Gå til innhold

Ingen kontakt


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Ble slutt med kjæresten for ca. et halvt år siden. Vi ble enige om å være venner, har hatt sporadisk kontakt siden, spurt hvordan det går med hverandre, og snakket litt. Den siste måneden har vi ikke hatt kontakt, sendte ei melding og spurte om hvordan det sto til, men har ikke fått noe svar. Tar det som et hint at han ikke vil ha mer kontakt. Men jeg lurer egentlig på hvorfor, vi ikke kan være venner. Går det an å spørre? Eller må jeg bare trekke meg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest morra di

Trekk deg unna...

Er han ikke mann nok til å svare deg på en sms, så hadde jeg ikke kastet bort mere tid på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jupp. At han ikke svarer på sms er ganske klart svar egentlig. La det ligge ei stund i all fall.

Men mest sansynlig har han nok truffet ei ny, og ønsker ikke mer kontakt mens han samtidig ikke ønsker/tør å såre deg med å si dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mannen_*

Har forholdet vart lenge?, hva var årsaken til at det sluttet?, og hvem gjorde det slutt?

I et langvarig forhold - hvor han gjorde det slutt pga utroskap - så ville jeg prøvd litt til.. (kan jo hende han ønsker å være litt hard-to-get-back).

I et kortvarig forhold (mindre enn 2 år), hvor han gjorde det slutt pga ??, så ville jeg ikke giddet. Å være "venner" er vanskelig. Skal du være med han og den nye dama ut å spise? Tror du den nye dama ønsker at han er "venn" med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...