iss Skrevet 20. mai 2008 #141 Skrevet 20. mai 2008 Azerbajan med vinger Slovenia med grønt skjørt Norge!! :juhu: Polen med 3 lag med selvbruningskrem Andorra med den flate hatten. Armenia med qele qele Nederland Romania med italiensk sang Greece med "Britney"
Annie Skrevet 20. mai 2008 #142 Skrevet 20. mai 2008 Romania - har potensiale om de klarer å treffe tonene Russland - Justin Timberlake wannabie Hellas - Britney/Beoncee grusom
Skravla Skrevet 20. mai 2008 #143 Skrevet 20. mai 2008 Var Andorra jeg av en eller annen grunn har sittet og trodd var Spania. Hvorfor går de direkte forresten? De er en av de opprinnelige EBU-landene sammen med Tyskland, Frankrike og Storbritannia tror jeg.
Gjest Skya Skrevet 20. mai 2008 #144 Skrevet 20. mai 2008 De er en av de opprinnelige EBU-landene sammen med Tyskland, Frankrike og Storbritannia tror jeg. EBU? :blond:
iss Skrevet 20. mai 2008 #145 Skrevet 20. mai 2008 Synes norge kom dårlig ut av det klippet de viser i den hurtiggjennomgåinga. Var ett dårlig klipp...
Skravla Skrevet 20. mai 2008 #146 Skrevet 20. mai 2008 EBU? :blond: European broadcasting union eller noe sånn. Eurovisjonen kalles de vel nå.
Gjest Bond Skrevet 20. mai 2008 #147 Skrevet 20. mai 2008 (endret) Montenegro - intetsigende og kjedelig Israel - fin i begynnelsen, da ble det litt for mye pop, men likte den litt etno-aktige følelse Estland - ganske morsom parodi etter å ha sett hele programmet, det var mye som stemte faktisk (det med mye balkanske språk og vind og for brune damer) Moldovia - utrolig behagelig og fin! Det kunne jeg like ellers også San Marino - huh? Good Charlotte synger Backstreet Boys? Belgia - musikken var underholdene, synging irriterende Aserbadsjan - helt forferdelig, smakløst Slovenia - enig at det var slitsomt Norge - kjedelig, men ok med tanke på hvem andre som var der Polen - så forferdelig utseende at jeg glemte å høre etter - Jenna Jameson Irland - underholdende, kanskje bra for dem å ikke ta seg selv høytidelig? Andorra - dårlig dansepop, fine kjoler, men teit Bosnia - jeg syntes det var litt underholdende og morsomt! og musikken var faktisk ikke bare dårlig heller Armenia - kjedelig og gjort før mange ganger Nederland - sett det før også, så ut som noe Slovenia eller lignende Finland - bedre enn Lordi musikkmessig, jeg likte det, selv om jeg liker ikke den type musikk Romania - bææææ-sang - kjedelig og intetsigende ballade Russia - Belijeeevje, over the mjææuntains Greece - har lært alle Beyonce dansetrinn, men ikke helt. Grei pop, men litt uoriginal. Men kanskje mer moderne en mye annet. Mine favoritter: Moldova, Irland, Israel, Bosnia. Endret 20. mai 2008 av mrs_bond
Skravla Skrevet 20. mai 2008 #148 Skrevet 20. mai 2008 Pauseprogrammet er litt sånn Ringenes Herre-musikk.
Annie Skrevet 20. mai 2008 #149 Skrevet 20. mai 2008 Frankrikes sang liker jeg hører jeg Tyskland - boooooring Storbrittannia også Spania - grusom Serbia - sikkert fin
Gjest Bond Skrevet 20. mai 2008 #150 Skrevet 20. mai 2008 De viser nå de andre - Frankrike er jo kult! England var ikke så verst heller. Spania er jo helt wæææææ? Det er jo da bare Tyskland som er rent teit (det var jo da ikke noe nytt heller) Serbie minner meg om den Ken Lee sangen... dibulibudautuu... Men en av de bedre balladene.
Crash Skrevet 20. mai 2008 #151 Skrevet 20. mai 2008 Det var da veldig til klining da!!! :dåne: Hvem klinte? Fikk ikke med meg det jeg.
Meaty Skrevet 20. mai 2008 #155 Skrevet 20. mai 2008 Jasså, er det her dere er ja! Jeg slenger meg på litt seint. Jeg har ikke lest alt dere har skrevet altså. Unnskyld meg, men hva i HULESTE er dette for slags semifinale? Så mye snodige greier! Men enda mer sjokkert ble jeg da jeg så klippene for de 5 direkte kvalifiserte landene, det skvipet Spania og Frankrike har....ja, det er bra for dem at de går direkte til finalen. Norge må jo gå videre, men jeg synes ikke fremføringen var like bra nå som tidligere. Var noe med alle håndbevegelsene osv. jeg ikke likte. Litt tilgjort. Jaja, nå leser de opp hvem som går til finalen
Skravla Skrevet 20. mai 2008 #156 Skrevet 20. mai 2008 Romania var jo ingen overraskelse, heller ikke Hellas
Bomull Skrevet 20. mai 2008 #157 Skrevet 20. mai 2008 Jeg tror ikke jeg kan huske å ha sett så mye dårlig samlet på ett brett :dåne:
Skravla Skrevet 20. mai 2008 #159 Skrevet 20. mai 2008 Jeg tror ikke jeg kan huske å ha sett så mye dårlig samlet på ett brett :dåne: Lenge siden du har sett MGP eller?
Meaty Skrevet 20. mai 2008 #160 Skrevet 20. mai 2008 Bosnia videre!! Den var jo helt forferdelig! Minnet meg om et mareritt jeg hadde som barn...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå