Gå til innhold

Er intr i en leilighet, men er første gang ute på markedet!


Gjest Gjest_Tutti_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Tutti_*

Skal flytte hjemmefra for første gang og er ikke erfaren på husmarkedet nei..Derfor kanskje litt greit med noen råd fra noen som har gjort dette før!

Vet ikke om det er lov å legge ut link til selve leiligheten her, men kan jo bare begynne å spørre hva man skal være obs på, og hva man skal se etter

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Du har lov til å legge ut en link til leiligheten.

Gjør det for da er det lettere for oss å komme med innspill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest_tutti

http://www.finn.no/finn/realestate/object?...mp;WT.svl=Bilde

linken;)

Hva synes dere om denne leiligheten.? jeg synes den ser fin ut, men som sagt jeg ser ikke mellom linjene, da jeg er såpass fersk! Men kunne tenkt meg dit på visning, men er det noe dere ser ut fra bildene som jeg må sjekke nøye på visningen eventuelt?

Alle gode råd tas imot. Vi er to stk med liten baby så sånn sett ser den fin ut;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lacuna

Har dere sjekket med banken ang. lån? Prisantydning på 1550 000 pluss fellesutgifter på i overkant av 3000 kroner pr. måned er ikke så ille i utgangspunktet, men det spørs hva dere har råd til å betale pr. måned.

Ellers så jo leiligheten helt grei ut, men er ikke kjøkkenet veldig trangt og smalt? Og hvordan er egentlig løsningen på badet? det fremgikk ikke godt av bildene, synes jeg. Ellers er det lurt å studere prospektet nøye, for eventuelle mangler skal være oppført der.

Endret av Lacuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pupsilure

Jeg syntes den ser veldig fin ut! Har ei venninne som bor i en av leilighetene der, og leiligheten minner om hennes.

Ser det er 4 etasje, og det er ikke heis (nå har jeg ikke lest så nøye, så kanskje jeg tar feil), det kan jo være ganske dumt med tanke på barnevogn o.l. For meg er det hvertfall viktig med heis. :)

Garasjen er muligens et stykke unna, venninnen min sin er det hvertfall.

Selve leiligheten ser kjempefin ut! :)

Har dere fulgt med på hva de leilighetene har blitt solgt for i det siste? Min venninne gav 1,3 men det var 2 roms.

Kjenner dere til området og vet at dere vil bo der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tittet på denne selv jeg, og synes den ser rå flott ut! ja badet ser gammelt ut, men kjenner til disse blokkene og dette badet henger nok igjen fra de bygde blokkene. Men jeg antar at de har separat toalett og da er nok mulighetene der for å bygge ut badet. Det er jo gjerne noe man ønsker å gjøre;)

Eller vet jeg akkurat hvordan kjøkkenet er, jepp på bildet virker det veldig lngt og smalt, ja det er smalt men allikevel ikke trangt.

ut fra bildet ser det ut som dette er disse blokkene som har utskt over gressplen og det er et STORT pluss. De andre blokkene har veranda rett inn i den andre blokken foran.

Jepp negativt er 4 etasje om dere har småbarn og skal opp og ned med barnevogn og diverse. Men blir trim da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...