Gå til innhold

I mitt hode...


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Må bare dele mine kvaler..tørr ikke dele det med noen jeg kjenner.

Lever i et forhold som går mot slutten, det går mot et hyggelig vennskap og ikke noe mer.

Problemet er at jeg har fallt for en kollega..her ligger den pinlige delen. Forelskelsen løper i hodet mitt, som det nå har lett for å gjøre. Han er i tankene mine stadig vekk. Vil ikke nærme meg han før forholdet mitt er totalt avsluttet, men i tankene er han min....

I dag satt jeg og fulgte han med blikket så ofte jeg kunne, tenkte ikke over det en gang! Prøvde å oppnå blikkontakt osv....

Han har ikke gjort noe for å oppmuntre meg, og jeg aksepterer at det trolig bare vil forbi ensidig. Men ett eller annet skjer i hodet mitt når han er nær. Jeg forsøket å plassere meg slik at han skal se meg.... Helt idiotisk egentlig. Etter jobb begynnte jeg å tenke på hvor teit jeg egentlig har oppført meg, blir jo som ei forelska skolejente igjen. Ikke vil jeg at kollegaene skal se meg slik heller.... I forhold til kjæresten min har jeg ikke særlig dårlig samvittighet, da det er han som trakk seg ut av kjærlighetsforholdet vi hadde. Jeg har gitt opp å sloss og spiller på vennelaget sammen med han.

Har tatt meg selv kraftig i nakken og sagt at tullet må ta slutt. Vet bare ikke hvordan jeg skal holde meg på plass når vi er sammen. Jeg vil ikke være sånn!

Det var litt frustrasjon og forelskelses-pine som måtte ut.... Tilbake til å være flink jente igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Gjør det slutt med kjæresten din, og forsøk å ta kontakt med denne kollegaen da vel? :) Den som intet våger, intet vinner! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Er så inni h.... pysete! :fnise:

Er i prosessen med å gå fra kjæresten min nå....

Har bare hatt denne ene kjæresten, tørr nesten ikke tenke tanken på å nærme meg noen. Tenker bare "han kan umulig like meg...." *Rødmer* godt her jeg sitter bare ved tanken på å prøve...he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Er så inni h.... pysete! :fnise:

Er i prosessen med å gå fra kjæresten min nå....

Har bare hatt denne ene kjæresten, tørr nesten ikke tenke tanken på å nærme meg noen. Tenker bare "han kan umulig like meg...." *Rødmer* godt her jeg sitter bare ved tanken på å prøve...he he

Er han singel da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Seriøst...tør ikke spørre engang. Ikke han, og ikke andre. Får bare holde avstanden til det går over....

Måtte bare få tankene mine ned i ord før de stjeler all tankekapasitet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

PYSEKJÆRRINGA lengst under sofaen, det er jeg. Har så dårlig selvtillitt etter et langt og dårlig forhold....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest - trådstarter

Niks, ingen ring :rødme:

Og han er alltid hyggelig og blid uansett hvor mye jeg må mase på han, har en søt humor og et stort smil.....*sukk* :fnise:

Er nok det, kan skrive "pysekjerring" i panna. he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...