Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ja, da var semifinalen i gang, og Moldova er i gang med sin Sopranos-sang.

Hvordan tror dere det går i år?

:):popcorn:

Dette har ikke noe med det du spør om å gjøre (sorry) men jeg spør likevel:

Hva gjør egentlig Israel i Grandprix? Trodde det skulle være europeiske land jeg :klø: Ikke at det gjør meg noe, lurer egentlig bare litt på hva som er logikken bak det. Aserbadsjan, ligger jo og i Asia, men littegrann i Europa også; så skjønner at de er med. Men seriøst, Israel?

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
GET klarte ikke å få TV-signalene på plass så jeg sitter her uten TV!!! Men Jostein blogger jo, og jeg har jo dere... men det blir jamen meg ikke det samme! :gråte:

Du kunne jo ha sett det her! http://www.eurovision.tv/

Skrevet
Du kunne jo ha sett det her! http://www.eurovision.tv/

...det var det eneste stedet jeg ikke sjekka! Jaja... får sikkert bruk for den linken på torsdag, har ingen tro på at GET klarer å fikse TV til da, så takk! :)

Skrevet

Først glemte jeg å få på tv'n til riktig tid. Og når jeg først ble minnet om det, så fikk jeg besøk. Jeg fikk ikke hørt en eneste sang... :grine:

Skrevet
Dette har ikke noe med det du spør om å gjøre (sorry) men jeg spør likevel:

Hva gjør egentlig Israel i Grandprix? Trodde det skulle være europeiske land jeg :klø: Ikke at det gjør meg noe, lurer egentlig bare litt på hva som er logikken bak det. Aserbadsjan, ligger jo og i Asia, men littegrann i Europa også; så skjønner at de er med. Men seriøst, Israel?

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Hvis du leser tråden, så er det spørsmålet allerede besvart ;)

Skrevet

Æsj, jeg misset denne tråden i kveld, men 'melder meg på' til torsdag. :fnise:

Skrevet

Og Norge var best!

Så mye drit har jeg aldri hørt på en kveld. :ler:

Gjest Gjest_fil_*
Skrevet

Hurra, Norge gikk videre!

Litt av hvert som ble presenter kan man trygt si.

Norge har bra sang, men jeg syns de ble grå mus på scenen i går. Koreografien og antrekket (spesielt til Maria) kunne vært langt bedre. Håper det blir bedre i finalen.

Heia Norge!

Skrevet
Hvis du leser tråden, så er det spørsmålet allerede besvart ;)

Men for de av oss som ikke orker å leste igjennom 11 sider hadde det vært fint med en kort oppklaring.

Skrevet
Men for de av oss som ikke orker å leste igjennom 11 sider hadde det vært fint med en kort oppklaring.

Her

Skrevet (endret)
Huff a meg, men da er vel norge fornøyd. Jeg syntes den sangen er ufattelig tam og kjedelig, men det er jo det som må til for å drite seg ut i MGP

Synes du virkelig vi driter oss ut mer enn noen andre? Hvem synes du vi burde ha sendt?

Slenger meg på dette spørsmålet. Tenk om vi hadde sendt av gårde Ole Ivars? :flau: (tør nesten ikke leke med tanken en gang...)

Syns den norske sangen er fin :digge:

Synes jeg også! Dvs, første gangen syntes jeg teksten var noe enkel og flau, men nå har den gått seg til (og sammenlignet med øvrige tekster i MGP så... :sjenert: ) Dessuten er vi representert av ei ujålete jente med en flott stemme og utstråling. Det hadde blitt helt feil å stæsje opp Maria med allt mulig av glitter og glam og frekke "moves". Hun klarer å gjøre inntrykk allikevel i all sin enkelhet. For en gangs skyld er jeg ganske stolt over det norske bidraget (til forskjell fra i fjor med "wannabe-20-åringen")

Endret av NullHull
Skrevet

Er det ingen som sender Grand Prix? Semifinale ikveld?

Skrevet

Er vi klare for kvelden?

Skrevet

Må bare se på Gordon Ramsay først.. :fnise:

Men jeg kan ikke se at det står i tv-programmet? Eller er det VG som har surra?

Skrevet
Må bare se på Gordon Ramsay først.. :fnise:

Men jeg kan ikke se at det står i tv-programmet? Eller er det VG som har surra?

Har du sjekket riktig kanal? Det går på NRK3

Skrevet
Har du sjekket riktig kanal? Det går på NRK3

:idesmil:

Skrevet

Jeg får ikke inn NRK3 :gråte:

Men jeg har svenske kanaler, så jeg kan jo se på svensk tv1.

Men det er ikke det samme. Men bedre enn ingenting.

Skrevet
Jeg får ikke inn NRK3 :gråte:

Men jeg har svenske kanaler, så jeg kan jo se på svensk tv1.

Men det er ikke det samme. Men bedre enn ingenting.

De svenske kommentatorene er jo bedre enn de norske da.....

Skrevet

Ja, det er jo godt mulig de er det.

Når jeg har tenker meg litt om - Jeg får iallefall sett programmet, og det er jo det viktigste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...