Gå til innhold

Kjæreste med tremenning


Cuba

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt om denne er lagt riktig, men regner med noen flytter på den om den ikke er det.

Det har seg nemlig sånn at jeg har truffet en fyr et par ganger (datet) og fant nettopp ut av vi er tremenninger. Det er jo ikke bare litt typisk når jeg har truffet en som jeg liker og hvor jeg også føler det er gjensidig.

Men hvor "alvorlig" er egentlig dette? Jeg ante jo ikke hvem han var før jeg traff han (gjennom nettet :sjenert: ).

Dette er på mormor sin side og hun har 11 søsken så er jo en ganske stor familie.

Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg.. blæh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Mim*

Ikke lag det til noe problem. :-D nyt forelskelsen!

Det er ikke ulovlig, og selv om dere har noe forhøyet sjanse for å få et skadet barn, er det langt fram dit ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke lag det til noe problem. :-D nyt forelskelsen!

Det er ikke ulovlig, og selv om dere har noe forhøyet sjanse for å få et skadet barn, er det langt fram dit ennå.

Jeg vil ikke ha skadet barn :tristbla:

Men jeg skal ikke lage noe problem av det og tror jeg ser an hvordan det utvikler seg med å fortelle han det.

Jeg vet ingenting jeg.. :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke ha skadet barn :tristbla:

Men jeg skal ikke lage noe problem av det og tror jeg ser an hvordan det utvikler seg med å fortelle han det.

Jeg vet ingenting jeg.. :plystre:

Du får ikke et skadet barn heller, jeg tviler på at mim er helseutdannet når hun kommer med slike utsagn. Ikke kjøp at de selger her på KG.

NYT FORELSKELSEN!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg skal ikke lage noe problem av det og tror jeg ser an hvordan det utvikler seg med å fortelle han det.

Jeg vet ingenting jeg.. :plystre:

Altså, han vet det ikke? Tror dette er en av de tingene en burde fortelle til sin kjære.. Lykke til med kjærligheten da :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine foreldre var tremeninger, så jeg er firmening med min egen søster. Og vi har ikke tatt noen skade av å være i slekt ;) (som jeg vet av :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, han vet det ikke? Tror dette er en av de tingene en burde fortelle til sin kjære.. Lykke til med kjærligheten da :hjerte:

Nei, han vet det ikke.. vi er bare på datestadiet og har ikke kysset en gang.

Har lyst til å se det an litt jeg.. Er det så ille da? Heller si det når jeg føler meg komfortabel med å vise at jeg er lei meg for det.

Men venter jo ikke lenge da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at topicen kanskje kan ha forvirret litt..

Vi er ikke kjærester, jeg var bare litt føre var :)

Har bare truffet han et par ganger, selv om jeg føler jeg begynner å kjenne han ganske godt. Har kontakt gjennom store deler av dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åssen fant du ut at han er tremenningen din egentlig? :fnise:

Syns ikke det gjør noe som helst ;)

Kose deg på datene dine du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen fant du ut at han er tremenningen din egentlig? :fnise:

Syns ikke det gjør noe som helst ;)

Kose deg på datene dine du ;)

Mamma maste om navnet og ble litt overrasket da jeg sa etternavnet.. hehe!

Det er et ganske uvanlig navn, så var ikke mye tvil om hvilken familie det var..

Ja, får gjøre det enn så lenge.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To av mine søskenbarn er gift og har flere barn. Ingen av barna er skadet på noen måte, så slapp av. Det er vel ved mer utbredt "innavl" gjennom flere generasjoner, at slike skader oppstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...