Gå til innhold

Jeg skjønner det for sent.. Hva gjør jeg galt?


Gjest sologsommer

Anbefalte innlegg

Gjest sologsommer

Var i byen med en venninne etter jobb i dag, hadde en super ettermiddag :)

Når jeg står og venter på bussen da jeg skal hjem, ser jeg en kar jeg har hatt sjangs på tidligere. Jeg ble helt paff.. Fikk sommerfugler i magen og hadde kjempe lyst til å gå bort å prate med han.

Det som er problemet er at det er "for sent" for han har fått seg en kjæreste.

Jeg oppdager for sent at jeg liker karene. Når de er interesserte er ikke jeg det, når de er uoppnåelige og tiden har gått, ser jeg hva jeg har "mista"..

Hvorfor er det sånn? Skulle så gjerne skrudd tiden tilbake 3 år, for da var han interessert!!! Åååå...

Hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sologsommer
You want what you cant have, og når du kan få det, vil du ikke ha det.

Ja, det er nok det som er problemet. Hva kan jeg gjøre/tenke annerledes for å ikke ha det sånn?

Er så lei av det.. Vil prøve å finne ut hvorfor jeg er sånn.

Ønsker å finne meg en god kar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aurora Borealis
Ja, det er nok det som er problemet. Hva kan jeg gjøre/tenke annerledes for å ikke ha det sånn?

Er så lei av det.. Vil prøve å finne ut hvorfor jeg er sånn.

Ønsker å finne meg en god kar ;)

Kanskje du ikke har vært klar for et seriøst forhold før? At du ubevisst har skygget unna menn som viser interesse pga frykt for at han skulle bli mer seriøs enn du ønsket... Men nå har du kanskje forandret innstilling, og da kan det hende du blir mer mottakelig for menns interesse. :)

Eller det kan hende du er usikker på din egen vurderingsevne? Kanskje du ikke helt ser hvor bra fyren er før du ser at en annen dame har satt godkjenningsstemplet sitt på han ved å bli sammen med han?

Mange mulige årsaker til at du gjør som du gjør. På tide med litt selvanalyse. :)

Hva tror DU kanskje kan være årsaken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Kanskje du stiller urealistiske høye krav og ikke gir dem en sjanse, og så ser du senere hva du gikk glipp av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Var i byen med en venninne etter jobb i dag, hadde en super ettermiddag :)

Når jeg står og venter på bussen da jeg skal hjem, ser jeg en kar jeg har hatt sjangs på tidligere. Jeg ble helt paff.. Fikk sommerfugler i magen og hadde kjempe lyst til å gå bort å prate med han.

Det som er problemet er at det er "for sent" for han har fått seg en kjæreste.

Jeg oppdager for sent at jeg liker karene. Når de er interesserte er ikke jeg det, når de er uoppnåelige og tiden har gått, ser jeg hva jeg har "mista"..

Hvorfor er det sånn? Skulle så gjerne skrudd tiden tilbake 3 år, for da var han interessert!!! Åååå...

Hvorfor?

Skrudd tiden tilbake...Og du var intressert :) Da kunne jo du vert så uheldig at ikke han var intressert da!

Eller hva om han hadde hatt dame den gangen,DA ville du nok vert intressert :) Eller..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sologsommer
Kanskje du ikke har vært klar for et seriøst forhold før? At du ubevisst har skygget unna menn som viser interesse pga frykt for at han skulle bli mer seriøs enn du ønsket... Men nå har du kanskje forandret innstilling, og da kan det hende du blir mer mottakelig for menns interesse. :)

Eller det kan hende du er usikker på din egen vurderingsevne? Kanskje du ikke helt ser hvor bra fyren er før du ser at en annen dame har satt godkjenningsstemplet sitt på han ved å bli sammen med han?

Mange mulige årsaker til at du gjør som du gjør. På tide med litt selvanalyse. :)

Hva tror DU kanskje kan være årsaken?

Hei

Jeg har vært i seriøse forhold før og blir ikke skremt av seriøse gutter (ønsker selv et seriøst forhold). Jeg er i slutten av 20 årene så jeg har jo vært igjennom litt.

Tror det heller kan være at jeg ikke ser hvor bra fyren er før en annen dame har satt godkjenningsstemplet på han. :fnise:

Det er rart det der.. irriterer meg over at det er sånn.. De jeg har vært sammen med tidligere har jeg ikke hatt det sånn med, det er noen karer bare..

Merkelig?! skjønner ikke meg selv noen ganger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg tror det bunner ut i manglende interesse, dessuten er easy come/easy go når man ikke er helt klar/ 100 prosent interessert veeeldig lett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...