Gå til innhold

Grace og gutta!


Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Floyd hadde en kjempefin hvit kjole også, lurer på om det var det samme som den beige i chiffon :jepp: jeg hadde skikkelig lyst på, men er ikke noe vits i å bruke 1000,- på en kjole jeg ikke har noe anledning å bruke.

Høres fin ut, men jeg bruker verken beige eller hvit. (Jeg må innrømme at beige er den tristeste fargen jeg vet om...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, beige/sand og hvitt er favorittfargene mine om våren og sommeren. Om vinteren er jeg veldig glad i sort og grått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig fin kjole! Kunne tenkt meg noe slikt selv, bare i sort med detaljer i sølv, hvitt, lilla eller rødt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den var kjempefin! :jepp: Fra Floyd? Spørs om jeg ikke må kikke mer etter kjole snart jeg og, bryllupet vi skal i nærmer seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom Floyd og kikket i går. Fant ikke noe som var min stil og med stropper. Så mye stroppeløst! Og jeg kan virkelig ikke gå med stroppeløs kjole...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var nyyyydelig!!! :hoppe: :hoppe:

Da har du den på plass - tenker det er deilig!!

:klem:

KJEMPEdeilig!! ;)

Den var kjempefin! :jepp: Fra Floyd? Spørs om jeg ikke må kikke mer etter kjole snart jeg og, bryllupet vi skal i nærmer seg...

Jepp fra Floyd, de hadde mange fine hvite kjoler da.... Men du har kanskje allerede sett gjennom dem?

Jeg var innom Floyd og kikket i går. Fant ikke noe som var min stil og med stropper. Så mye stroppeløst! Og jeg kan virkelig ikke gå med stroppeløs kjole...

Ja mye stroppeløst, jeg kan heller ikke gå med det.

Jeg ser rett og slett helt jævlig ut med stroppeløs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jepp fra Floyd, de hadde mange fine hvite kjoler da.... Men du har kanskje allerede sett gjennom dem?

Ja mye stroppeløst, jeg kan heller ikke gå med det.

Jeg ser rett og slett helt jævlig ut med stroppeløs!

Har ikke vært innom Floyd enda nei. Men vi har jo det i byen. :jepp:

Stroppeløs nei - det tør ikke jeg heller! Redd for at toppen/kjolen skal skli ned. :flau:

Ha en fin helg! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært innom Floyd enda nei. Men vi har jo det i byen. :jepp:

Stroppeløs nei - det tør ikke jeg heller! Redd for at toppen/kjolen skal skli ned. :flau:

Ha en fin helg! :kose:

:fnise: Dt kan jo skje...... :sjenert:

Var masse fine hvite der jaffal så du birde se :)

*Misunnelig på dere som har Floyd-butikker*

Komme på besøk hit da så kan vi ta en tur! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...