kvick Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #61 Del Skrevet 8. juli 2008 Hvordan går det her da? Så på IKM lista at ikm hadde vært? Snart ferie for deg nå vel Hei Tussi, og gratulerer igjen med spire i magen , så utrolig gøy! Ja, nå er det snart ferie. Kan ikke så sagt hvor mye jeg gleder meg . Planen er å ikke ha noen planer i det hele tatt! Bare slappe av og kose meg med mannen.. Det stemmer at ikm har vært.. Og tanta har ikke vist seg. Men det samme gjelder desverre også for den blå test-streken. Men andre ord.. aner ikke hva jeg skal tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvick Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #62 Del Skrevet 8. juli 2008 Bare titter innom jeg .. Håper du har hatt en fin helg !! Og at presantasjonen gikk fint ?? Hei Ann! Så koselig at du titter innom!! Jeg har ikke skrevet her på en stund, har bare vært litt sliten og lei av det hele, liksom.. Men følger meg på dere andre med et "halvt øye", da. Kan ikke ksite oversikten helt heller.. Jo, takk, presentasjonen min gikk kjempefint, faktisk. Fikk veldig gode tilbakemeldinger. Var veldig deilig, for da føler jeg på en måte at jeg kan ta sommerferie med god samvittighet. Håper det går fint med deg også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvick Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #63 Del Skrevet 8. juli 2008 Var hos gynekologen forrige uke og beskjeden var klar " slutt å være flink pike"! Hun ba meg begynne å drikke vin og kaffe igjen og å slutte å telle dager og følge med på EL osv. Hehe.. Hun mente faktisk disse tingene var direkte prevensjon og grunnen til at jeg ikke ble gravid. I alle fall i kombinasjon med jobbstress. Hun ville faktisk sykemelde meg 50% pga stress. Akkurat det sitter langt inne hos meg, så jeg har tatt litt betenkningstid. Får se an litt over ferien. I alle fall, blir det ikke noen spire i løpet av sommeren skal vi på utredning i september. Fantastiske gynekologen! Føltes som en byrde ble løftet av skuldrene mine. Merket hvor utslitt jeg har blitt av å gå rundt å tenke på dette og gjøre de "riktige tingene" hele tiden. Håper virkelig jeg klarer å legge det til side i sommer, så får det heller bli utredning til høsten.. En annen ting er at jeg går og venter som besatt på tanta om dagen. Hun skulle ha kommet på søndag, men har ikke sett snurten av henne. Testet i går- negativ! (kom riktig nok en tynn strek, men leser at dette er ikke er uvanlig på negative CB-tester). Føler meg oppblåst som en ballong og det verker besatt i korsryggen. Pluss at brystene er ømme og jeg kunne ha sovet ca. 20 timer i døgnet. Hadde jeg lest dette i noen annens dagbok hadde jeg tenkt at de var gravide. Men jeg føler meg ganske sikker på at jeg IKKE er det. Ren intuisjon.. Har vært gravid en gang for mange år siden (endte med SA) og da visste jeg at jeg var gravid før jeg testet. Og siden jeg blødde så mye rundt EL denne gangen er det nesten umulig at et egg kan ha festet seg. Tipper det er hormonene som spiller meg et gedigent puss . Grrr.. Slitsomt med uvissheten, (og ikke så rent lite slitsomt med de fysiske symptomene heller, når sant skal sies ) Ja, ja.. solen skinner og sommeren ser ut til å være kommet tilbake. Og ikke minst, 3,5 dager igjen til ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 8. juli 2008 #64 Del Skrevet 8. juli 2008 Som du sier selv, dette høres positivt ut Alle graviditeter er jo ikke like, så jeg krysser fingrene for deg. Høres ut som en herlig ferie da, håper dere koser dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. juli 2008 #65 Del Skrevet 8. juli 2008 Det var da bra meldinger gynekologen kom med da.. Krysser fingrene for dere jeg også Deilig med ferie snart da Kvick :juhu: Noen planer?? Vil ha ferie jeg også men må nok nøye meg med en uke på hjemplassen min sent i august med mange besøk.. Har brukt opp masse på ferie i landet langt borte i vinter og varme på meg, da det var snø og kulde på andre.. Ja til 10 uker ferie i året Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 8. juli 2008 #66 Del Skrevet 8. juli 2008 Ja der ser du.. jammen skal jeg ta et glass vin med deg Kvick Jeg er også så lei av å prøve å gjøre alle de riktige tingene... Og jeg elsker kaffi !! Nå tar vi sommerferie med GOD samvittighet, eller hva ??? Så kanskje spiren sitter når vi minst venter det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvick Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #67 Del Skrevet 8. juli 2008 Det var da bra meldinger gynekologen kom med da.. Krysser fingrene for dere jeg også Deilig med ferie snart da Kvick :juhu: Noen planer?? Vil ha ferie jeg også men må nok nøye meg med en uke på hjemplassen min sent i august med mange besøk.. Har brukt opp masse på ferie i landet langt borte i vinter og varme på meg, da det var snø og kulde på andre.. Ja til 10 uker ferie i året Takk for fingerkryssing! Vi får satse på at gynekologen har rett.. Hadde heller ikke stilt meg negativ til 10 uker ferie, nei. Skjønner at det er litt kjipt å ha brukt opp mye av ferien allerede, men tenk så deilig du hadde det da! Utrolig godt å komme seg bort fra vinter og kulde her.. Hovedplanen min for i sommer er egentlig å ikke ha alt for mange planer . Familiene våre har hytter på fjellet og ved sjøen så da blir det bare å ta ting litt på sparket og dra dit hvor det fineste været forhåpentligvis befinner seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvick Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #68 Del Skrevet 8. juli 2008 Ja der ser du.. jammen skal jeg ta et glass vin med deg Kvick Jeg er også så lei av å prøve å gjøre alle de riktige tingene... Og jeg elsker kaffi !! Nå tar vi sommerferie med GOD samvittighet, eller hva ??? Så kanskje spiren sitter når vi minst venter det Hehe.. skål, Ann!! Jepp, nå skal det bare ferieres og drikkes og koses, ikke sant!?! Tross alt, kan ikke risikere å ikke følge legens råd! Og den dårlige samvittigheten, den får IKKE være med på ferie. Begynner å bli alvorlig lei av den, tror vi trenger en lang pause fra hverandre! Skal ikke se bort ifra at denne kuren kan gjøre underverker. Og skulle det ikke være tilfellet så har vi i alle fall hatt en fin sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. juli 2008 #69 Del Skrevet 8. juli 2008 Takk for fingerkryssing! Vi får satse på at gynekologen har rett.. Hadde heller ikke stilt meg negativ til 10 uker ferie, nei. Skjønner at det er litt kjipt å ha brukt opp mye av ferien allerede, men tenk så deilig du hadde det da! Utrolig godt å komme seg bort fra vinter og kulde her.. Hovedplanen min for i sommer er egentlig å ikke ha alt for mange planer . Familiene våre har hytter på fjellet og ved sjøen så da blir det bare å ta ting litt på sparket og dra dit hvor det fineste været forhåpentligvis befinner seg! Høres ut som en flott ferieplan reise dit det er fint vær.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 9. juli 2008 #70 Del Skrevet 9. juli 2008 Hehe.. skål, Ann!! Jepp, nå skal det bare ferieres og drikkes og koses, ikke sant!?! Tross alt, kan ikke risikere å ikke følge legens råd! Og den dårlige samvittigheten, den får IKKE være med på ferie. Begynner å bli alvorlig lei av den, tror vi trenger en lang pause fra hverandre! Skal ikke se bort ifra at denne kuren kan gjøre underverker. Og skulle det ikke være tilfellet så har vi i alle fall hatt en fin sommer Den er jeg med på !!! :juhu: :juhu: begynner faktisk å glede meg til ferie !!! Risør, reker og pils på brygga ;) Så skal jeg krysse alt jeg har for at det kanskje skjer noe med oss mens vi aldeles "ikke bryr oss" -(på liksom).. Ha en strålende dag Kvick !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvick Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #71 Del Skrevet 9. juli 2008 Den er jeg med på !!! :juhu: :juhu: begynner faktisk å glede meg til ferie !!! Risør, reker og pils på brygga ;) Så skal jeg krysse alt jeg har for at det kanskje skjer noe med oss mens vi aldeles "ikke bryr oss" -(på liksom).. Ha en strålende dag Kvick !!!! Reker og pils på brygga, høres ut som en plan...! :juhu: :juhu: Og ikke glem en god kopp kaffe hver morgen! Ha en strålende dag du også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 9. juli 2008 #72 Del Skrevet 9. juli 2008 Jepp! Det beste man kan gjøre er å ikke prøve så alt for hardt tror jeg Nå får du slappe godt av i sommer og nyte dagene og det finværet som dukker opp! Ha en suuuper dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvick Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #73 Del Skrevet 9. juli 2008 Jepp! Det beste man kan gjøre er å ikke prøve så alt for hardt tror jeg Nå får du slappe godt av i sommer og nyte dagene og det finværet som dukker opp! Ha en suuuper dag!!! Ja, ikke sant.. I følge gynekologen var i alle fall det å prøve for hardt det aller værste man kunne gjøre! (selvfølgelig lettere sagt enn gjort, det vet vi jo, men får prøve å få det til for det..). Takk og det samme til deg! Når var det du skulle ha ferie igjen? En super dag til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 9. juli 2008 #74 Del Skrevet 9. juli 2008 Ja, ikke sant.. I følge gynekologen var i alle fall det å prøve for hardt det aller værste man kunne gjøre! (selvfølgelig lettere sagt enn gjort, det vet vi jo, men får prøve å få det til for det..). Takk og det samme til deg! Når var det du skulle ha ferie igjen? En super dag til deg også! Jeg har ferie nå jeg... Vi har fjorten dager sammen nå, mannen har noen uker til etterpå, mens jeg skal jobbe Du da? På mandag var det da du går på ferie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvick Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #75 