Gå til innhold

*Aprin* sin bryllupsdagbok! :D


*Aprin*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Pysepus

*Aprin*: selvfølgelig må du kjøpe sølvfat før du kan finne lokale :fnise: Ikke anelse om hvor dere skal ha det?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
I går gjorde vi noe bryllupsrelatert!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Handla sølvfarga fat, som være en del av borddekorasjonene (med kubbelys og roseblader på)

Følte det var det viktigste å gjøre nå. Skaffe lokale er langt nede på lista

:skratte: :skratte: :skratte:

Liker prioriteringene dine :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Hei hei snuppa!!

Om du har link til den siden hvor du kjøpte sånn dings til å lage brudebuketten i og brystbukettene?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei snuppa!!

Om du har link til den siden hvor du kjøpte sånn dings til å lage brudebuketten i og brystbukettene?

:klemmer:

Har hatt babylunch i dag, med 5 jenter og 5 babyer i alderen 1-10 mnd. Hektiske tilstander i min lille stue!!! :fnise: Har derfor ikke hatt så mye KG-tid :ler: Men du fikk linken på msn, så regner med der er ok?

Hvis noen andre vil ha link til sånne dingser;

www.wedshop.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Har hatt babylunch i dag, med 5 jenter og 5 babyer i alderen 1-10 mnd. Hektiske tilstander i min lille stue!!! :fnise: Har derfor ikke hatt så mye KG-tid :ler: Men du fikk linken på msn, så regner med der er ok?

Hvis noen andre vil ha link til sånne dingser;

www.wedshop.se

Det er kjempegreit! Sendte mail og bestilte litt diverse ting - hjem til mamma selvsagt :fnise: Hvordan betalte du? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempegreit! Sendte mail og bestilte litt diverse ting - hjem til mamma selvsagt :fnise: Hvordan betalte du? :klø:

Betalte i nettbanken min.. Et eget menyvalg som het betaling til utlandet eller noe slikt.. Fikk grei forklaring fra wedshop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Betalte i nettbanken min.. Et eget menyvalg som het betaling til utlandet eller noe slikt.. Fikk grei forklaring fra wedshop.

Det fikk jeg også nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus
så hyggelig å være til hjelp!! :sjenert: :rødme:

Bare vent til det er under to måneder igjen til ditt bryllup og du får vite via en tilfeldighet at du mangler en servitør :ler: Men heldigvis var mamma mer hysterisk enn meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Kanskje jeg skal ordne servitører selv til vårt bryllup og be *Aprin* og Pysepus om å servere..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Kanskje jeg skal ordne servitører selv til vårt bryllup og be *Aprin* og Pysepus om å servere..........

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Endret av Pysepus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje jeg skal ordne servitører selv til vårt bryllup og be *Aprin* og Pysepus om å servere..........

JA! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...