Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jobber som ingeniør i privat sektor på 2. året (rett fra skole).

Bruttolønn pr måned er 32.000 (med bonus og aksjeutbytte ca. 36.000, men disse utbetales på fast tidspunkt hvert år).

Årslønn 384.000 + bonus på ca. 40000 og aksjeutbytte på ca. 5000.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Kundebehandler i bank (jobber kun deltid ved sidenav økonomistudier på masternivå)

2. 130,- timen

Fast årslønn for de som jobber fulltid i samme stilling som meg ligger på knappe 300.000 med mulighet for bonus på rundt 15-30.000

Skrevet

Jobber som sivilingeniør i det private. Har jobbet ett år nå. Fast lønn på 37 000kr brutto i mnd. Dette inkluderer ikke overtid, som jeg får 300kr timen for. Kan jobbe så mye overtid jeg vil.

(hadde en begynnerlønn på 31 200kr brutto i mnd for ett år siden)

Gjest Kontortøs
Skrevet

Kontormedarbeider i offentlig sektor - fastlønn på 22750kr mnd

Gjest Gjest_Ellis_*
Skrevet

Jobber som konsulent i et boligbyggelag og tjener 340.000,- med 3 års høyskole utd.

Skrevet
Vel, det hølres rimelig ut i forhold til at det er kommunal sektor: det er mange av oss med dobbelt så lang utdanning som deg, som starter på f.eks. 280.000...

Hvilke yrker med 6 års høyere utdanning begynner på 280 000???

Skrevet
Hvilke yrker med 6 års høyere utdanning begynner på 280 000???

Hiver meg på denne. Det kan da umulig være en relevant jobb til hva denne personen har utdannet seg som... Og hva i all verden tar 6 år ??? Eneste jeg kommer på er medisin. Så jeg tror denne personen har enten tatt masse forskjellige fag, uten noen formell grad, eller en eller annen humanist utdanning som det absolutt ikke er behov for

Skrevet
Og hva i all verden tar 6 år ???

Du er gjerne for ung til å huske graden hovedfag. Det er ikke mer enn et par år siden folk gikk ut fra universitetet med cand.mag (4år) grader og hovedfag (6år). Ikke alle er nyutdannet vettu.

Men jeg er tildels enig i resten, har du hovedfag og ikke har klart å skaffe deg en bedre lønnet jobb så har du enten en helt ubrukelig grad eller vært svært uheldig med jobbvalget.

• 4 uker senere...
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Utdannet 3 år på høyskole. Jobber i privat sektor med planlegging og koordinering. Har en årslønn på 410.000,-. Brutto kr 33.000,- pr måned, netto ca 23.000. Er godt fornøyd med det.

Skrevet

Skifarbeider innen industrien. 24 år uten utdannelse.

Med 380 000 i årslønn, med overtid ca 500 000 i året :-)

Skrevet

Sykepleier på sykehus. Tjener 303 000 i året, ca 163 kr i timen. Tillegg for ubekvemme arbeidstider kommer utenom.

Skrevet
Sykepleier på sykehus. Tjener 303 000 i året, ca 163 kr i timen. Tillegg for ubekvemme arbeidstider kommer utenom.

260kr/t. IT, programmering

Gjest Gjest_Jorunn_*
Skrevet

Jeg jobber som kundekonsulet ved siden av studiene, tjener 160 kroner timen + morgen,ettermiddag,lørdags tillegg...

Skrevet

Er ingeniør, har jobbet ett år nå etter at jeg var ferdig med skolen. Start lønna mi er på 380 000 i året, med overtid og ekstra ligger jeg vel på en 550 000 i år.Så er fornøyd med det!

Skrevet

Jobber som avdelingssekretær i privat bedrift og har nå 370 000 i året, men håper å komme noe over 380`etter lønnsjustering nå. ;)

Skrevet
Jobber som sivilingeniør i det private. Har jobbet ett år nå. Fast lønn på 37 000kr brutto i mnd. Dette inkluderer ikke overtid, som jeg får 300kr timen for. Kan jobbe så mye overtid jeg vil.

(hadde en begynnerlønn på 31 200kr brutto i mnd for ett år siden)

Hvorfor oppgir du månedslønn?! Årslønn er liksom det vanlige da.

Skrevet

Jobber i Farmasøytisk Industri , har mastergrad i farmasi. Er 26 år og får 400 000,- brutto i året + overtid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...