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg har ferie nå jeg... Vi har fjorten dager sammen nå, mannen har noen uker til etterpå, mens jeg skal jobbe Du da? På mandag var det da du går på ferie? Ja, det er sant, det.. så i boken din at du hadde ferie nå. Så herlig! Håper du får slappet av og kost deg masse nå før du begynner å jobbe! Jeg har ferie fra mandag, ja.. eller.. rettere sagt fra i morgen kl. 16.01! Noe lenge enn det har jeg ingen planer om å vente! Nyt ferien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 10. juli 2008 #76 Del Skrevet 10. juli 2008 Ja, det er sant, det.. så i boken din at du hadde ferie nå. Så herlig! Håper du får slappet av og kost deg masse nå før du begynner å jobbe! Jeg har ferie fra mandag, ja.. eller.. rettere sagt fra i morgen kl. 16.01! Noe lenge enn det har jeg ingen planer om å vente! Nyt ferien Hehe, ja enkelte ganger er det mer behov for ferie enn andre. Du hadde nettopp begynt i stillingen din, hadde du ikke? Blir sliten av slikt hvertfall! Nå er vi på tur til å pakke i bilen her, skal kjøre til Kristiansand. Få noen late dager der, selv om det er meldt regn da... Men vi har jo regntøy med oss, så det er vel neppe noen problemer Ha en super kveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvick Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #77 Del Skrevet 11. juli 2008 Hehe, ja enkelte ganger er det mer behov for ferie enn andre. Du hadde nettopp begynt i stillingen din, hadde du ikke? Blir sliten av slikt hvertfall! Nå er vi på tur til å pakke i bilen her, skal kjøre til Kristiansand. Få noen late dager der, selv om det er meldt regn da... Men vi har jo regntøy med oss, så det er vel neppe noen problemer Ha en super kveld!! Jo, jeg begynte i ny jobb for litt over et halvt år siden. Tar på litt, det må jeg si. Men i mitt tilfelle er det det litt ekstra slitsomt fordi det er en arbeidsplass med veldig høyt stressnivå pluss at jeg sitter alene med mye ansvar. Ja, ja.. nå skal jeg heldigvis ikke tenke på det i en måneds tid.. johoo! Vet du hva Fisk..? Tror kanskje det blir en enda mindre sort en på oss! :) Vi skal besøke oppdretter neste helg, og hvis kjemien og gemyttet stemmer så blir vi kanskje hundeeiere igjen! Jeg prøver å holde igjen gleden litt slik at jeg kan klare å gjøre en tilnærmet rasjonell vurdering av valpen, men jeg kjenner det kribler ganske godt i magen! Høres bra ut med noen late dager i Kr. Sand! Det er jo hyggelig å være der selv om det skulle regne litt. Du får ha en fantastisk helg og kose deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 11. juli 2008 #78 Del Skrevet 11. juli 2008 Åh... Skal dere få hund ?? Så gøy ! Hvilken rase da ?? Både jenta og mannen her i huset har lyst på hund, men vi har utsatt det litt liksom.. vet ikke hva det blir med oss :klø: (har lyst på jeg og, men er litt mer tilbakeholden for øyeblikket) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvick Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #79 Del Skrevet 11. juli 2008 Åh... Skal dere få hund ?? Så gøy ! Hvilken rase da ?? Både jenta og mannen her i huset har lyst på hund, men vi har utsatt det litt liksom.. vet ikke hva det blir med oss :klø: (har lyst på jeg og, men er litt mer tilbakeholden for øyeblikket) Tror kanskje det blir hund på oss nå, ja. Men vi må treffe den før vi bestemmer oss endelig. Veldig spennende! Har hatt lyst på hund lenge, men tenkt at det ikke passer så bra i forhold til jobb osv. Men nå tror jeg tiden er inne.. Rasen er dvergschnauzer. Det er en stor hund i et lite format. Pluss at de ikke røyter! Det var et viktig kriterie for meg. Har hatt røyte-hund før og da hadde jeg tettere forhold til støvsugeren enn det jeg ønsker å ha igjen. Skjønner at du er litt betenkt, det er jo mye jobb. Men veldig koselig også, da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 11. juli 2008 #80 Del Skrevet 11. juli 2008 Tror kanskje det blir hund på oss nå, ja. Men vi må treffe den før vi bestemmer oss endelig. Veldig spennende! Har hatt lyst på hund lenge, men tenkt at det ikke passer så bra i forhold til jobb osv. Men nå tror jeg tiden er inne.. Rasen er dvergschnauzer. Det er en stor hund i et lite format. Pluss at de ikke røyter! Det var et viktig kriterie for meg. Har hatt røyte-hund før og da hadde jeg tettere forhold til støvsugeren enn det jeg ønsker å ha igjen. Skjønner at du er litt betenkt, det er jo mye jobb. Men veldig koselig også, da.. Dvergschnauzer .. må visst søke den opp på nett har ikke SÅ peiling på hunder jeg.. Åh. Kjenner til det forholdet med støvsugeren. Katten vår slipper en del mer hår enn det vi hadde regnet med Rasen skulle visst ikke slippe så mye hår, men !! jaja.. da holdes hvertfall støvet borte også, he he... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå