Gå til innhold

man må regne med å bli dratt i jakka


waco

Anbefalte innlegg

Hei allesammen. Husker dere den diskusjonen vi hadde angående at dere skulle ønske kvinner kunne gjøre hva dem ville, drikke seg sanseløs beruset, plage omgivelsene med seksuell sjikane (men selvsagt ombestemme seg fordi nei betyr nei), - gå naken nedover gata, hånle av innvandrere mens man tar seg på puppen, bli med fremmede folk hjem, si at man har lyst på sex med en fremmed, - alt denne skal dere kunne få gjøre uten noen som helst konsekvenser fordi mannen må "forstå" at dere bare leker og narrer.

Uansett, idag skriver aftenposten en artikkel om at menn må bare regne med å få seksuelle henvendelser fra horer i karl johan. Til og med politet forteller dette.

Sånn har vi menn det, mens dere kvinner skal liksom gjøre hva dere vil, og bli med hvem som helst fremmed i pirattaxi, bli med hvem som helst fremmed hjem og sove i senga hans, gå naken for å provosere og bli med på hva som helst og dagen etterpå angre dere og få erstatninger!!!

Usj, jeg blir så kvalm av denne mentaliteten deres, at det bare er menn som må endre seg, og ikke at dere går litt inn i dere selv og deres egne holdninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Undrende_*
Politioverbetjent Øyvind Nordgaren ved avdeling for organisert kriminalitet i Oslo sier at kvinnene har rett til å selge sex på Karl Johan.

Denne her har jeg aldri helt skjønt...hvordan kan de ha lov til det?

Jeg kan skjønne det når det gjelder de rumenske jentene, de er tross alt fra et land som er med i EU og Schengen-samarbeidet. Fri flyt av arbeidskraft og alt det der.

Men Nigerianere? Har virkelig alle utenlandske statsborgere lov til fritt å jobbe eller drive næringsvirksomhet på et tremåneders turistopphold? Eller søker de om (og FÅR INNVILGET!!) arbeidstillatelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet når det er kvinner så er jo disse sexjegerne "offere". De har nemlig blitt utsatt for "menneskehandel" så de kan kjøpe gucciveske og diorklokke til seg selv. Det er så synd på kvinner forstår du når de flyr mellom europiske storbyer på første klasse og samler bonuspoeng.

At noen fra utenfor eøsområdeland skal kunne arbeide skattefritt i norge er kun fordi de er kvinner. Beviset ligger i at en transemannhore fra brasil ble domfelt i norge fordi han ikke betalte skatt av sexdriften sin.

Og jeg har aldri hørt om at kvinner har måtte skatte fordi de er horer.

En annen ting er at kvinner mener at løsningen på problemet er selvsagt at mannen skal slutte å kjøpe sex. Men noen snakk om å forbud mot salg, nei det skal ikke en gang diskuteres.

Hvorfor er det sånn kan man spørre seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_s_*

Til dere menn:

stå på krava,-(det gjør vi kvinner)

anmeld seksuell sjikane,

slutt å kjøp sex fra horer- da forsvinner de av seg selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det sånn kan man spørre seg?

Jeg vet ikke... jeg må bare gjette, for dette er et område jeg har litt dårlig medfølelse i.

Jeg tar som utgangspunkt at de fleste kvinner oppfatter det som nedverdigende å selge kroppen sin, som skittent og som uønsket. De ser på det som om kvinnen da blir en slags bruksgjenstand for mannen. Du kan lure på hvorfor dette da ikke gjelder andre yrker som spiller på underdanighet, som servitøryrket, men det har nok noe med at sex er tabu.

Kvinner identifiserer seg med kvinner, og ikke med menn, så da spiller det ikke noen rolle om det er mye prostitusjon av gutter. Det er damene media da fokuserer på, fordi det er damer som hisser seg opp over salg av sex. Hvorfor ikke gutter synes det er like big deal at andre gutter selger seg, det vet jeg ikke. Det er kanskje fordi gutter ikke har komplekser om å bli oppfattet som likeverdige. (selger du sex er du ikke likeverdig, men mindreverdig i kvinners øyne)

Og i tillegg så er det slik at alle ønsker å ha følelsen av at en kan gjøre noe, selv om det ikke stemmer. Så da feier en dritten under teppet, dvs bort fra karl johan og inn i mørket hvor mafiaen uungåelig kommer til å dominere bransjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da forsvinner de av seg selv ;)

ja, om alle menn hadde sluttet å kjøpe sex fra horer, da hadde det ikke vært lønnsomt for mafiaen lenger. Men nå vet vi at det ikke kommer til å skje, menn har til alle tider kjøpt sex, og de kommer til å fortsette å kjøpe sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig med deg transmogrifier, eneste måten og få menn til å slutte å kjøpe sex må vel være at damer kollektiv gir menn det behovet menn føler de trenger for å fungere som menn.

