Gå til innhold

Paranoid personlighetsforstyrrelse


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Kan noen forklare meg litt om dette? Og er det i det hele tatt mulig å leve med en som har disse problemene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta og les litt her inne: Personlighetsforstyrrelser

Jeg tror nok man kan leve med en som har PPF, men det krever nok en sterk mann/kvinne. Selv ville jeg ikke levd med en. Jeg har levd med en som har klare tegn på en annen PF, og det var ikke moro.

Men, det er ulike grader som man har da. Noen er en ener på en skala fra en til ti, mens andre er en tier, så det er jo forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta og les litt her inne: Personlighetsforstyrrelser

Jeg tror nok man kan leve med en som har PPF, men det krever nok en sterk mann/kvinne. Selv ville jeg ikke levd med en. Jeg har levd med en som har klare tegn på en annen PF, og det var ikke moro.

Men, det er ulike grader som man har da. Noen er en ener på en skala fra en til ti, mens andre er en tier, så det er jo forskjellig.

Nå har jeg lest litt og funnet ut at det var denne personlighetsforstyrrelsen jeg mente- Antisosial personlighetsforstyrrelse.

Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre for jeg har ikke lyst til å gi opp denne personen, selv om jeg utsetter meg selv for veldig mye. Er det virkelig ingenting å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...