Gå til innhold

*Aprin* sin bryllupsdagbok! :D


*Aprin*

Anbefalte innlegg

Gjest madam_mim

:hoho:

bomma gitt :klaske:

Heeeeeer kom

side 2 :juhu: :juhu: :juhu:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise: dere er herlige!!!

Har desverre ikke så mye tid til boka mi.. Øver som en GALNING til Mim sitt bryllup!!

:skratte: :skratte: :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
:fnise: dere er herlige!!!

Har desverre ikke så mye tid til boka mi.. Øver som en GALNING til Mim sitt bryllup!!

:skratte: :skratte: :skratte:

Har du begynt å øve allerede? :overrasket: Må vi øve da? Er ikke vi litt naturlige? Men... hva skal vi ha på oss? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus

Jeg tror jeg vil ha den svarte om det er greit? :-D Tenk så bra det blir når vi skal rulle rundt på gulvet som han russeren i GP :hoppe:

:skratte::skratte::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg vil ha den svarte om det er greit? :-D Tenk så bra det blir når vi skal rulle rundt på gulvet som han russeren i GP :hoppe:

:skratte::skratte::skratte:

Helt greit!! Åh, vi kommer til å se helt smashing ut!! Dersom antrekkene ikke kommer frem i tide, tenkte jeg vi bare kunne stille i brudekjolene våre? Det må da være passende antrekk for et bryllup.. Kjedelig om underholdningen ikke har pynta seg liksom!

ååå, som jeg gleder meg!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Helt greit!! Åh, vi kommer til å se helt smashing ut!! Dersom antrekkene ikke kommer frem i tide, tenkte jeg vi bare kunne stille i brudekjolene våre? Det må da være passende antrekk for et bryllup.. Kjedelig om underholdningen ikke har pynta seg liksom!

ååå, som jeg gleder meg!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Jo, brudekjolene må jo være greit? :klø: Min kommer ikke til å være så fin som når vi gifter oss, for bruden har da underskjørtet mitt... :sjenert: jaja, sikkert lettere å danse da! :hoho:

Gleder meg! :juhu: :hoppe: :juhu: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror rett og slett du er nødt til å bytte ja!!! tror mannen din hadde blitt strålende fornøyd når kirkedørene åpner seg og der smetter du inn i det antrekket!!! og ikke minst svigers!!!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
jeg tror rett og slett du er nødt til å bytte ja!!! tror mannen din hadde blitt strålende fornøyd når kirkedørene åpner seg og der smetter du inn i det antrekket!!! og ikke minst svigers!!!! :fnise:

:hoho::hoho: min svigermor hadde nok BESVIMT om jeg kom inn i kirka i et slikt antrekk! :skratte: Nå synes jo hun jeg er for utfordrende med stroppeløs kjole også da :tunge1: Hørte jeg konservativ?? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho::hoho: min svigermor hadde nok BESVIMT om jeg kom inn i kirka i et slikt antrekk! :skratte: Nå synes jo hun jeg er for utfordrende med stroppeløs kjole også da :tunge1: Hørte jeg konservativ?? :fnise:

Huff ja!!! Stroppeløs er jo bare så utfordrende!! Løsaktig er det!! hehe... :skratte: Er det mulig..?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho: min svigermor hadde nok BESVIMT om jeg kom inn i kirka i et slikt antrekk! :skratte: Nå synes jo hun jeg er for utfordrende med stroppeløs kjole også da :tunge1: Hørte jeg konservativ?? :fnise:

:dåne:

Jeg kunne virkelig tenkt meg å møte svigermoren din pysepus! Ser for meg hun ligger våken om natta av bekymring, for sønnen skal gifte seg med en tøs i stroppeløs kjole :skratte: :skratte: :skratte:

Hadde min svigermor sagt noe slikt tror jeg at jeg hadde ledd høyt, og trodd hun spøkte!

(og antageligvis stilt i noe ala Mim`s heksekostyme, BARE for å irritere) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
:dåne:

Jeg kunne virkelig tenkt meg å møte svigermoren din pysepus! Ser for meg hun ligger våken om natta av bekymring, for sønnen skal gifte seg med en tøs i stroppeløs kjole :skratte: :skratte: :skratte:

Hadde min svigermor sagt noe slikt tror jeg at jeg hadde ledd høyt, og trodd hun spøkte!

(og antageligvis stilt i noe ala Mim`s heksekostyme, BARE for å irritere) :fnise:

:hoho: :hoho: :hoho:

min svigermor er ikke sånn, men tilogmed hun sperret opp øynene da hun så bikiniene mine :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I går gjorde vi noe bryllupsrelatert!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Handla sølvfarga fat, som være en del av borddekorasjonene (med kubbelys og roseblader på)

Følte det var det viktigste å gjøre nå. Skaffe lokale er langt nede på lista

:skratte: :skratte: :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...