Det har vel aldri vært status å betale for sex har det det? Allikevel så mener kvinner at menn som kjøper sex er overgripere fordi det er mer overgrep å betale for sexlyst, enn det er å selge sexbrunsten.

Så derfor er dette temaet litt mer uviktig for oss menn, vi tenker nok at det er nok heller scengen-avtalen, visumregler, økonomiske ulikheter som gjør at nigerianske horer reiser til norge. Det er vel ingen som tror at horene er "ikkehorer" i hjemlandene sine? Menn som kjøper sex synes jeg synd på i den forstand at det er ergelig å kjøpe seg lureri og svindel.

Kvinner som selger sex antar jeg ikke hadde giddet å selge sex til folk dem ikke liker. Altså at de både velger og diskvalifiserer kunder akkurat som alle andre mennesker her på jorden.

Anser damer det som rikdom å måtte betale for sex? At det er noe å trakte etter? At det er av onde at man velger å betale en fremmed for bekreftelse?

Endret av Nigo-san
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
slutt å kjøp sex fra horer- da forsvinner de av seg selv ;)

:tommelsmil:

Og hvis dere damer slutter å gå i Oslo sentrum nattestid, så forsvinner overfallsvoldtektene av seg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelsmil:

Og hvis dere damer slutter å gå i Oslo sentrum nattestid, så forsvinner overfallsvoldtektene av seg selv!

Ja, det var lurt..og så kan vi gå i burka på dagtid slik at menn ikke blir tiltrukket av oss!! Kjempesmart gutter!!!! :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er liksom gratis til utenlandske gutter, mens utenlandske damer skal liksom tjene penger på norske menn.

helt sjukt og veldig makabert.

Vi har alle hørt fortellingene om norske jenter i syden, og hvor løssluppet damer blir bare de er på danskebåten.

Noe av den samme mentaliteten har vel nigerianske og bosniske jenter når de er i norge. I hjemlandet spiller de pene og dyktige jenter, men innerst inne er de horer. Litt som norske damer når de er i syden, hjemme er de prektigheten selv, og vi vet alle hvordan de oppfører seg utenlands.

Sier ikke at alle norske menn er kule, for vi har jo horekunder og voldteksmenn og pedofile i våre rekker, men da skal jammen meg damer få fatte at horeriet deres ikke bare er horers problem, men et samfunnsanliggende for begge kjønn.

Endret av Nigo-san
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei allesammen. Husker dere den diskusjonen vi hadde angående at dere skulle ønske kvinner kunne gjøre hva dem ville, drikke seg sanseløs beruset, plage omgivelsene med seksuell sjikane (men selvsagt ombestemme seg fordi nei betyr nei), - gå naken nedover gata, hånle av innvandrere mens man tar seg på puppen, bli med fremmede folk hjem, si at man har lyst på sex med en fremmed, - alt denne skal dere kunne få gjøre uten noen som helst konsekvenser fordi mannen må "forstå" at dere bare leker og narrer.

Uansett, idag skriver aftenposten en artikkel om at menn må bare regne med å få seksuelle henvendelser fra horer i karl johan. Til og med politet forteller dette.

Sånn har vi menn det, mens dere kvinner skal liksom gjøre hva dere vil, og bli med hvem som helst fremmed i pirattaxi, bli med hvem som helst fremmed hjem og sove i senga hans, gå naken for å provosere og bli med på hva som helst og dagen etterpå angre dere og få erstatninger!!!

Usj, jeg blir så kvalm av denne mentaliteten deres, at det bare er menn som må endre seg, og ikke at dere går litt inn i dere selv og deres egne holdninger.

:hoho: Så det å bli dratt i jakka er det samme som å bli voldtatt??

Nå MÅ du skjerpe deg, Waco!! Nå MÅ du begynne å tenke før du skriver ugjennomtenkte innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner som selger sex antar jeg ikke hadde giddet å selge sex til folk dem ikke liker. Altså at de både velger og diskvalifiserer kunder akkurat som alle andre mennesker her på jorden.

Jeg kunne egentlig sitert hele innlegget dette er klippet fra, for jamen viser du at det er masse du ikke vet noe som helst om... dette klippet peker på én av de tingene.

Du får ta deg en tur på Pro-sentere og snakke med Liv og jentene og høre hva de har å fortelle. Hvorfor de går på gata, om de føler makt over mannen når de går der, om de velger og vraker som du kaller det, osv... eller om det er helt andre følelser ute og går.

Joda, det hender at kunder blir diskvalifisert, men da gjerne hvis de er to eller flere i bilen eller det går rykter blant jentene om at en mann i så-og-så alder, i sånn og sånn bil ikke oppfører seg ordentlig, truer med kniv, nekter å betale osv osv...

Nå er du så langt ute på jordet med uvitenheten og misforståelsene dine at jeg strengt tatt synes du burde slutte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Så det å bli dratt i jakka er det samme som å bli voldtatt??

Det er selvfølgelig ikke det ts mener. Men hva tror du hadde skjedd om en mann hadde gått rundt på Karl Johan dag og ut og dag inn om de ville ha sex med ham og trukket damene i jakken hvis de ikke ville?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei allesammen. Husker dere den diskusjonen vi hadde angående at dere skulle ønske kvinner kunne gjøre hva dem ville, drikke seg sanseløs beruset, plage omgivelsene med seksuell sjikane (men selvsagt ombestemme seg fordi nei betyr nei), - gå naken nedover gata, hånle av innvandrere mens man tar seg på puppen, bli med fremmede folk hjem, si at man har lyst på sex med en fremmed, - alt denne skal dere kunne få gjøre uten noen som helst konsekvenser fordi mannen må "forstå" at dere bare leker og narrer.

Hva slags konsekvenser mener du så at slik oppførsel bør få?

Du tar feil, forresten. Det er ikke fordi mannen må forstå at kvinnen bare leker og narrer at slik oppførsel ikke skal få konsekvenser. Det er derimot fordi ingen har rett til å begå voldtekt, uansett hva som foranlediget voldtekten. (Gitt at det da er voldtekt du mener bør være konsekvensen av slik oppførsel).

Slik oppførsel får for øvrig andre typer konsekvenser: Å drikke seg sanseløst beruset kan føre til at man skader seg, ikke finner veien hjem, at man dummer seg ut, og helt sikkert også til en heidundrende bakrus. Hvis man plager andre med seksuell sjikane, bør det føre til reaksjoner fra omgivelsene. Hvis uttalelsene er sjikanøse nok, bør politiet kobles inn slik at de kan gå inn og få en slutt på det. Å gå naken nedover gata er forbudt, såvidt jeg vet, og kan føre til bøtelegging. Å hånle av innvandrere mens man tar seg på puppen er fullstendig uakseptabel oppførsel, og bør føre til at man blir tilsnakket. Å bli med fremmede hjem og å si at man har lyst på sex med en fremmed, ser jeg derimot ikke at nødvendigvis har negative konsekvenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Så det å bli dratt i jakka er det samme som å bli voldtatt??

Nå MÅ du skjerpe deg, Waco!! Nå MÅ du begynne å tenke før du skriver ugjennomtenkte innlegg.

Det var jo ikke det jeg sa i det hele tatt. Enda et bevis for at kvinnen leser det hun vil lese og ikke hva jeg skriver?

Sammenlign det heller med at menn skal dra damer som går alene nedover karl johan og andre steder tilby dem sex og seksuell sjikane, - og politiet sier det er helt allright.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er du så langt ute på jordet med uvitenheten og misforståelsene dine at jeg strengt tatt synes du burde slutte.

Jeg snakker om hva jeg opplever fra mitt liv jeg. Og mine bekjentskaper og deres bekjentskaper igjen.

Og ja, - jeg vet om en bekjentskap som er utelukket horeselskapet. Han får ikke hore selv om han betaler firetusen kroner. Han er visst for sosialt uintelligent fortalte ham meg.

