Gå til innhold

CeNedras dagbok ting


CeNedra

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har vært borte lenge nå! :o Burde kanskje komme tilbakers... Takk jaffal til alle dere som har skrevet hilsener. Sååååååååå koselig.

Etter å ha vært hjemme i 14 dager har jeg kommet opp med en ny stereotypisk teori om mennesker i småbyer. De er slemme, de sniker i køer, de er frekke, de kan ikke trafikkreglene ordentlig og de snakker forferdelig. Javel jeg kommer fra samme småbyen jeg også, men jeg har muligens lært meg iallefall litt bedre folkeskikk. AAAhrg gleder meg så mye til å reise tilbake til Trondheim. Burde eksportert ut familien og venner fra her også, så de kunne bo med meg der oppe i stedet..

jaja.. pytt pytt..

Muligens det gir dårlig karma for resten av året ved å klage i årets første innlegg her, men det får være:) Måtte bare få det litt ut.

Ellers er jeg superduper fornøyd med å¨ha vunnet førstepremien, selv om jeg egentlig ikke liker så godt å reise alene... Liten pyse jeg ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er slemme, de sniker i køer, de er frekke, de kan ikke trafikkreglene ordentlig og de snakker forferdelig.

:ler: Bra du har lært å oppføre deg! :blunke: Du får komme deg tilbake til sivilisasjonen før du blir sånn du også!

Ha en god søndag :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bedhead og Ma-bella:)

JA jeg får komme meg unna bondeland før jeg blir en frekk liten tante. Hihi, eller stor. Har nok sikkert lagt på meg et par godteri-pinnekjøtt-kake-kiloer.

Og jeg selger gjerne Spaen til deg Bedhead:) eller til høystbydende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her igjen i min stakkars forsømte lille Kgdagbok. *dulle litt med*

Jeg er en spørsmålsperson. Jeg spør og spør og spør. Blir aldri slutt på spørringa. På jobb, med venner og familie. Alle sammen. Barn spør jo ganske mye fra de er 2-9. Tror den fasen aldri sluttet for meg. Kanskje jeg ikke ble svart nok. Iallefall spør jeg hele tiden. Hvorfor ditt, hvorfor datt og hvorfor ikke? Også er jeg forferdelig nysgjerrig. Er interessert i alt og spør derfor mer. Så tenkte jeg nettopp på, kanskje jeg ikke oppfattes som nysgjerrig og vitenlysten, men bare forferdelig masete. Uff. Men sånn er det nå. Tenkte at kanskje nyttårsforsettet mitt var å ikke spørre så forferdelig mye om ting. Men jeg tror ikke jeg klarer å holde det, dessuten liker jeg ikke nyttårsforstsett fordi de ødelegger illusjonen min om at jeg er absolutt perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Så pen du er Lea, slik som tungen og øyet henger ut av hodet på deg! Passe på så du ikke blir sånn........
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Da er det gjort. Bra det skjedde nå og ikke før julaften iallefall. Kanskje du kan kjøpe en krem eller noe så det går bort? Eller det årets nye look, det funket for Idol-Kurt..

:hoho: den var litt stygg......fyyyy meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Tit tei, bukking og fisker er bra!

Nå er 2004 her og det er ingen svevende biler, ingen selvoppblåsende ballonger og ingen robottjenestepiker som kan vaske huset. Alt er som det er, har vært og skal være. Synd og skam.

Mine spådommer for året som kommer:

1.Ånder har landet på Mars, og snart finner de bakterielignende liv som de tar med til jorden, OG VIPS formerer de seg, tar over menneskene og vi har 2004-En skrekkslagen science fiction thriller realitet.

2.Mette Marit føder en baby som mangler armer og ben, og hele nasjonen har medfølelse for Mette-Marit og Haakon, Vesle Marius er glad i sin lille søster selv om hun er rar. VIPS vil folket ha monarkiet allikevel, og det overlever nok et år.

Kommer jeg på flere skal jeg skrive dem ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg og godt nytt år til deg her i dagboken din også. :)

Ser at alt lover bra for dette året også (ref. diverse spådommer). Det er bra. Kjedelige år vil vi ikke ha noe av. :ler:

Kjekt at det fortsatt er liv i dagboka di! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er 2004 her og det er ingen svevende biler' date=' ingen selvoppblåsende ballonger og ingen robottjenestepiker som kan vaske huset.[/quote']

Nei, men robotstøvsugeren og robothunden er her i hvert fall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...