Gå til innhold

Livet mitt..


~Capricorn~

Anbefalte innlegg

Heihei :vinke:

Håper du har en fin mandag :klem:

:klem:

Så det er HER du har gjemt deg altså!! :ler:

Grattis med ny dagbok!!! :klem:

Og så skjønn ei lita snuppe du har da!!! :hjerte:

*følger med videre*....

Takk. Var vel på tide å starte ny dagbok da ;)

Takk for snuppe-skryt :)

Håpar det går fint med deg og dine! :)

God helg! :klemmer:

Her har vi det bare bra :)

God helg Capricorn :klem:

Har hatt en fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her går det bare bra. Lille A utvikler seg masse da. Hun begynte å skravle masse, men nå har hun stoppet litt igjen. Hun gjorde det tidligere og, og når hun begynte på'an igjen, skravlet hun bare myyye mer da. Så hun begynner vel snart igjen. Ting går veldig i bølgedal. Hun likte å ligge under babygymmen, likte det ikke, likte det og nå liker hun det ikke igjen :roll: Hun greier fint å ligge der da..en litne stund..men så blir det kjedelig og hun ligger bare og sutrer. Men det går seg vel til igjen det og.

Hun er veldig flink til å sove om nettene da. Natt til lørdag sov hun fra 23.30 til 11.30. 12 timer i strekk...litt i lengste laget for puppene da :roll: Og i natt sov hun fra 23.30 til 9.00.

I det siste har vi hatt en del besøk og. Søsknene og foreldrene mine har vært her. Pappa var og hentet flyttelasset til søstrene mine forrige helg. Og så kom han og mamma tilbake på tirsdag og lå over til onsdag.

Ellers er det ikke så mye spennende som skjer her.

Nå er det ei lita snuppe som vil ha mat ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til ferien jeg nå. Ja, altså...jeg har jo fri hele tiden, men det er noe annet å reise bort da. To uker til nå. Blir bare besøke-familie-ferie i år da. Men blir koselig det da. Blir først svigers, så min familie.

Og når vi kommer hjem må vi se om vi får bytta kjøkken. Har vært planen hele tiden da. Men nå er vasken ødelagt, så istedenfor å bruke penger på å fikse den, kan vi leve med det sånn til vi får bytta hele kjøkkenet. Greit å få et lite spark bak, ellers blri det bare utsatt og utsatt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har vi vært på kontroll på helsestasjonen. Nå begynner den lille jenta mi å bli stor :)

6080 gram, 61 cm lang og 41,8 cm rundt hodet.

Var en tur på helsestasjonen på mandag og. For snuppa har blitt så tørr og rød på armene, noe eksem eller noe. Så nå smører jeg henne med en fet krem, så håper det går over. I helgen var hun også veldig rødprikkete på magen. Lignet visst mest på varmeutslett. Eller så har hun begynt å reagere på ull. Så vi prøver oss litt fram vi.

Greit å ha en unge vi kan prøve oss frem på, så får vi gjøre alt riktig med neste :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så utrolig skjønn hun er, Capri!! :hjerter_rundt:

Også så flink til å sove da gitt! Så flink baby vil jeg også ha gitt :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Så stor snuppa er blitt!! :Nikke:

Ja, hun begynner å bli stor :hjerte:

Spent på hvor stor hun er nå jeg. Skal på kontroll igjen i morgen.

Ja, stor jente! :)

Koss går det med det raude utslettet?

Går bra med utslettet. Hun har vært rød på armene lenge. Men ser ganske bra ut nå. Fremdeles litt tørr, men mye bedre. Smører henne hver dag ;)

Så utrolig skjønn hun er, Capri!! :hjerter_rundt:

Også så flink til å sove da gitt! Så flink baby vil jeg også ha gitt :-D

Takk :hjerte:

Hun er kjempeflink til å sove.

Koselig å se deg her igjen. Hvordan går det med deg og dine?? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lille A har fått tenner :danse:

Fikk en liten tann nede for to uker siden. Og i dag syns jeg jeg kunne se enda en nedi munnen hennes (litt vanskelig å kjenne siden den første tannen er rett ved siden av, og enda vanskeligere å se..for da kommer tunga i veien hele tiden :ler: )

Har vært tre uker på ferie nå. Vært to uker hos svigers og ei uke hos mine foreldre. Koselig å se alle sammen da. Men litt deilig å komme hjem igjen og da. I morgen skal vi på kontroll igjen. Er tid for vaksine igjen og.

Resten av uka er planen å male ene rommet og ta mål og få tegnet kjøkken. Kan være greit å få gjort det før han begynner på jobb igjen. Burde vel egentlig begynt å beise terassen og, men med lille A får vi vel være litt realistiske på hva vi får gjort. Hun sover riktinok hele natten, men i dag har hun f.eks bare sovet en halvtime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen heim igjen!!

Gleder meg til å komme på grillings en dag :sol:

Store jenta som har fått tenner allerede! Koss går det med amminga da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Velkommen heim igjen!!

Gleder meg til å komme på grillings en dag :sol:

Store jenta som har fått tenner allerede! Koss går det med amminga da? ;)

Ja, det er bare til å komme på grillings det. Bare gi en lyd når det passer du ;)

Går veldig bra med amminga faktisk. Hun er borti med tennene en gang i blandt, men er som regel snill med meg :ler:

Grattis med tenner! :hoppe:

Takk :) Hun begynner å bli stor jente ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk veldig fint på helsestasjonen på tirsdag. Hun har vokst litt, men ikke så kjempemye. Men en gang må det vel stoppe litt opp og.

Ellers ville det jo blitt sånn som pappa sier; når hun er 6 kg når hun 4 mnd, tilsier kjapp hoderegning at hun 18 kg når hun er ett år :ler:

Men nå er hun 5 mnd, og tallene fra tirsdag var 62,5 cm lang, 42,5 cm rundt hodet og 6425 gram. Alt så veldig fint ut :)

I dag var hun i seng klokka ni. Sovna med puppen i munnen, så det var den tannpussen. Får ta det i morgen tidlig i stedenfor. Hun har vært veldig flink med sovingen lenge. I dag våknet hun klokka ni. Da hadde hun sovet siden klokka ti i går.

Men på dagtid er det litt variasjon. Alt fra en halvtime til tre-fire timer. Men det går jo greit så lenge hun sover så fint på natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*tatt bort bilder*

Endret av ~Capricorn~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Koselig å se deg her igjen. Hvordan går det med deg og dine?? :klem:

Takk det står veldig bra til :)

Venter baby i februar og gleder meg sånn!! :)

Så kjekt å se enda flere skjønne bilder av snuppa! Hun er nydelig :)

Endret av meta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...