Gå til innhold

Hjelp, har fått greie på at min kjæreste liker røff sex.


Gjest Gjest_Line_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Line_*

Vet ikke helt om denne hører hjemme her??

Var på fest i helgen med en del gamle venner. Der x til kjæresten min var. Hyggelig jente foresten.

Utpå kvelden begynnte vi å prate litt om kjærestem min. Da hun buste ut om han fortsjatt var like vild i sengen. Noe jeg ikke skjønte (har bare datet i ca 3 uker så ikke kommet til sengs enda)

Hun fortalte meg at han er ganske røff av seg i sengen, noe hun likte. Med tau og bind for øynene osv (en del ting som jeg IKKE i verden kunne tenke meg å prøve)

Nå sitter jeg her med en litt vond følelse i magen. Gruer meg til helgen, da skal vi på hytta og jeg regner med at det kommer til å skje noe. Hvordan sakl jeg takle dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenk om du liker det? Går ann å prøve... men vil du ikke skal du ikke la deg presse til en sexform du ikke er konfortabel med:)

Det at man har bind for øynene behøver ikke å bety at sexen er røff?

Det er jo spennende å ikke se alt som skjer, at ting er så forutsigbart.

Det betyr ikke at sexen vil gjøre vond selv om du ikke har full kontroll på alt som skjer.

å være bundet kan også være ganske opphissende. Du får være åpen med din nye kjæreste. Lage stoppord og si fra når du syns det blir for vilt for deg.

Men å la være å prøve nye ting er dumt:) Du kan bli postivit overrasket.

Endret av Lissi33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger jo ikke gjøre noe du ikke vil akkurat... det handler om kompromisser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er to til for å ha sex, og tau og bind for øynene er neppe det man trekker fram første gangen. Slapp av og ta det som det kommer. Etterhvert som forholdet utvikler seg utvikler også sexlivet seg. Ikke la deg presse med på sex du ikke vil. Men vær åpen for at dere to sammen finner fram til et sexliv som dere begge har glede av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de andre sier her, han finner nok ikke frem tau og lignende første gangen. Så slapp av det blir sikkert hyggelig.

Og uten at jeg skal si noe for sikkert så kan det hende at hans X overdriver. Selv om hun virker hyggelig kan det jo hende det er vanskelig å se denne typen med ny dame.

Hvis dere utvikler et forhold så finner dere sammen ut hva DERE liker. Og er dere sammen lenge så kanskje dere finner ut at dere vil prøve noe han syns er spennende eller som du syns er spennende. Dere 2 sammen finner ut av det. Han skal jo ikke ta hele styringa så det går nok bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_jente24_*

Hehe... samtale med eksen. Ta det med en klype salt.

Og om han skulle være det, vel - dette er da en god grunn til å bli kjent med folk før man har sex med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha hadde tatt seg ut om han hadde tatt med seg sado-esken sin, med tau, bind og vet-ikke-hva på HYTTA!! :fnise:

Trokke det er noe å bekymre seg over.. han er vell ikke intressert i å skremme deg helt da!! Etterhvert går det jo ann å teste det ut, kanskje det er noe for deg? Og hvis ikke får han bare respektere det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tar det nok rolig og pent om dere skal ha sex på hytta.

Om hans x likte slik sex, så hadde de det nok mye pga henne. Ikke sikkert han digger det like mye som henne, men gjorde det mye pga det var hennes tenning.

Bind for øynene åpner bare de andre sansene dine. Gir litt spenning. Binding, om dere skal prøve så kan han binde deg slik at du lett selv kan løsne deg ut. Kan hende du og vil like det.

Jeg hadde fortalt han hva hans x hadde sag til deg. Og sagt at du ikke hadde vært med på det før og at det skremte deg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, du skal se at når dere kommer på hytta så drar han frem kofferten sin full av lenker, håndjern, bitekule og analplugger.. :ler:

Bend over, biatch! Papa is about to open a can of whop-ass!

Endret av Storm83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kanskje hun overdriver litt. Spørsmålet var kanskje bare for å fiske etter om dere hadde hatt sex enda... og da må hun jo ha ett eller annet morsomt/oppsiktsvekkende å si....

Kanskje det skjedde EN gang, og det var det eneste hun kom på å kunne si for å fiske....

Kanskje dette var noe de gjorde etter begges ønsker etter å ha vært lenge ilag og utforsket sexlivet lenge.... Etter lenger man er sammen, etter tryggere blir man på hverandre og som oftest ønsker man gjerne å prøve nye ting etterhvert...

Enig i at det kanskje ikke er "rette" sexen i begynnelsen av et forhold (da hadde jeg også kanskje blitt litt skeptisk..) men etterhvert har kanskje du også lyst å rpøve ut sånne ting selv om du sier "ALDRI" nå...

PS! En exdame som diskuterer sex hun hadde med din nåværende kjæreste må da være litt spesiell.... Jeg hadde bare ledd av henne og fått henne til å føle seg dum, eller lagt på til de grader om det vanvittige sexlivet jeg har med han nå :-) Virker som hun bare er ute og fisker, spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jente37

Hehe...det går jo ann å prøve det før du sier at du "gruer" deg :ler:

Jeg hadde en pulekompis som likte røff sex. Her er det snakk om ekstremt hardhendt, virkelig røff sex. Mye spanking, binde meg opp osv. Etter å ha prøvd det et par ganger, oppdaget jeg raskt at S&M-type smerte passer ikke meg. Jeg tenner ikke på å bli dansket på ræva så det gav ekko på soverommet! Jeg blir heller forbannet og irritabel av sånt!!

Så vi avsluttet forholdet men er likevel på talefot.

Heldigvis er alle forskjellige. Men ikke avskriv noe fordi du tror at du ikke liker det. Prøv det, så bestem deg!! Men sett dine egne grenser. Ikke la noen krenke eller tråkke over dine grenser, fordi du tror han vil dumpe deg om du ikke er med på alt han foreslår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hvor erfaren du er o.l., men jeg tror du har lite å bekymre deg for. Nå når dere skal på hytta, er det nok lite sannsynlig, som sagt tidligere, at det første han gjør er å binde deg fast og blindfolde deg. Jeg synes du skal prøve å glede deg til turen som kommer, jeg, for heldigvis skal det to til for å både danse tango og ha sex. Så litt å si i dette her har nok du også :)

Å eksperimentere og prøve nye ting føler jeg er noe som kommer litt etterhvert, og det skal ikke komme før du er klar for det. Men jeg anbefaler likevel å være åpen for nye ting - det kommer du til å få mye glede av! Og husk at du kan stoppe når du vil. Ikke minst er det viktig at også du får gjennomslag for dine tanker om hva du vil prøve og hvordan du vil ha det. Her handler det om å gi og ta! :)

Lykke til, og håper du får en nydelig tur på fjellet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...