Gå til innhold

Livet mitt..


~Capricorn~

Anbefalte innlegg

Takk det står veldig bra til :)

Venter baby i februar og gleder meg sånn!! :)

Så kjekt å se enda flere skjønne bilder av snuppa! Hun er nydelig :)

Det er så koselig at du får en liten baby til altså :rødme:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er så glad i lille snuppa mi :rødme:

Tenk at hun er 6 mnd i morgen...hvor ble alle mnd av tro :klø:

Hun har begynt å bli 'stor' jente nå. Snur seg rundt på magen og vil så gjerne komme seg fremover. Men det går visst ikke. Så da blir hun litt sint da. Ligger og kaver og veiver med armene. Er ikke alltid hun klarer å snu seg tilbake til ryggen, så da må jeg hjelpe. Hun får ligge og kave til hun blir desperat da :ler: Kan jo være hun plutselig finner ut av ting helt av seg selv da ;)

Nå har vi begynt å innføre litt mat og. Hun gaper stort sett til skjeen, så det er ikke noe særlig problem. Er visst ikke alt som er like godt, men det glir da ned likevel.

Så er hun kjempeflink til å sove enda. I dag sovnet hun halv ni, så håper hun sover helt til i morgen tidlig. I dag våknet hun i sju tida. Sovna klokka ni går. I det siste har det hendt hun har våknet om natten. Og hvis jeg er veldig trøtt selv, så våkner hun som regel helt og ligger og prater masse. Men hvis jeg våkner med en gang hun begynner å kave, så holder det å putte smokken i munnen hennes så sovner hun igjen.

Ellers går dagene med til å kose oss på gulvet med leker og bøker. Gå litt turer (burde nok vært flinkere...). Går litt på butikker innimellom. Henter Mannen på jobb.

I morgen er planen å gå til helsestasjonen og veie henne. Vet ikke om jeg greier å måle om jeg ikke får hjelp. Men er ikke så nøye. Vi har jo time der om en uke. Vil bare ha vekten akkurat på 6-mnd-dagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koser seg masse :)

*fjernet bilde*

Endret av ~Capricorn~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lik ho er blitt på deg Capri! Nydelege jenta! :)

Takk :)

Har hørt hun er lik på meg ja..;)

Mammas lille gullunge :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at lille jenta mi er fylt 6 mnd. Hvor ble alle de mnd av tro.. :klø:

I går gikk vi til helsestasjonen. Fikk ihvertfall veid henne da. Kom selvfølgelig midt i lunsj-tida der borte. Så var ingen andre der. Og da var det ikke så lett å måle. Men hun veier akkurat 7 kg nå. Tror hun er en plass rundt 65 cm. Men det finner jeg jo ut neste uke når vi har time der borte.

Og etter at vi var der, gikk vi lang tur. Hun sovnet i vogna mens vi gikk tur. Og sov nesten to timer til etter vi kom hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

har ikke sett at du hadde dagbok før :)

Jentene våre var nesten akkurat like store når de ble født faktisk :) Bittelille babyen... og frøkena di er allerede 6 mnd, og min blir det om 2 uker..... hjelp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koss går det med dåke?

Her går det bare bra. Var på helsestasjonen i går. Da var hun 7050 gram og 65 cm lang. Og så var legen der og så på henne i går og. Alt helt fint. Hun fikk ikke lyst i ene øret mens hun holdt på da. A nekta nemlig å snu hodet til sida. Så da lyste hun det øret helt til slutt...og da var det jammen slutt på tålmodigheten til snuppa mi og, så hun skrek til vi kom ut av helsestasjonen.

Ellers gjør vi ikke stort om dagene. Går tur innimellom, henter mannen på jobb eller er ute og handler. Så er vi hjemme og leker på gulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

har ikke sett at du hadde dagbok før :)

Jentene våre var nesten akkurat like store når de ble født faktisk :) Bittelille babyen... og frøkena di er allerede 6 mnd, og min blir det om 2 uker..... hjelp!!

Ja, tenk at de er blitt så store alt da. Tida går så fort. Håper det går bra med snuppa di og at hun plutselig vokser masse da :klem:

Har ikke fått med meg dagboka di, jeg... :sjenert:

Men :hallo: på deg!

Har ikke akkurat skrevet så mye her inne da...kanskje det blir litt bedre nå når det blir høst..:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Har hatt en fin langhelg hjemme hos mamma og pappa. Men typisk at de var syke hjemme da, så nå er både jeg og lille snuppa forkjøla. Har bare slappet av hjemme de siste to dagene. Så tror hun begynner å komme seg litt, men jeg begynner å tetne til nå...kjedelig..

Men ellers var det veldig koselig å beøke dem hjemme da. Blir bare tre uker til vi reiser hjem igjen. Blir en mellomstopp før vi drar videre i barnedåp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, vi begynner å komme oss. Var rimelig sliten i hodet på torsdag, men er nesten helt fin igjen nå. Lille A begynner å komme seg og. Hun er litt snufs enda, men det renner ikke like mye fra nesen, og hun hoster ikke like mye som tidligere. Så vi kommer oss :)

Bare si fra hvis du har tid og lyst til å møtes igjen snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lille snuppa mi begynner å bli stor jente. Denne uka har begge fortennene oppe komt igjennom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...