Gjest Pysepus Skrevet 14. juni 2008 #141 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg kommer jeg da, sånn ca klokka??? Kan komme jeg også for jeg gadd ikke lage den selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 14. juni 2008 #142 Del Skrevet 14. juni 2008 Hun svarer ikke, skal vi bare gå på overraskelsesbesøk? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 14. juni 2008 #143 Del Skrevet 14. juni 2008 Hun svarer ikke, skal vi bare gå på overraskelsesbesøk? :klø: Det kan vi For vi vet jo begge hvor hun bor Vi kan møtes utenfor om en halvtime? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #144 Del Skrevet 14. juni 2008 JAAAAAA!!!! Kom på besøk!!!!! :juhu: :juhu: Jeg kjeder meg alene hjemme... Nå skal bare glasuren på kaka på, og så skal den stivne, så er kaka klar! Håper VIRKELIG den smaker bedre enn den ser ut.. jeg er definitivt ikke baker-materiale! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #145 Del Skrevet 14. juni 2008 Det kan vi For vi vet jo begge hvor hun bor Vi kan møtes utenfor om en halvtime? Altså.. nå er det over en halvtime siden, og dere er her fortsatt ikke?!!! jeg sitter klar med brus og kake og VENTER!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 14. juni 2008 #146 Del Skrevet 14. juni 2008 sorry, jeg har dekka prøve-bord Lyst å se? Sender deg PM jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #147 Del Skrevet 14. juni 2008 sorry, jeg har dekka prøve-bord Lyst å se? Sender deg PM jeg.... jaaa, kjempelyst å se!!!!!! :hoppe: krasj-kaka ble faktisk veldig god, så nå kan dere angre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 14. juni 2008 #148 Del Skrevet 14. juni 2008 jaaa, kjempelyst å se!!!!!! :hoppe: krasj-kaka ble faktisk veldig god, så nå kan dere angre! krasjkaka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #149 Del Skrevet 14. juni 2008 Sitter å prøve-skriver tale jeg! Aner ikke om jeg skal holde, men håper det! Tenkte at hvis jeg skriver den nå, så kan jeg endre og legge til og trekke fra frem til bryllupet, og da "kjenner" jeg den så godt at det ikke blir sååå skummelt. Pysepus: Egentli skriver jeg bare av din :rødme: ta det som et kompliment! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 14. juni 2008 #150 Del Skrevet 14. juni 2008 Å, jeg måtte jo sitte hjemme og strikke ferdig kjole jeg Kan komme på kake en annen dag? :-D Bare skriv av talen du - husk å bytte navn og hendelser og sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 16. juni 2008 #151 Del Skrevet 16. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #152 Del Skrevet 16. juni 2008 Lite bryllupsplanlegging for tiden gitt..! Er travelt opptatt nå når jeg har begynt å jobbe igjen, og søker jobber ved sidenav.. Skal på 3 intervjuer på en uke nå, så dere får krysse fingrene for at jeg får meg en jobb, slik at jeg får tid (og råd) til mere planlegging! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. juni 2008 #153 Del Skrevet 16. juni 2008 Lite bryllupsplanlegging for tiden gitt..! Er travelt opptatt nå når jeg har begynt å jobbe igjen, og søker jobber ved sidenav.. Skal på 3 intervjuer på en uke nå, så dere får krysse fingrene for at jeg får meg en jobb, slik at jeg får tid (og råd) til mere planlegging! *krysser fingrene* Masse lykke til!!!! Vet alt om hvor lang tid jobbsøking tar, så skjønner godt at det ikke blir tid til så mye annet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. juni 2008 #154 Del Skrevet 18. juni 2008 *krysser her og* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 18. juni 2008 #155 Del Skrevet 18. juni 2008 *Krysser og setter knute på både mitt og hans* Masse lykke til :hoppe: goooo *Aprin* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #156 Del Skrevet 18. juni 2008 Takk takk kjære dere!! Var på intervju kl 9 i dag, og følte det gikk greit.. De skulle ha intervjuer hele dagen i dag, pluss i morgen. Deretter skulle de sjekke referansene på de som var aktuelle videre, og så komme med et tilbud. Men i dag ringte de til den ene referansen min (sjefen min, mens jeg var på jobb ), selv om de skal ha intervjuer i morgen også!! det må vel være positivt?! :hoppe: Hun skrøt vilt og uhemmet av meg, så kryss fingrene videre folkens!! jobben er med flexitid og gåavstand hjemmefra! Hadde passet sååå fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 18. juni 2008 #157 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg krysser og krysser og krysser jeg! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 19. juni 2008 #158 Del Skrevet 19. juni 2008 Her skal det krysses Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. juni 2008 #159 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg krysser også!!! Hvilken jobb er det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #160 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg krysser også!!! Hvilken jobb er det da? JEG FIKK JOBBEN!!!!!!!! -økonomiavdelingen i kommunen. Skulle få tilbudet i posten.. Spent på lønna! turte ikke spør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå