Gå til innhold

Gratis gavepakker og klubber


Gjest Lilleulv

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv

Hvilke klubber har dere meldt dere inn i, og hvilke gratis gavepakker har dere bestilt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest frama

Jeg har helt bevisst latt være å melde meg inn i noe som helst, i frykt for å få tilsendt reklame etterpå, eller bli oppringt av selgere. Syns fort det kan bli litt dill med sånne pakker (før i tiden elsket jeg slikt, ikke gravidpakker da, men alt mulig gratis prøver, studentpakker mm), foretrekker å kjøpe det jeg vet/tror jeg trenger.

Men jeg vet mange som er veldig fornøyd med apotekpakken :) Har kikket på den og vurderte det sterkt, syns det var noen fine ting der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apotekpakken er vel pamperspakken? Fikk en pamperspakke en gang jeg var innom et apotek, og den inneholdt lite jeg fikk bruk for. Ellers har jeg ikke hatt behov for å få flere gratispakker, de inneholder vel for det meste 5-6 bleier, en smokk og reklame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen har jeg bare fått apotekpakken foreløbig. Sist gang meldte jeg meg inn i det jeg kom over, og lillemann får nå addressert reklame fra bokklubber (voksenbøker!!!!) og filmklubber :sjenert: Tror jeg kjøper det jeg trenger selv denne gangen, er jo stort sett bare tull i de pakkene allikevel.

Endret av LilleKylling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grunnet dette med reklame i posten og på telefon er jeg høyst usikker på om jeg skal "bestille" noe som helst av dette.

Særlig ettersom hovedfokuste i slike pakker pleier være bleier... og vi skal jo bruke tøybleier, og DET er det ingen av dem som deler ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi kommer til å styre unna, liker ikke reklame i posten og ønsker ikke telefonselgere på tråden i tide og utide. Generelt sett - ingenting er gratis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sist tok jeg fra apoteket og liberoklubben, og det kommer jeg til å gjøre denne gangen også..

synes ikke jeg har fått mye post og ingen på tlf etter det..

liberoklubben sender ut prøver og brev jevnlig det første året med informasjon egnet den aldersgruppen barnet befinner seg i. dette brukte jeg å lese og synes mye var nyttig, så der klager jeg ikke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

reflex sin bleiebøtte og pakken fra apoteket. ellers er det mye bleier ol. ute og går, noe vi ikke er særlig intr. i. men er jo kjempefint med litt, og spes. for de av dere som bare skal bruke vanlige bleier disse pakkene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Særlig ettersom hovedfokuste i slike pakker pleier være bleier... og vi skal jo bruke tøybleier, og DET er det ingen av dem som deler ut...

Joda.. på helsestasjonen "min" deler de ut en prøvepakke med gratis tøybleier om en vil ha. Men det er først etter fødselen da, fikk vite det da helsesøster var på hjemmebesøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Joda.. på helsestasjonen "min" deler de ut en prøvepakke med gratis tøybleier om en vil ha. Men det er først etter fødselen da, fikk vite det da helsesøster var på hjemmebesøk.

Ikke dumt :)

Hvor er dette? Kan være greit å spørre etter for de som ikke har kontakt med helsesøster ol. Er sikkert ikke alle leger som har oversikten over alle slike ordninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Hvor er dette? Kan være greit å spørre etter for de som ikke har kontakt med helsesøster ol. Er sikkert ikke alle leger som har oversikten over alle slike ordninger.

Dette er på Sentrum helsestasjon i Porsgrunn... ikke så mange av dere som sogner dit sikkert men jeg ville jo tro andre helsestasjoner også har dette opplegget. Sikkert lurt å spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apotekpakken (Pampers). Var bleier, en FisherPrice skål, en smokk og noen småprøver på diverse. Badeolje f.eks.

Liberoklubben - har fått hentelapp i posten, så skal hente på Lindex.

Bleiebøtta, skal hentes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korleis får ein apotekpakken? Går innom eit apotek og viser fram gravidmagen sin? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lilleulv
Apotekpakken (Pampers). Var bleier, en FisherPrice skål, en smokk og noen småprøver på diverse. Badeolje f.eks.

Liberoklubben - har fått hentelapp i posten, så skal hente på Lindex.

Bleiebøtta, skal hentes.

Dette er disse 3 jeg også har valgt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korleis får ein apotekpakken? Går innom eit apotek og viser fram gravidmagen sin? :fnise:

Det var ihvertfall det jeg gjorde :fnise: Eller rettere sagt, de spurte om jeg ville ha pakken når de så magen min. Lurte på om jeg skulle være litt trolsk og spille veldig fornærmet og ikke-gravid. Men fikk nå pakken da. Måtte fylle ut navn osv på et skjema, så det detter vel inn en mail eller ti med reklame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
Det var ihvertfall det jeg gjorde :fnise: Eller rettere sagt, de spurte om jeg ville ha pakken når de så magen min. Lurte på om jeg skulle være litt trolsk og spille veldig fornærmet og ikke-gravid. Men fikk nå pakken da. Måtte fylle ut navn osv på et skjema, så det detter vel inn en mail eller ti med reklame.

jeg fylte ut på nettet, men må uansett ha med kvitteringen inn på apoteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...