Gå til innhold

Var fanget i kiste i syv år!?


Gjest Golden Girl

Anbefalte innlegg

Gjest Golden Girl

Hvis dere syntes at saken i Østerrike var syk, så les denne saken. Det var i syv år, men likevel...

Jeg har ikke ord engang. Vil bare grine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest StoreSky

Fryktelig synd om dette er sant, men mistenker mytoman som er ute og går... Veldig tragisk å spekulere i andres tragedie og muligens atpå til tjene penger på. det.

Høres bare så altfor usannsynlig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Fryktelig synd om dette er sant, men mistenker mytoman som er ute og går... Veldig tragisk å spekulere i andres tragedie og muligens atpå til tjene penger på. det.

Høres bare så altfor usannsynlig ut.

"Hun fortalte den grusomme hemeligheten tli en pastor som deretter kontaktet politiet. Politiet fant flere billedbevis av den forfedelige mishandlingene i leiligheten.

Janice Cemeron slapp straff mot at hun vitnet mot ektemannen. Cameron Hooker ble dømt til fengsel i 135 år "

Tenkte mytoman først jeg og, men jeg håper rettsvesnet er bedre skrudd sammen enn som så. Men folk har blitt uskyldig dømt før.

Jævlig er det uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Nå skal hun ha blitt kidnappet i 1977 da, og holdt fanget i sju år. Så det er neppe noen som prøver å spille på sakene fra Østerrike for å tjene penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde også at dette bare var en som ville spekulerer i en annen tragedie - det finnes nok av slike, men har funnet mange andre artikler:

Her

Her

Her

Her

Her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg får fysisk vondt i magen når jeg leser dette. Det som skjedde med denne kvinnen er forferdelig grusomt. Men jeg reagerer også sterkt på at noen her tviler på at det er sant. For noen som har opplevd grusomme ting, er det å ikke bli trodd noe av det verste de kan oppleve i ettertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får fysisk vondt i magen når jeg leser dette. Det som skjedde med denne kvinnen er forferdelig grusomt. Men jeg reagerer også sterkt på at noen her tviler på at det er sant. For noen som har opplevd grusomme ting, er det å ikke bli trodd noe av det verste de kan oppleve i ettertid.

Jeg hørte at han tok henne med hjem til sin famile, og fremstilte dem som forlovet. For meg er det fascinerende og ubegripelig at hun da ikke turte å si noe.

Når det er sagt, så tviler jeg ikke på at historien er sann. Mener jeg har hørt den før saken om Elisabeth Fritzl.

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Imponert

Men snakk om flott straff!! 135 år i fengsel, garatert at han ikke får gjort det igjen, hva hadde straffen i Norge vært? litt penger i oppresning og et par år (i beste fall) i fengsel?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg hørte at han tok henne med hjem til sin famile, og fremstilte dem som forlovet. For meg er det fascinerende og ubegripelig at hun da ikke turte å si noe.

Når man lever med en psykopatisk mishandler kan man bli helt ødelagt psykisk. Man føler både frykt og lojalitet for voldsmannen. Han har så mye makt over sitt offer at han kan programere henne til å gjøre det han ber henne om. Han trenger ikke engang å be henne om det. Hun vet hva han forventer og lever opp til forventnigene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig synd om dette er sant, men mistenker mytoman som er ute og går... Veldig tragisk å spekulere i andres tragedie og muligens atpå til tjene penger på. det.

Høres bare så altfor usannsynlig ut.

http://usersites.horrorfind.com/home/horro...ry/hooker1.html

http://www.trutv.com/library/crime/crimina...x_slave/12.html

http://topics.nytimes.com/top/reference/ti...amp;match=exact

Kjapt søk på Cameron Hooker kom opp med bl.a disse artiklene.

Er nok ingen myte for å tjene penger nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...