Gå til innhold

CeNedras dagbok ting


CeNedra

Anbefalte innlegg

Hutre Purtre ned i dynedyrkerens mørke, men varme fristende slum.

Jeg taklet ikke det harde A-mennesket regime. I dag morges da mobilvekkerklokkens grufulle piping begynte tok jeg igjen og hørte på min indre dynedyrkers innsmigrende fristende ord: "hva gjør 0900 forskjellig fra 0830?"

Jeg fulgte stemmen mulvarpblindt og satte den grufulle pipingen til 0900. Men har man gitt etter en gang for den onde fristerens ord er man fortapt i en grufull men varm dyne. For hvordan kan man diskrimere det gode tidspunkt 0925 fra 0900, og deretter 0925 i forhold til 0949 og til sist 0949 i forskjell til 10:20.

For da og bare da klarte jeg å rive meg løs fra dynedyrkeren i meg.

Mon tro om jeg klarer det imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror jeg har rett når jeg predikere at imorgen, altså idag vil atter en gang dynedyrkerens smiskestemme klare å lure meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dynedyrking er dessvere både utbredt, uhelbredelig og smittsomt.

Jeg har for eksempelt påført min kjære sambogutt et alvorlig tilfelle av dynedyrking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i tillegg till minn uhelbredeligge dynedyrking

har jeg nettopp blitt ordblind. På same måtte såmm man blir snøblind, har jeg etter to dagers marrathon med oppgaveskriving

glemmt ut hvordan de flerre ord skrives. Non ord har jeg i tileg glemt hvordann skrivs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, håper du kødder nå, CeNedra!

Du begynner å skremme Anafugia nå. *Skjelve* Hun er alene hjemme i kveld....Og det er ingen på chatten....og og...:grine:....irc'en min funker ikke.......hikst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ordblindheten er borte nå, men dyrkingen av dynen har blitt verre og spredt seg til putedyrking, sengedyrking og lakendyrking. Har endelig stått opp og skal skrive resten av oppgaven min.

den skal jo leveres imorgen!

:o :o :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med oppgaveskriving! Begynner å bli passe ordblind jeg også... Og neste uke skal jeg hengi meg til dynedyrkingen... *glede seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leverte oppgaven min i dag.

Litt trist i grunnen. Var jo blitt kjent med den og glad i den over helgen. syntes det er veldig dumt at det kun er bestått/ikke-bestått krav på den. Tror min er en desidert A+. Så nå er det kun eksamenslesing igjen.

Er i ganske bra rute i år syntes jeg.

Litt skummelt egentlig. Har begynt å lure på om det er noe galt med meg, overvurderer jeg mine egne kunnskaper. Har jeg bare innbilt meg at jeg har kommet gjennom alt pensum, noe jeg aldri har gjort før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Grattis med levert oppgave, og takk for koselig hilsen i dagboka mi :D !

Kan tenke meg at det var godt å få levert produktet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...