Bertha Skrevet 12. september 2003 #261 Del Skrevet 12. september 2003 Ser at du har vært innom i dagboka mi. Kjempehyggelig! :D Men når det gjelder kaffe og kaker, så serveres det kun på nattestid altså. Ellers - ha en riktig fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 12. september 2003 #262 Del Skrevet 12. september 2003 AHa fant just nå ut at CeNedra har nett side Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 12. september 2003 #263 Del Skrevet 12. september 2003 Hmja, vi venter på den halvnakne CeNedra-bildene. Ta dem gjerne så halvnakne som mulig! dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 12. september 2003 #264 Del Skrevet 12. september 2003 Den bildet, den bildet - ikke alltid likke lett og få den norsk riktig. dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 12. september 2003 Forfatter #265 Del Skrevet 12. september 2003 hei, ikke halvnakne CeNedra-bilder. bare halvnakne andre folk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 12. september 2003 Forfatter #266 Del Skrevet 12. september 2003 laget litt av den nye siden, skal fikse meny og mindre bilde imorgen eller søndag. gi gjerne tilbakemelding på den buck-naked dama. (hun heter faktisk sybil buck) Nå skal jeg legge meg. tenk det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 12. september 2003 #267 Del Skrevet 12. september 2003 God natt, CeNedren. Drøm søtt. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 12. september 2003 #268 Del Skrevet 12. september 2003 Ble kult! Jeg liker den enkle stilen din, med et bilde (gjeeeerne lettkledde jenter) og en kort tekst på hver side. Har gjort noe av det samme en gang, jeg og. Pen dame. Fin beskjæring Litt padding på teksten, kanskje? Hadde gjort seg med en eller to pixler med hvitt rundt teksten. Eller ikke Det er det som er så bra med design - det finnes ingen fasit. Litt skuffende at damen ikke var klikkbar *dorian klikket forgjeves på puppene* Når den forrige var det, mener jeg dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 14. september 2003 #269 Del Skrevet 14. september 2003 Hei på deg min venn! Hva med CeNedra? The Belgariad -> en irriterende rødhåret prinsesse, wassup med det da du? (hehehehe) Da er en fugis myyyyyyyye bedre! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. september 2003 #270 Del Skrevet 14. september 2003 Morn du! Hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 14. september 2003 Forfatter #271 Del Skrevet 14. september 2003 takk for ord om websiden Dorian:) Hyggelig å få. Selv om de muligens er motivert av den nakne huden du så.. Og hallo!!! Anafugia: Fugis er mye rarere enn CeNedra altså. Hun er jo så søt og sååååå kul! og helgen og spesielt denne dagen var fiiin Angeleyes. Fant nettopp ut at jeg egentlig vil være trønder. Skal jeg anlegge bart mon tro?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 14. september 2003 Forfatter #272 Del Skrevet 14. september 2003 sånn så kjæresten ut da jeg nevnte det, så jeg skal visst ikke anlegge bart allikevel. trist igrunnen fordi jeg hadde tenkt å lage en skikkelig stor lang trønderbart med snurr på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 15. september 2003 #273 Del Skrevet 15. september 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 15. september 2003 Forfatter #274 Del Skrevet 15. september 2003 hejsan alla flickor och alla tjeier MÅ rydde leilighet og vaske klær i dag. støvsuge og vaske gulv. tørke støv. vaske opp. studere litt. handle litt mat så skapene ikke ser så tomme ut. brette sammen ørten rene klær. og gå på jobb halv tre. komme hjem ca ti. stress rydde mer. gjøre det jeg ikke fikk tid til før jobb. :-? sove. stå opp imorgen tidlig. ha forelesning kl 0800 og løpe hjem og motta et par mine foreldre som kommer på besøk. gleder meg jeg. :D selv om det blir travelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 15. september 2003 #275 Del Skrevet 15. september 2003 Jada, du skal få is du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 15. september 2003 #276 Del Skrevet 15. september 2003 Fikk du gjort alt du skulle, CeNedra :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 15. september 2003 Forfatter #277 Del Skrevet 15. september 2003 kjære sambogutt gjordet det meste mens jeg var på jobb... jeg skal bare vaske toalettet og tørke litt støv og dessuten legge sammen litt klær før jeg legger meg:) dejlige sambogutt altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 16. september 2003 #278 Del Skrevet 16. september 2003 Tjihi! *titte innom i boken din* Har vært og kikket på hjemmesiden din òg, jeg. Stylish. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 16. september 2003 #279 Del Skrevet 16. september 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. september 2003 #280 Del Skrevet 17. september 2003 sånn så kjæresten ut da jeg nevnte det, så jeg skal visst ikke anlegge bart allikevel. trist igrunnen fordi jeg hadde tenkt å lage en skikkelig stor lang trønderbart med snurr på... En slik en: Du hadde blitt nyyyyyydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå