Gå til innhold

Grace og gutta!


Grace

Anbefalte innlegg

Vettu - jeg synes du er en kjempeflott jente, Grace, så du skal ikke bry deg om disse babysvømme mamma'ene som tror de er så mye bedre enn alle andre!

Og det med at M får flaske - han er da vitterlig ikke den første som må få flaske som liten. At de sender stygge blikk og kommenterer hvor liten han er, er skikkelig bedritent gjort synes jeg!! Kjenner jeg blir forbanna på dine vegne - sånne "besserwisser"-mamma'er som tror de er så mye bedre enn alle andre er noe skikkelig herk!! Jeg er sikker på at de ikke har babyer som er "etter boka" de heller!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne dagen har bare gått bort til surr..

Skulle være ute i sola i hele dag jeg, men sånn ble det visst ikke...

Får vel prøve å ta meg en tur nå da, så jeg ikke blir sittende inne en hel dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne dagen har bare gått bort til surr..

Skulle være ute i sola i hele dag jeg, men sånn ble det visst ikke...

Får vel prøve å ta meg en tur nå da, så jeg ikke blir sittende inne en hel dag...

Jeg også! Har tusla rundt i bokser og tskjorte i hele dag, kom akkurat ut av dusjen nå. Men du, deilig med sånne dager også? Det er min første etter tulla ble født!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på tur med Murmel i dag, og de to små (M&M :fnise: )

Det var så koselig, og været var så supert!

Har storkost meg :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på tur med Murmel i dag, og de to små (M&M :fnise: )

Det var så koselig, og været var så supert!

Har storkost meg :sol:

Takk for i dag, ingen tvil om at vi er to skravlehøner :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for i dag, ingen tvil om at vi er to skravlehøner :ler:

Fint du mener vi er to om det da, for med meg er det nesten vanlig at andre ikke slipper til :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint du mener vi er to om det da, for med meg er det nesten vanlig at andre ikke slipper til :fnise:
Haha, det er ikke mange som får stoppet min munn heller :fnise:. Men der hvor mange skravler når de er usikre så kan man merke at jeg trives når jeg babler i vei. Mistrives jeg eller har lite til felles med personen(e) jeg er sammen med så holder jeg heller kjeft ;)

Uansett, takk for i dag, hadde det supert. Så du klarte å presse deg på bussen også :fnise: og gått er det. Mange som ikke hadde vogn som tok opp plassen gitt!.

Også har jeg forresten fått DET skillet på brystet etter toppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det er ikke mange som får stoppet min munn heller :fnise:. Men der hvor mange skravler når de er usikre så kan man merke at jeg trives når jeg babler i vei. Mistrives jeg eller har lite til felles med personen(e) jeg er sammen med så holder jeg heller kjeft ;)

Uansett, takk for i dag, hadde det supert. Så du klarte å presse deg på bussen også :fnise: og gått er det. Mange som ikke hadde vogn som tok opp plassen gitt!.

Også har jeg forresten fått DET skillet på brystet etter toppen!

:fnise: jeg har visst fått skille på ene skulderen jeg... Ser lurt ut kan du tro...

Prsset meg på bussen ja vognen ble stående på tvers, sperret den inn/utgangen hele turen nesten. Var flere stoppesteder der folk kom med vogn og ikke kom på.. Temmelig høl i hue..

Jeg ble i hvertfall veldig klar over hvorfro jeg velger å kjøre bil... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for besøk. :) M er nydelig og virker så harmonisk. :hjerte: mye mer harmonisk enn hun sutra mi :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ut på langtur i morgen. Hvertfall om været er bra.

Må levere noe hos noen som bor langt unna. Tror turen er litt i overkant lang, men har virkelig behov for det...

Barnedåp om ca en mnd og sånn som jeg ser ut nå har jeg faktisk lyst til å droppe min egen sønns dåp..

BUrde kjløpt kjole også men det er håpløst foreløpig.. Ikke har jeg funnet en fin en enda heller.. Men kom gjenre med tips om dere har sett noe sted.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for besøk. :) M er nydelig og virker så harmonisk. :hjerte: mye mer harmonisk enn hun sutra mi :fnise:

Neida hun er ikke sutra.. HUn gliser jo med hele tanngarden og litt til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ensom nattevakt titter innom og ønsker deg en riktig god helg :klemmer:

Happy helg til nattevakten. :klem:

Nå må småbarnsmoren piske seg selv i seng. (burde lagt meg for evigheter siden...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ut på langtur i morgen. Hvertfall om været er bra.

Må levere noe hos noen som bor langt unna. Tror turen er litt i overkant lang, men har virkelig behov for det...

Barnedåp om ca en mnd og sånn som jeg ser ut nå har jeg faktisk lyst til å droppe min egen sønns dåp..

BUrde kjløpt kjole også men det er håpløst foreløpig.. Ikke har jeg funnet en fin en enda heller.. Men kom gjenre med tips om dere har sett noe sted.. :)

Nå må du slutte å rakke ned på deg selv! Vi synes du er kjempeflott vi! :-D :sexy:

Kjole ja... Jeg har vært lite rundt og titta, men finnes det en bunad du kan låne av noen kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

NÅ MÅ DU SLUTTE MED DET KROPPSFIKSERINGSTULLET DITT, GRACE!!! :nei:

Du er så kritisk til deg selv, - hadde du sett deg selv fra andres øyne hadde du sett hvor FLOTT du ser ut!! (og ja - jeg har sett deg etter du fødte også, jeg så deg jo på TV :) )

Såh - det var dagens moralpreken.

(Jeg er ikke egentlig så sinna av meg, altså) :fnise:

HA EN KJEMPEFIN HELG!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett på den kjolen jeg snakket om på Vero Moda? Jeg har den på meg nå :ler:

Og ja, du er FLOTT Grace!!!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De smellvakre badenymfene har nok sine bekymringer de også, inni seg. Og jeg tror ikke de ser på deg og strekkmerkene. :kose:

Men det med at de kommenterer vekta på lille gutten din og ser stygt på flaska... :frustrert: Det synes jeg er dårlig folkeskikk, spesielt av dem som faktisk har unger. :riste:

Jeg synes du er superflott - både på utsiden og innsiden! :klem:

Først nå jeg har fått lest litt her, og jeg er sjokkert!! Fy søren, for noen slemme, ekle mennesker!! Jeg blir så lyyyyn forbanna på det ammehysteriet!! (Og ja, det er fordi jeg har vært i ditt sted og kjent det samme på kroppen, selv om jeg aldri har fått kommentarer på at Ephelille var liten og tynn da). Hva ER det MED mennesker da???!! :frustrert: Jeg blir så sint at jeg tror jeg må organiserer meg eller noe!! Seriøst!!! Men du må bare prøve å drite i dem. Det er hundre grunner til at man kan ha blitt nødt til å gi opp amminga, og det er kjempevondt for de det gjelder. Og det kan hun derre amme-dama som bruker å være på TV merke seg også. Husker ikke hva hun heter nå... mamman til Jon Almås... Fy søren!!

(Hmmm.... kan jeg være premenstruelle eller noe...? :klø: Njei... det er sikkert overgangsalderen.)

Nå skal jeg til byen med sambo og Ephelille. I kjole!! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...