Men nå er jeg spent mysan, hvordan vet du at horer er tilbøyelige til å ikke velge bort kunder?

Når jeg faktisk har vært vitne til at en man (bekjent) ble avvist av en hore (ukjent), hvordan kan du da si at jeg driver med uvitenhet og misforståelse?

Er ikke det å forvirre snarere enn å oppklare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Fatima_*

Ei dame som drar i jakka til en mann, er ingen trussel for en mann

Ei dame alene kan ikke overfalle en mann å voldta han

En mann som drar i jakka til ei dame, kan være en trussel for ei dame

En mann alene kan overfalle ei dame å voldta henne

Jeg snakker om hva jeg opplever fra mitt liv jeg. Og mine bekjentskaper og deres bekjentskaper igjen.

Og ja, - jeg vet om en bekjentskap som er utelukket horeselskapet. Han får ikke hore selv om han betaler firetusen kroner. Han er visst for sosialt uintelligent fortalte ham meg.

Men nå er jeg spent mysan, hvordan vet du at horer er tilbøyelige til å ikke velge bort kunder?

Når jeg faktisk har vært vitne til at en man (bekjent) ble avvist av en hore (ukjent), hvordan kan du da si at jeg driver med uvitenhet og misforståelse?

Er ikke det å forvirre snarere enn å oppklare?

Hadde denne vennen din tilbudt kr.4000; for et nyp hadde han fått det mest sansynlig om ikke:

1)denne vennen din som du sier ble avvist så kanskje ut som er boms da med fillete klær, langt ustelt hår og skjegg og med møkkete lange negler og luktet pyton?

2)en siklende tilbakestående som kommer å spør ei hore kan nok også få nei desverre.

3)så kjempeskummel og farlig ut

MEN om det står en hallik av jenta å følger med så tørr hun ikke å si nei til noen for da får hun rundjuling av halliken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker om å være borte i natta. hadde det vært en hallik der så hadde hun fått rundjuling av halliken.

Vet du ikke at halliker er eventyrfortellinger? Og den riktige betegnelsen er "selvstendige næringsdrivende".

Denne bekjenten min, han er jo bekjent av en bekjent, og ingen venn av meg. Jeg advarte ham mot å prøve å bruke penger på folk en ikke kjenner, men likevel fikk han nei.

At han ble utelukket er nok fordi at han er mer dum enn smart.

Poenget er at det skjer, og da må vi forholde oss til virkeligheten og ikke fantasien som sier at disse kvinnene ikke kan velge selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot
Hei allesammen. Husker dere den diskusjonen vi hadde angående at dere skulle ønske kvinner kunne gjøre hva dem ville, drikke seg sanseløs beruset, plage omgivelsene med seksuell sjikane (men selvsagt ombestemme seg fordi nei betyr nei), - gå naken nedover gata, hånle av innvandrere mens man tar seg på puppen, bli med fremmede folk hjem, si at man har lyst på sex med en fremmed, - alt denne skal dere kunne få gjøre uten noen som helst konsekvenser fordi mannen må "forstå" at dere bare leker og narrer.

Uansett, idag skriver aftenposten en artikkel om at menn må bare regne med å få seksuelle henvendelser fra horer i karl johan. Til og med politet forteller dette.

Sånn har vi menn det, mens dere kvinner skal liksom gjøre hva dere vil, og bli med hvem som helst fremmed i pirattaxi, bli med hvem som helst fremmed hjem og sove i senga hans, gå naken for å provosere og bli med på hva som helst og dagen etterpå angre dere og få erstatninger!!!

Usj, jeg blir så kvalm av denne mentaliteten deres, at det bare er menn som må endre seg, og ikke at dere går litt inn i dere selv og deres egne holdninger.

Fordi du har en oppfatning av verden, som avviker fra en kvinnes, betyr det da at du har rett?

Betyr det at du har rett hvis du er legdommer, og idømmer en ungdom en straff?

Er du aldri i tvil? Vanlige mennesker er som regel aldri det, men jeg spyr og nå fikk jeg enda en grunn.

Kan vi kvinner få lov å gå ved Akerselva uten å bli voldtatte f.eks? Eller er det pgs¨fritt frem for å voldta menn der?

Hvor kan vi gå da, waco?

Ingen steder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...