Gå til innhold

guttetrøbbel!


Gjest Gjest_anne_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_anne_*

Historien har seg sånn at jeg har hatt en elsker nå i snart ett år, som jeg har vært forelsket i, men han har kun hatt lyst å være pulevenner. Jeg har sagt til han flere ganger hvordan jeg føler om han, men han har hatt lyst å være fri og frank og kose seg.

2 mnder etter at jeg kuttet han ut, treffer jeg en kjempehyggelig kar, som jeg har datet nå/vært sammen m i 3 mnder. Han er god og skjønn på alle måter, men som alltid har jeg tvil etter 2-3 mnder..

Nå kommer min ex-elsker og sier at han savner meg og vil ha noe mer. Han vet ikke om denne karen jeg har datet de siste tre mndene.

Ikke nok med, finner jeg plutselig kontakten med en gammel ex, vi har lang historie sammen og han er fortsatt keen på meg og vil henge. Og med han er alt godt og trygt og vi kjenner hverandre og han er en type jeg kan se meg sammen med resten av mitt liv.

Så hva gjør jeg? Jeg er 24 og i det siste har jeg hatt litt sånn "life changing experience" som har gjort at jeg vil foksuere på min framtid og bli mer stabil og finne meg et forhold som kan vare livet ut...

En verden uten menn hadde vært så utrolig mye enklere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Thalee

Jeg vet ikke helt hva jeg skal råde deg til her, men det er en grunn til at en x er nettopp det, noe som kan være lett å glemme etter en stund. Vet ikke helt om jeg hadde turt å satse på en pulevenn heller..

Endret av Thalee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...