@lfa Skrevet 18. november 2003 #501 Del Skrevet 18. november 2003 :o *legge igjen litt kreativitet, usikker kvalitet, men...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 18. november 2003 #502 Del Skrevet 18. november 2003 Helluuu... Hva er det du sier ? Sikkert bare skrivetørke som er forbigående Du kommer nok sterkere tilbake Ønsker deg en riktig god kveld : - ) Hilsen Diva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 21. november 2003 #503 Del Skrevet 21. november 2003 jeg tror jeg er lei av å skrive kg.dagbok. mine kreative evner har dødd. idag. kl 1802. Hm, skjønner følelsen. Vel, det kan være en fase Kos deg i Trondheim :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 21. november 2003 #504 Del Skrevet 21. november 2003 Oppmuntring (?) -Vil du ha eit eple? -Nei takk, eg er eple-nektar God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 21. november 2003 Forfatter #505 Del Skrevet 21. november 2003 muligens jeg vil ha et eple. men enda tror jeg at jeg er lei. koselig med hilsener da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 21. november 2003 #506 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg blir også lei av å skrive dagbok innimellom. Har ikke noe kreativitet å legge igjen her, trenger alt selv siden det snart er juuuul. God helg klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. november 2003 #507 Del Skrevet 22. november 2003 Selv om du ikke er kreativ i dagboken din for tiden - så stikker jeg innom med en lørdagsklem! Ikke gi opp min venn, kreativiteten kommer tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 22. november 2003 #508 Del Skrevet 22. november 2003 jeg tror jeg er lei av å skrive kg.dagbok. mine kreative evner har dødd. idag. kl 1802. ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 22. november 2003 Forfatter #509 Del Skrevet 22. november 2003 hyggelig med smileyklem. og lørdagsklemmer. jeg har laget ny nettside igjen, som dere ser har jeg bytta til avatar i samme stil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indianlady Skrevet 22. november 2003 #510 Del Skrevet 22. november 2003 :D Stor klem fra meg og en god helg,legger igjen noe indisk mat her så du kan kose deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 22. november 2003 Forfatter #511 Del Skrevet 22. november 2003 Mmm. Mat. Indisk sågar:) Mmmmmmmm Takk takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 23. november 2003 Forfatter #512 Del Skrevet 23. november 2003 reklamere, proklamere Ny avatar og ny nettside igjen:) Denne gangen er jeg kjempefornøyd!! proklamere reklamere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 24. november 2003 Forfatter #513 Del Skrevet 24. november 2003 aha. kom med opp klokken 11. hadde planer om å stå opp 9. Men jeg kommere nærmere hver dag. imorgen opp 9. eller 10. får se. Iallefall har jeg kun vært på internett 10 minutt da jeg sto opp og 15 min nå. Jeg avvenner meg nemlig.... Og det er vanskelig. Det virker som om jeg leser i hundre år så tenker jeg at jeg må nå få ta en liten mail/les vgnett pause, men så ser jeg på klokken og det har kun gått 20 minutt. AAAHrg tiden går så sent når man leser. Og AAAAhrg tiden går så altfor raskt når man surfer. Vanskeligere for meg å slutte å bruke internett/datamaskinen hver dag, enn det var å slutte å røyke. USJ. Men har tenkt å sette grense på en time hver dag. Dessverre skal jeg skrive en rapport til mandag så hele helgen kommer til å tilbringes foran pc'en. Men men. Får bruke en timers regelen fram til da iallefall... Skal iallefall lese videre nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. november 2003 #514 Del Skrevet 24. november 2003 Stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indianlady Skrevet 24. november 2003 #515 Del Skrevet 24. november 2003 Hei Cenedra :D Det var en artig avtar du har hjelper å fornye seg litt.Jeg lagde lasagne i dag ,vi holdt på å forspise oss. Her i Oslo har vi mye snø,så nå er det hvit og reint ute. jeg holder meg innom hus jeg nå,strikker julegaver til små "filletante"barn og andre barn. Ha en fin kveld. hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 24. november 2003 Forfatter #516 Del Skrevet 24. november 2003 Hurra for meldinger:) Nå har jeg altså lest mer. flinke meg. *klappe meg selv på hodet* Så nå sitter jeg her med en velfortjent kopp kakao. Jeg har dessuten lagd kjøttkaker for første gang. WOW. de ble seende litt rare ut men smakte temmelig godt. Men må lese videre. Nå er jeg ferdig med en bok, så nå skal jeg begynne på neste. Føler at jeg er mer i rute enn noensinne før. Det vil si jeg er egentlig ikke i rute da.. Men iallefall mye mer enn før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 25. november 2003 Forfatter #517 Del Skrevet 25. november 2003 Aha. klarte å stå opp før det tidspunktet jeg sto opp igår. 10:30. Tenkte å lage en slik regel heller. Så blir det sikkert tidlig til eksamen. Neste uke. Grøss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 25. november 2003 #518 Del Skrevet 25. november 2003 Ql avatar :D Flink du er som lager kjøttkaker da! Kanskje jeg og skal prøve det en gang ? Ha en god dag :stortsmil: D. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 26. november 2003 Forfatter #519 Del Skrevet 26. november 2003 kaninjenta var innom:) kooselig! ! Og hurra hurra hurra for meg! jeg sto faktisk opp kl 0930 i dag!!! tidligere enn i går:) i morgen satser jeg på 08:30 sånn at jeg kommer meg til lesesal eller bibliotek til 9:00 *synge en liten glasang for seg selv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 27. november 2003 #520 Del Skrevet 27. november 2003 Flink du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå