Gå til innhold

Grace og gutta!

Grace

Anbefalte innlegg

Var akkurat den jeg tenkte på når jeg skrev her :jepp: knallfin kjole. Skulle ønske jeg kunne kjøpt den selv, men har jo ingenting å bruke den til. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg var på bursdagfest jeg ;)

Ahh, til noen som er nyforlovet?? ;)

Arwen har vært på fæst, men jeg sto bare opp tidlig.

Det var da veldig tidlig da gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Var veldig hyggelig.

Makan til frieri da gitt! ;)

Fin kjole! Er alt klart til dåpen nå? Vi har i hvertfall deler av planleggingen klar :fnise:

Nja, klart og klart..... :sjenert: Dekoratøren fikser alt med det, cateringfirmaet fikser mat, kaffe og en kake. De resterende kaker har noen av gjestene med seg. Kirkemøte på fredag. Må hente dåpskjole denne uken. Mannen skal få ny dress så det må kjøpes på tirsdag. + at brus må handles inn..

Hmmm, det var knaksje ikke så klart som jeg trodde..... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dress + dåpskjole er ikke så ille da, virker som om du har det hele under kontroll! :tommelsmil:

Jeg sover ganske dårlig, og våkner veldig tidlig. Mye greier, får fortelle deg senere.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dress + dåpskjole er ikke så ille da, virker som om du har det hele under kontroll! :tommelsmil:

Jeg sover ganske dårlig, og våkner veldig tidlig. Mye greier, får fortelle deg senere.

:klem:

Ja det må du gjøre...

Om det hjelper noe så sover jeg ikke noe særlig jeg heller.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper å vite at vi er flere. :klem: Sover når jeg er trøtt og står opp når jeg er våken. Kan bli litt surr, men pytt, pytt! :)

Nå skal jeg komme meg i seng.

Sov godt og håper den lille gode familien Grace får en fin søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Makan til frieri da gitt! ;)

Ja, med K måtte jo gjøre noe sånt. Veldig typisk han :jepp: heldige kjærsten hans...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OI, syntes vi var mange, jeg...26 voksne + barn.

Kirken har ikke tatt kontakt med meg for samtale eller sendt meg noe info. Begynner å bli litt bekymret altså, må ringe dem i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OI, syntes vi var mange, jeg...26 voksne + barn.

Kirken har ikke tatt kontakt med meg for samtale eller sendt meg noe info. Begynner å bli litt bekymret altså, må ringe dem i morgen.

De ringte meg på fredag så kan vel hende de ringer deg i morgen? ;)

Ja det er jo mange nok :jepp:

Hvordan er formen om dagen?

Tja hva skal man si... Jeg har det ikke særlig bra for tiden men jeg er ikke syk fysisk eller noe. Det er jo hvertfall bra det. :)

35? Oi! Vi var bare 13 eller noe vi, men da gjorde jeg det lite med vilje da.

Ja sambo har temmelig stor familie. Var 45 invitert så glad vi kom oss ned i 35 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...