Jump to content
Sign in to follow this  
*Aprin*

*Aprin* sin bryllupsdagbok! :D

Recommended Posts

Guest madam_mim

:hoho:

bomma gitt :klaske:

Heeeeeer kom

side 2 :juhu: :juhu: :juhu:

Edited by madam_mim

Fortsetter under...

Guest Pysepus
:hoho: Mim bomma! :skratte:

LilleEkorn

:popcorn: Skjer jaggu mye her inne , og det vil jeg være med på :

:danse::danse::danse::danse:

:danser::danser::danser::danser:

:ball::ball::ball::ball:

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

:juhu: :juhu: :juhu:

Guest madam_mim
:hoho: Mim bomma! :skratte:

Det er ikke fint å mobbe :grine: Alle kan ta feil :sjenert:

:hoho: kløna :hoho:

*Aprin*

:fnise: dere er herlige!!!

Har desverre ikke så mye tid til boka mi.. Øver som en GALNING til Mim sitt bryllup!!

:skratte: :skratte: :skratte:

Guest Pysepus
:fnise: dere er herlige!!!

Har desverre ikke så mye tid til boka mi.. Øver som en GALNING til Mim sitt bryllup!!

Har du begynt å øve allerede? :overrasket: Må vi øve da? Er ikke vi litt naturlige? Men... hva skal vi ha på oss? :klø:

Annonse

Guest Pysepus

Jeg tror jeg vil ha den svarte om det er greit? :-D Tenk så bra det blir når vi skal rulle rundt på gulvet som han russeren i GP :hoppe:

:skratte::skratte::skratte:

*Aprin*
Jeg tror jeg vil ha den svarte om det er greit? :-D Tenk så bra det blir når vi skal rulle rundt på gulvet som han russeren i GP :hoppe:

:skratte::skratte::skratte:

Helt greit!! Åh, vi kommer til å se helt smashing ut!! Dersom antrekkene ikke kommer frem i tide, tenkte jeg vi bare kunne stille i brudekjolene våre? Det må da være passende antrekk for et bryllup.. Kjedelig om underholdningen ikke har pynta seg liksom!

ååå, som jeg gleder meg!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Guest Pysepus
Helt greit!! Åh, vi kommer til å se helt smashing ut!! Dersom antrekkene ikke kommer frem i tide, tenkte jeg vi bare kunne stille i brudekjolene våre? Det må da være passende antrekk for et bryllup.. Kjedelig om underholdningen ikke har pynta seg liksom!

ååå, som jeg gleder meg!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Jo, brudekjolene må jo være greit? :klø: Min kommer ikke til å være så fin som når vi gifter oss, for bruden har da underskjørtet mitt... :sjenert: jaja, sikkert lettere å danse da! :hoho:

Gleder meg! :juhu: :hoppe: :juhu: :hoppe:

Guest madam_mim

:overrasket: ser jeg må bytte ut brudekjolen min i det hekseantrekket :hoho: Breathtaking :hoho:

sandra82

jeg tror rett og slett du er nødt til å bytte ja!!! tror mannen din hadde blitt strålende fornøyd når kirkedørene åpner seg og der smetter du inn i det antrekket!!! og ikke minst svigers!!!! :fnise:

Guest Pysepus
jeg tror rett og slett du er nødt til å bytte ja!!! tror mannen din hadde blitt strålende fornøyd når kirkedørene åpner seg og der smetter du inn i det antrekket!!! og ikke minst svigers!!!! :fnise:

:hoho::hoho: min svigermor hadde nok BESVIMT om jeg kom inn i kirka i et slikt antrekk! :skratte: Nå synes jo hun jeg er for utfordrende med stroppeløs kjole også da :tunge1: Hørte jeg konservativ?? :fnise:

Annonse

LilleEkorn
:hoho::hoho: min svigermor hadde nok BESVIMT om jeg kom inn i kirka i et slikt antrekk! :skratte: Nå synes jo hun jeg er for utfordrende med stroppeløs kjole også da :tunge1: Hørte jeg konservativ?? :fnise:

Huff ja!!! Stroppeløs er jo bare så utfordrende!! Løsaktig er det!! hehe... :skratte: Er det mulig..?!

*Aprin*

:dåne:

Jeg kunne virkelig tenkt meg å møte svigermoren din pysepus! Ser for meg hun ligger våken om natta av bekymring, for sønnen skal gifte seg med en tøs i stroppeløs kjole :skratte: :skratte: :skratte:

Hadde min svigermor sagt noe slikt tror jeg at jeg hadde ledd høyt, og trodd hun spøkte!

(og antageligvis stilt i noe ala Mim`s heksekostyme, BARE for å irritere) :fnise:

Guest madam_mim
:dåne:

Jeg kunne virkelig tenkt meg å møte svigermoren din pysepus! Ser for meg hun ligger våken om natta av bekymring, for sønnen skal gifte seg med en tøs i stroppeløs kjole :skratte: :skratte: :skratte:

Hadde min svigermor sagt noe slikt tror jeg at jeg hadde ledd høyt, og trodd hun spøkte!

(og antageligvis stilt i noe ala Mim`s heksekostyme, BARE for å irritere) :fnise:

:hoho: :hoho: :hoho:

min svigermor er ikke sånn, men tilogmed hun sperret opp øynene da hun så bikiniene mine :skratte:

*Aprin*

I går gjorde vi noe bryllupsrelatert!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Handla sølvfarga fat, som være en del av borddekorasjonene (med kubbelys og roseblader på)

Følte det var det viktigste å gjøre nå. Skaffe lokale er langt nede på lista

DDuck

Flinke :lur:

DDuck

Jeg vil ha side 3!!!! :juhu: