mot en enkel liten pike som meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2003 #24 Del Skrevet 19. mai 2003 Jeg elsker dere alle sammen, jeg fortjener ikke deres oppmerksomhet :oops: ...tilgjort forlegenhet - snøft! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 19. mai 2003 #25 Del Skrevet 19. mai 2003 Unnskyld hvis jeg har støtt deg, Trøffelhelten! Det var ikke meningen. Kan du være så storsinnet og tilgi meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2003 #26 Del Skrevet 19. mai 2003 Unnskyld hvis jeg har støtt deg, Trøffelhelten! Det var ikke meningen. Kan du være så storsinnet og tilgi meg? :oops: rødmer ydmykt av en slik tillitserklæring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 19. mai 2003 #27 Del Skrevet 19. mai 2003 *kaster opp* Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 19. mai 2003 #28 Del Skrevet 19. mai 2003 Det skulle bare mangle! Du er jo sånn en flott fyr, MYE hyggeligere og smartere enn meg. Og så så ydmyk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2003 #29 Del Skrevet 19. mai 2003 *kaster opp* Uff og uff... - håper ikke det var noe vi kan bebreides for :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 19. mai 2003 #30 Del Skrevet 19. mai 2003 Maiken skrev: *kaster opp* .....og je spyyyyyyyyr.....!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2003 #31 Del Skrevet 19. mai 2003 Det skulle bare mangle! Du er jo sånn en flott fyr, MYE hyggeligere og smartere enn meg. Og så så ydmyk! Min oppfatning er derimot at du er den hyggeligste og smarteste av oss, i tillegg til at du er utrooooolig ydmyk. Dessuten er du penere enn ei jeg kjenner som er veldig pen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 19. mai 2003 #32 Del Skrevet 19. mai 2003 Maiken skrev: .....og je spyyyyyyyyr.....!!! Uff da! Jeg kommer straks med cola! Her må jeg bare slippe det jeg har i hendene, for når noen trenger hjelp - ja, da er det det viktigste. Noen kaller meg selvutslettende, men det er noe tøv. Nestekjærlighet går foran egne behov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2003 #33 Del Skrevet 19. mai 2003 Maiken skrev: .....og je spyyyyyyyyr.....!!! Nei, nå skjønner jeg - det er all 17.mai-fylla med tilhørende heterofilipraktisering som har satt sine spor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2003 #34 Del Skrevet 19. mai 2003 Pokker! Avslørt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 19. mai 2003 #35 Del Skrevet 19. mai 2003 Dessuten er du penere enn ei jeg kjenner som er veldig pen! Så nydelig sagt! Du er virkelig en sann ordkunstner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2003 #36 Del Skrevet 19. mai 2003 Så nydelig sagt! Du er virkelig en sann ordkunstner! Du smigrer... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 19. mai 2003 #37 Del Skrevet 19. mai 2003 Det fortjener du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2003 #38 Del Skrevet 19. mai 2003 Det fortjener du! *prøver febrilsk å holde ansiktet i noenlunde alvorlige folder...* nnneeeeeeeeeeeeeiiii... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 19. mai 2003 #39 Del Skrevet 19. mai 2003 Å joooooda! Skal du ikke gi deg snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 19. mai 2003 #40 Del Skrevet 19. mai 2003 Mens dere to ydmykinger overgår hverandre i ryggslikking, holder jeg på å dø!!!! av kvalme....for ingen cola ankommer....Pøh!!! Et spill for galleriet, bare valgflesk, for ikke å si store ord og fett flesk....ÆHHHHH!!! Når blir jeg verre....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå