Gå til innhold

Hvem er mest ydmyk av Trøffelhelten og Tuji?


LilleBille

Hvem er mest ydmyk?  

  1. 1. Hvem er mest ydmyk?

    • Trøffelhelten
      8
    • Tuji
      4


Anbefalte innlegg

Med referanse til tråden om lek bare for ovennevnte..

Hvem er mest ydmyk...?

Jeg holder meg nøytral... da jeg vel initierte konkurransen ... så det er opp til dere andre å avgjøre :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg beklager veldig at jeg skrev feil i Tujis navn .. Det er mandag... hvordan kan jeg rette det opp????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg beklager veldig at jeg skrev feil i Tujis navn .. Det er mandag... hvordan kan jeg rette det opp????

Haster da ikke sånn, vel?

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

...alternativt kan jeg jo bare brøle "feige lag" og ta en waco - med andre ord påpeke kvinneandelen her inne og snakke litt om lurendreierskefakter og generell fristerinneoppførsel... :ler:

...tror jeg ser an utviklingen litt.

Et annet alternativ er selvsagt å hevde at jeg vet hvem folk er, hvor de bor og hvordan de stemmer - men jeg mener å ha lest et sted at tomme trusler ikke virker like godt som før... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan jo selvfølgelig løses ved at du - med den ydmyke holdningen din - ved at du ikke roper på "feige lag" eller tar en waco - tilkjennes dobling av stemmeantall... - at hver stemme teller for to....

.. men dette må nok tas opp til streng vurdering... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens, nå har jeg tre stemmer, og Trøffelhelten bare en.

Det må være en feil, han er jo mye mer ydmyk enn meg! :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg savner forsåvidt en definert premie til vinneren her!

Ut fra det vi vet hittil er ikke premien annet enn at Tuji for øyeblikket ligger an til å ta voldsom selvkritikk i en annen tråd - og dét blir litt for spinkelt til å trigge noe voldsomt engasjement...

Uansett registrerer jeg at 75 % for øyeblikket gir Tuji rett når hun maser og maser og insisterer på at hun er så ydmyk. Når flertallet har talt må jeg vel bare akseptere det... :fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nå var jeg fankern dundre meg så langt inn i ydmykland at jeg ikke engang var registert som innlogget... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var jeg fankern dundre meg så langt inn i ydmykland at jeg ikke engang var registert som innlogget... :oops:

Toppen av ydmykhet, eller ydmykelse??? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

...ig og med at jeg selvsagt stemte på Tuji er jeg veldig spent på hvem som har stemt på meg... - er det noen som tør å stå frem eller er det for ydmykende..?

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens, nå har jeg tre stemmer, og Trøffelhelten bare en.  

Det må være en feil, han er jo mye mer ydmyk enn meg! :engel:

Tror ikke du så denne, Trøffel. Har forresten gitt et bidrag til deg inne på "dagens rose".

Jeg elsker dere alle sammen, jeg fortjener ikke deres oppmerksomhet :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...