Gjest madam_mim Skrevet 6. juni 2008 #101 Del Skrevet 6. juni 2008 Side 6 er herved ÅPNET Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 6. juni 2008 #102 Del Skrevet 6. juni 2008 Sorry da Mim at jeg satt ute på terrassen og strikket bare bittelitt Jeg vet heller ikke hva *Aprin* kan finne på som er viktigere enn oss? :klø: Men blir gjerne med på fest jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 6. juni 2008 #103 Del Skrevet 6. juni 2008 utenforstående må tro vi er helt pling i bollen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 6. juni 2008 #104 Del Skrevet 6. juni 2008 utenforstående må tro vi er helt pling i bollen Jaaaa, men så lenge vi skjønner hva vi mener så er det jo heeeelt greit! Det er DE som er pling i bollen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 6. juni 2008 #105 Del Skrevet 6. juni 2008 kunne ikke vært mer enig!!! :hoho: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #106 Del Skrevet 7. juni 2008 Dere er galne!! :skratte: :skratte: jeg var på sex og singelliv premieren vel!!!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 7. juni 2008 #107 Del Skrevet 7. juni 2008 Dere er galne!! :skratte: :skratte: jeg var på sex og singelliv premieren vel!!!! :dåne: Og du synes DET er en god unnskyldning for å ikke være her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #108 Del Skrevet 7. juni 2008 Og du synes DET er en god unnskyldning for å ikke være her? ,syns det var den BESTE unnskyldningen!! Har absoludt planer om å droppe KG til fordel for sex&the city-filmen igjen SNART! :gjeiper: (dessuten må filmen kunne regnes som research til bryllupet. så da er det HVERTFALL en god grunn ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 7. juni 2008 #109 Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg vil bli med på Sex og singelliv filmen :hoppe: åååå kan vi gå på kino?? Kan vi, kan vi, kaaaaan viiii?? Pritty pritty pliiiiiiis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 7. juni 2008 #110 Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg vil bli med på Sex og singelliv filmen :hoppe: åååå kan vi gå på kino?? Kan vi, kan vi, kaaaaan viiii?? Pritty pritty pliiiiiiis Jeg kan bli med neste helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 7. juni 2008 #111 Del Skrevet 7. juni 2008 Let`s :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #112 Del Skrevet 7. juni 2008 ja det kan vi!! :hoppe: den var så gøy!! å så trist!! å så fiin!! skal se den maaange ganger til ja! helt sikkert neste helg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #113 Del Skrevet 8. juni 2008 I dag har vi prøvd å få litt gang på planleggingen etter en liiten dødperiode Vi har * bestemt hvilken mat vi kunne tenkt oss. * sendt mail til den leverandøren vi ønsker oss på maten, og hørt om han er ledig den dagen * Skrevet opp andre alternativer, så vi vet hvem vi skal kontakte dersom førstevalget er opptatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 8. juni 2008 #114 Del Skrevet 8. juni 2008 Lokale da, har dere bestemt dere? Kanskje det bare er jeg som ikke har fått det med meg :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 8. juni 2008 #115 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Ser på lista di at du trenger noen til å pynte bilen på bryllupsdagen, det kan heeeelt sikkert jeg og Pysepus gjøre Edit: skrivefeil! Endret 8. juni 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #116 Del Skrevet 8. juni 2008 Lokale da, har dere bestemt dere? Kanskje det bare er jeg som ikke har fått det med meg :klø: Ser på lista di at du trenger noen til å pynte bilen på bryllupsdagen, det kan heeeelt sikkert jeg og Pysepus gjøre Edit: skrivefeil! Har ikke bestemt oss heeelt for lokale enda nei.. Men er rett rundt hjørnet!! Kjære har hatt en ringerunde på de vi hadde på blokka, har strøket en del og et var booka. trenger vi noen til å pynte bilen?? har kopiert lista et sted, så har ikke helt oversikt over hva som står på.. Men det høres definitivt ut som et oppdrag for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 8. juni 2008 #117 Del Skrevet 8. juni 2008 Du har jo fortsatt litt tid på å finne lokale da jeg oppi mitt hode innbiller meg at du og skal gifte deg i sommer Jupp, men regner med at Pysepus er med på oppdrag-pynte-bilen Du er litt fan av tagging eller?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #118 Del Skrevet 8. juni 2008 Du har jo fortsatt litt tid på å finne lokale da jeg oppi mitt hode innbiller meg at du og skal gifte deg i sommer Jupp, men regner med at Pysepus er med på oppdrag-pynte-bilen Du er litt fan av tagging eller?!? Vi har bare tenkt å bruke vår egen (halv)nye svarte stasjonsvogn, så tror i hvertfall kjære kunne tenkt seg litt tagging. Gjerne litt i rosafarger, og kanskje noe blomster og hjerter? NB: Husk å bruk permanent farge, kjipt hvis det regner av før vi kommer frem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 8. juni 2008 #119 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg er med på bilpynting! :juhu: Veeeeldig flink til å lage hjerter og blomster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 8. juni 2008 #120 Del Skrevet 8. juni 2008 :juhu: :juhu: :juhu: Vi skal pynte bryllups-bil :juhu: :juhu: :juhu: *Aprin* og mannen må kjøre rundt i stasjonsvogn med hjerter på for evig og alltid - for vi skal bruke permanent farge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå