Gå til innhold

Er ikke katter bare noen av de herligste skapningene som finnes?


Lourdes

Anbefalte innlegg

Pus kan gjøre meg helt gal av all masingen om natta (han vil ut og inn 100 ganger hver natt og mjauer såå høyt at det går ikke an å ikke følge hans ordre). Likevel så er jeg så forelsket i han. Han er så rar og god.

- Han sover i så utrolig mange rare stillinger at man må jo bare le når han ser han.

- Når jeg går tur med bikkja så går han ved siden av oss hele runden.

- Når jeg har vært et sted og kommer hjem så kaster han seg ned på bakken forann meg og ruller rundt.

- Når jeg sover kommer han i blant og legger seg oppå hodet mitt og maler.

- Han har så lyst til å ligge sammen med bikkja (som alltid protesterer på dette) at han begynner med å legge seg en halvmeter unna og sakte men sikkert kryper nærmere og nærmere når bikkja har sovna, for å så nesten ligge oppå han til slutt.

Han er bare sååå god :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Enig med deg :) Jeg er utrolig glad i katten vår, som også gjør sånne søte, rare ting som å sove i merkelige stillinger og krype under dyna, i tillegg til å skulle leke og tøffe seg for oss når vi er ute sammen (for eksempel klatrer han høyt opp i trær når vi ser på). Før jeg fikk katt skjønte jeg meg ikke helt på disse dyra, de kan jo virke fjerne og uforutsigbare når man ikke kjenner dem, men nå beundrer jeg katter over alt på jord, omtrent :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på denne kattehyllesttråden jeg.

Nå har jeg fire voksne og fire kattunger, og jeg elsker dem inderlig, alle sammen, selv om det også er temmelig masete til tider med fire katter som stadig skal ut og inn, og sjeldent samtidig. :ler:

Den ene pusungen har blitt "flaskebarn" da han bare blir dyttet unna i matfatet, og fant seg i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer om å få en katt - men kan ikke ennå, vi leier fortsett...

Kanskje noe for katteelskere?

Hihi.. SÅ nydelige!

Jeg blir bare i godt humør av å se på pusen min.. Det er alltid noe ved han som gjør at man bare må smile. Raringen.

Katter er egentlig utrolig rare. Det bor mange katter i området her jeg bor og når jeg går tur med bikkja om kvelden ser jeg gjerne at de sitter i gate en hel gjeng og bare ser på hverandre. Jeg innbiller meg at de har skikkelige samtaler eller noe jeg da. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lillebøll
Det bor mange katter i området her jeg bor og når jeg går tur med bikkja om kvelden ser jeg gjerne at de sitter i gate en hel gjeng og bare ser på hverandre.

Ja er ikke det snodig! Sånn driver de på her og :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble glad av å lese dette. :) Også videoen da. Nydelig.

Er kjempeglad i kattene mine, jeg også. Kanskje litt for mye? Bekymrer meg mye når de er ute alene. Men hver gang jeg sjekker, kommer de løpende i full fart. :rødme:

Har to søstre, som snart er 7 mnd. gamle. Ei korthåret (Amélie) og ei langhåret (Ofelia). Amélie har alltid vært forferdelig glad i meg, det var love at first sight. Hun ligger på fanget hver dag, dytter nesen i ansiktet mitt, koser og maler. Ofelia, derimot var litt mer reservert i begynnelsen. Kom ikke på fanget, og ville egentlig ikke kose så mye. Kom jeg nær henne med ansiktet trakk hun seg unna. Men det har forandret seg så til de grader. Hun ligger oppå meg når jeg sover, kommer på fanget og slikker meg til og med på nesen. Maler bare jeg snakker til henne, og følger etter meg overalt. Kan ikke gå på do uten at hun dilter etter. Prater mye gjør hun også. Er jeg ute sammen med de, kommer hun bort og hilser hvert femte minutt. :hjerte:

Har aldri vært så mye hjemme som jeg er nå, liker ikke å være borte fra snuskeluskene så lenge, hehe.

Nei, de er så nydelige, og merkelige, og jeg elsker dem.

Jeg vil se bilder av kattene deres!! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Screemy

Katter er så søte og gode :)

Jeg har 3 kattetjafser og de er så utrolig forskjellige! Med andre ord, hver sin personlighet!

Den ene pusen vår er som en hund.Han mjauer ikke, men sier "voff, voff" på en "kattemjauemåte" og kommer ilende der samboer og jeg sitter enten vi roper på han eller ikke!

Han kan legge seg på gulvet å rulle rundt eller hente tilbake en gjenstand vi kaster bortover, som vi vet han liker - akkurat som en hundevofs.

Jentepusen vår vekker meg alltid like før klokka ringer på morgenen!

Tar jeg dyna over ansiktet, tar hun den forsiktig vekk med potene sine mens hun mjauer og maler - HUN skal ha mat!!!!

:fnise: søte pusene....

Den tredje er en særing som vi ler oss ihjel av!Han er ganske tjukk, liker mat men helst bare tørrfor og som gjerne kan ligge å spise!

Alle tre leker ofte med hverandre og sover gjerne i en klynge i senga vår eller et spesielt hjørne på soffaen :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes fortsatt de her to er de skjønneste pusene på hele you tube. Og kattene mine kommer alltid bort og snuser på meg og pc'en når jeg spiller den av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, jeg synes ikke katter er noe av det herligste som finnes. Det irriterer meg grenseløs å ha katter gående rundt hos meg utendørs når jeg selv blir veldig allergisk ved å være i nærheten av de. I tillegg så pisser de overalt og ødelegger blomster. Har aldri forstått at jeg trenger å belemres med at andre skaffer seg dyr. Og ja, jeg er glad i dyr.

Endret av fruenge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, jeg synes ikke katter er noe av det herligste som finnes. Det irriterer meg grenseløs å ha katter gående rundt hos meg utendørs når jeg selv blir veldig allergisk ved å være i nærheten av de. I tillegg så pisser de overalt og ødelegger blomster. Har aldri forstått at jeg trenger å belemres med at andre skaffer seg dyr. Og ja, jeg er glad i dyr.

De fleste kastrert katter pisser ikke overalt og er roligere. Så jeg ville heller kjeftet på idiotiske eiere enn kattene faktisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...