Gjest madam_mim Skrevet 26. mai 2008 #21 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) bomma gitt Heeeeeer kom side 2 :juhu: :juhu: :juhu: Endret 26. mai 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 26. mai 2008 #22 Del Skrevet 26. mai 2008 Mim bomma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 26. mai 2008 #23 Del Skrevet 26. mai 2008 Skjer jaggu mye her inne , og det vil jeg være med på : :juhu: :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 26. mai 2008 #24 Del Skrevet 26. mai 2008 Mim bomma! Det er ikke fint å mobbe Alle kan ta feil kløna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #25 Del Skrevet 26. mai 2008 dere er herlige!!! Har desverre ikke så mye tid til boka mi.. Øver som en GALNING til Mim sitt bryllup!! :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 26. mai 2008 #26 Del Skrevet 26. mai 2008 dere er herlige!!! Har desverre ikke så mye tid til boka mi.. Øver som en GALNING til Mim sitt bryllup!! :skratte: Har du begynt å øve allerede? Må vi øve da? Er ikke vi litt naturlige? Men... hva skal vi ha på oss? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #27 Del Skrevet 26. mai 2008 Har du begynt å øve allerede? Må vi øve da? Er ikke vi litt naturlige? Men... hva skal vi ha på oss? :klø: har allerede bestilt disse to; https://shop.erotikknett.no/main.php3?PI=info&PNO=58861 https://shop.erotikknett.no/main.php3?PI=info&PNO=59211 Du kan velge hvilket du vil ha, jeg tar meg godt ut i alt :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 26. mai 2008 #28 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg tror jeg vil ha den svarte om det er greit? :-D Tenk så bra det blir når vi skal rulle rundt på gulvet som han russeren i GP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #29 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg tror jeg vil ha den svarte om det er greit? :-D Tenk så bra det blir når vi skal rulle rundt på gulvet som han russeren i GP Helt greit!! Åh, vi kommer til å se helt smashing ut!! Dersom antrekkene ikke kommer frem i tide, tenkte jeg vi bare kunne stille i brudekjolene våre? Det må da være passende antrekk for et bryllup.. Kjedelig om underholdningen ikke har pynta seg liksom! ååå, som jeg gleder meg!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 26. mai 2008 #30 Del Skrevet 26. mai 2008 Helt greit!! Åh, vi kommer til å se helt smashing ut!! Dersom antrekkene ikke kommer frem i tide, tenkte jeg vi bare kunne stille i brudekjolene våre? Det må da være passende antrekk for et bryllup.. Kjedelig om underholdningen ikke har pynta seg liksom! ååå, som jeg gleder meg!! :hoppe: Jo, brudekjolene må jo være greit? :klø: Min kommer ikke til å være så fin som når vi gifter oss, for bruden har da underskjørtet mitt... jaja, sikkert lettere å danse da! Gleder meg! :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 26. mai 2008 #31 Del Skrevet 26. mai 2008 ser jeg må bytte ut brudekjolen min i det hekseantrekket Breathtaking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 27. mai 2008 #32 Del Skrevet 27. mai 2008 jeg tror rett og slett du er nødt til å bytte ja!!! tror mannen din hadde blitt strålende fornøyd når kirkedørene åpner seg og der smetter du inn i det antrekket!!! og ikke minst svigers!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 27. mai 2008 #33 Del Skrevet 27. mai 2008 jeg tror rett og slett du er nødt til å bytte ja!!! tror mannen din hadde blitt strålende fornøyd når kirkedørene åpner seg og der smetter du inn i det antrekket!!! og ikke minst svigers!!!! min svigermor hadde nok BESVIMT om jeg kom inn i kirka i et slikt antrekk! Nå synes jo hun jeg er for utfordrende med stroppeløs kjole også da Hørte jeg konservativ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 27. mai 2008 #34 Del Skrevet 27. mai 2008 min svigermor hadde nok BESVIMT om jeg kom inn i kirka i et slikt antrekk! Nå synes jo hun jeg er for utfordrende med stroppeløs kjole også da Hørte jeg konservativ?? Huff ja!!! Stroppeløs er jo bare så utfordrende!! Løsaktig er det!! hehe... Er det mulig..?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #35 Del Skrevet 27. mai 2008 min svigermor hadde nok BESVIMT om jeg kom inn i kirka i et slikt antrekk! Nå synes jo hun jeg er for utfordrende med stroppeløs kjole også da Hørte jeg konservativ?? :dåne: Jeg kunne virkelig tenkt meg å møte svigermoren din pysepus! Ser for meg hun ligger våken om natta av bekymring, for sønnen skal gifte seg med en tøs i stroppeløs kjole :skratte: Hadde min svigermor sagt noe slikt tror jeg at jeg hadde ledd høyt, og trodd hun spøkte! (og antageligvis stilt i noe ala Mim`s heksekostyme, BARE for å irritere) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 27. mai 2008 #36 Del Skrevet 27. mai 2008 :dåne: Jeg kunne virkelig tenkt meg å møte svigermoren din pysepus! Ser for meg hun ligger våken om natta av bekymring, for sønnen skal gifte seg med en tøs i stroppeløs kjole :skratte: Hadde min svigermor sagt noe slikt tror jeg at jeg hadde ledd høyt, og trodd hun spøkte! (og antageligvis stilt i noe ala Mim`s heksekostyme, BARE for å irritere) :hoho: min svigermor er ikke sånn, men tilogmed hun sperret opp øynene da hun så bikiniene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. mai 2008 #37 Del Skrevet 27. mai 2008 har allerede bestilt disse to; https://shop.erotikknett.no/main.php3?PI=info&PNO=58861 https://shop.erotikknett.no/main.php3?PI=info&PNO=59211 Du kan velge hvilket du vil ha, jeg tar meg godt ut i alt :skratte: :skratte: Dere er ikke sanne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #38 Del Skrevet 28. mai 2008 I går gjorde vi noe bryllupsrelatert!! :hoppe: Handla sølvfarga fat, som være en del av borddekorasjonene (med kubbelys og roseblader på) Følte det var det viktigste å gjøre nå. Skaffe lokale er langt nede på lista :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. mai 2008 #39 Del Skrevet 28. mai 2008 Flinke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. mai 2008 #40 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg vil ha side 3!!!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå