Redhead Skrevet 5. desember 2003 #561 Del Skrevet 5. desember 2003 Gratulerer med overstått eksamen!! Du er flink!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 6. desember 2003 #562 Del Skrevet 6. desember 2003 Heia knåtten! Hvordan føles det, sånn etterpå?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 7. desember 2003 #563 Del Skrevet 7. desember 2003 Når du beskriver eksamen som ungdomsskoleaktig, regner jeg med den er i boks ? Ja ? Helt ordinær søndagsklem ligger her om du skulle ha bruk for den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 7. desember 2003 #564 Del Skrevet 7. desember 2003 Når nettene blir lange og kulda setter inn så sier vesle musemor til ungeflokken sin: Hvis ingen går i fella, men passer seg for den, skal alle sammen snart få feire ju l igjen! Heisan og Hopsan og fallerallera! Om julekvelden da skal alle sammen være gla Heisan og Hopsan og fallerallera! Om julekvelden da skal alle sammen være gla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 7. desember 2003 #565 Del Skrevet 7. desember 2003 Hei sveis! Ville bare ønske deg lykke til videre med lesingen! Når har du siste eksamen? Ha en fortsatt fin søndag da! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 7. desember 2003 Forfatter #566 Del Skrevet 7. desember 2003 Takker til alle som har sendt hilsen her:) Sååå koseligt. Og når jeg nevnte at eksamenen var som ungdomsskoleprøver, var det fordi ungdomsskoleprøver med mange spørsmål vanligvis bare var om et eller to kapittel om gangen. Når universitetspensum skal plutselig pugges i detalj er det fryktelig vanskelig.. Og jeg tror ikke jeg skal på trøndertreff. Og siste eksamen er på tirsdag! :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 7. desember 2003 #567 Del Skrevet 7. desember 2003 Hei hå, nå er det jul igjen vi lager jule-gøy og går på ball igjen Hei hå, bli med å syng min venn for her er Per og Pål og julemenn og nisser, troll og spillemenn Hei tomtegubber, ta i ring vi koker julegrøt og danser rundt omkring Hei hå, det er vel ingenting som kan la vær' å være glad når det er jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 7. desember 2003 #568 Del Skrevet 7. desember 2003 Ville bare ønske deg lykke til med eksamen på tirsdag. Jeg har heldigvis ikke noen eksamer nå til jul, og kan puste litt før sommeren. Tvi tvi går sikkert bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 8. desember 2003 #569 Del Skrevet 8. desember 2003 Burde ikke du lese i stedet for å fare rundt å skremme folk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 8. desember 2003 Forfatter #570 Del Skrevet 8. desember 2003 joooo.. men er sååå lei. men du har rett. jeg logger av NÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 9. desember 2003 #571 Del Skrevet 9. desember 2003 Lykke til med eksamen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 9. desember 2003 #572 Del Skrevet 9. desember 2003 Hei lenge siden jeg har vært her----> tirsdagshistorie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 10. desember 2003 #573 Del Skrevet 10. desember 2003 Hei hå Hvordan gikk eksamen ? D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 23. desember 2003 #574 Del Skrevet 23. desember 2003 Tut tuut! Her kommer juletoget fullastet med gode tanker og julesnop! Første stopp, Care! Andre stopp, Mie! Tredje stopp, Embla! Fjerde stopp, Lea! Femte stopp, Ingeborg! Sjette stopp, CeNedra! Jeg hiver ut litt kyss og klemmer samt de beste ønsker om en hjertens julemiddag og en knall start på det nye året! *dette med stoppene betyr ikke gradering av hvor mye jeg liker deg alså..hehehe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 23. desember 2003 #575 Del Skrevet 23. desember 2003 En riktig god jul til deg, CeNedra :D Kos deg i ferien *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 23. desember 2003 #576 Del Skrevet 23. desember 2003 God jul CeNedra! Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 23. desember 2003 #577 Del Skrevet 23. desember 2003 god jul til daboknabo:nisse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. desember 2003 #578 Del Skrevet 23. desember 2003 Innom med en god-jul-klem! Hilsen Mie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 23. desember 2003 #579 Del Skrevet 23. desember 2003 GOD JUL CENEDRA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 24. desember 2003 #580 Del Skrevet 24. desember 2003 God jul CeNedra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå