Gå til innhold

CeNedras dagbok ting


CeNedra

Anbefalte innlegg

robotstøvsugeren og robothunden er egentlig ikke mye å skryte av syntes jeg. De er temmelig teite begge to..

hilsen negative CeNedra på vei til jobb en lørdags morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

jeg er fanget i ett nett av studier, jobb, prosjekter, trening, kjæreste, websider(www.atcho.com) og alt annet.

koselig Diva at du stakk innom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvor i alle verden er din dagbok Diva? Jeg leter og jeg leter, men ingen Divadagbok finner:(

Ellers i det siste har jeg hatt det fantastisk bra. Får tid til jobbing, skoling, kjæresteing, venning, tid-til-seg-selv-ing og mye mer. Før klarte jeg bare gjøre en liten ting hver dag. Men trening har jeg ikke hatt tid til, hmm.. Kanskje jeg kan kompensere for det ved å spise myyyeee ostepop, godteri og brus mens jeg ser på tv hver kveld??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

No er eg her.

For anledningen byrjar eg å skrive nynorsk.

Påsken kjem rundt hjørnet, og eg veit ikkje kva eg skal finne på.

Alle reiser hit og dit, berre eg og mitt lusne lommebokrusk skal vere heime.

Jaja, eg får vel prøve å hevde meg med eksamenslesinga og oppgåveskriving eg då..

Hurra for krokus og vårdufter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er dagen da sommeren kom til Trondheim.

I dag er dagen jeg faktisk klarte å stå opp tidlig. Og ikke minst i dag er dagen når pollenallergien har begynt. Stakkars meg er lat og snufsete.

Det kan hende jeg inntar en sørgelig eksamensperiode nå uten lesing og pugging. Men heller med et par pakker kleenex og litt selvmedlidenhet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok har egentlig ikke så mye å klage over akkurat i dag.

Har ordna nettside, to faktisk.

Og har henta diverse ting som jeg skulle hente, har intervjuet noen folk som skulle bli intervjuet og har levert bibliotekbøker som skulle leveres igår. Har også vært på lunsjdate med kjæresten.

Så det så:)

Nå var valgene:

1. Lese på eksamen

2. Skrive oppgave

3. Støvsuge

4. Ut i det fine været

5. Lage enda en nettside på moro...

Valgets kvaler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er innom med en aldri så liten påskehilsen i sola. Våren er omsider kommet til Washington State, og med den sola og varmen. Vintrene her består stort sett av regn, regn og atter regn. Men nå er gråværet glemt, og jeg skal på en bitte liten påsketur til Victoria (Canada).

Håper påsken din blir rolig eller full fres - alt etter som.

Påskeklemmer fra ALo. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

full fres lovinda. full fres med lesing for å prøve å holde håret over vannet. (Gitt opp hodet, nå skal håret berges først.)

Noe sier meg at jeg bør legge meg nå så klokken-ni-vekkerklokken ikke blir slått ihjel av noen..

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ti er vel ikke altfor sent å stå opp vel?

Skal forsøke å lese endel biografier i påsken, er ikke så altfor glad i krim, men må lese bøker nå når jeg har tid:) Så skal først ta fatt på Agnar Mykles biografi, og deretter kanskje Marilyn Monroe sin.

Blir en bra påske dette her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Wow noen besøker meg her:) Lenge siden sist. Jeg blir rent rørt:)

Koselig av deg Chiquita!

Fingerbøl er et av mine ynglingsord fordi det høres så morsomt ut. FingerBøl, det høres ut som en slags pøbel. Den fingeren som har på en slik fingerbøl blir liksom slem og panserbelagt.....

Hihi.

Hva er dine ynglingsord da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Koselig å se deg!!

Jeg har vært og gått tur i de voksnes verden, rundt hjørnet på studieskogen, og rett til venstre for deltidssjøen og deretter gikk jeg meg litt vill. Innimellom kom jeg til KG igjen, og tror jeg skrev en melding til deg for to uker siden:) I dagboka di.

Ellers har jeg gått meg vill i bøker, dårlige realityprogram og actionscriptlæring.

Men nå er jeg litt tilbake:)

Hvor har du vært da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...