Gå til innhold

Grace og gutta!


Grace

Anbefalte innlegg

Hadde ikke egg... :tristbla:

Så da blir det cornflakes isteden... Ikke akkurat en god erstatter men.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp da. :Nikke: Jeg og M er hjemme alene i noen dager, nok en gang er jeg utrolig imponert over hvor tøffe alene mødre er.

At de orker..

Nei, det fatter ikke jeg heller. Hadde jeg blitt gravid uten å være 250% sikker på at jeg skulle være sammen med barnefaren, hadde jeg tatt abort, det er jeg rimelig sikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk til angrep på en pose smash i stad :sukk:

Ååå, smash.....

Her var det mye godisprat, blir sulten jeg :sikle:

Jeg og! Også godis sjuk så tidlig på dagen da...

Nei, det fatter ikke jeg heller. Hadde jeg blitt gravid uten å være 250% sikker på at jeg skulle være sammen med barnefaren, hadde jeg tatt abort, det er jeg rimelig sikker på.

All ære til alenemødre altså, jeg tror ikke jeg hadde fikset det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er nok litt av en jobb.

(Selv blir jeg nesten skrekkslagen bare ved tanken på barn som ikke-alenemor!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemme fra sykehuset igjen.

M veier nå 5120 og det er fortsatt god vektoppgang og godt er det..

Selv har jeg fått enda mer medisiner så nå håper jeg virkelig å få tatt knekken på dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra sykehuset igjen.

M veier nå 5120 og det er fortsatt god vektoppgang og godt er det..

Selv har jeg fått enda mer medisiner så nå håper jeg virkelig å få tatt knekken på dette..

*krysser fingrene* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på babysvømming igjen i dag også. Han trives bedre der nå, men jeg mistrives mer og mer. Alle er jo drit slanke og du kan ikke ane at de har født, men så kommer dundra meg med strekkmerker overalt og den hengemagen... Huff.. Sambo får ikke gått for meg heller siden det er på dagtid, men neste kurs skal hvertfall ikke jeg gå på..

Ble selvfølgelig masse prat i garderoben fordi en spurte hvor gammel M var, og syns han var sååå tynn og liten for alderen.. Ble skikkelig lei meg og følte meg ikke akkurat kul når jeg måtte gjøre i stand flaske til han. Da fikk jeg mange stygge blikk da...

Frister ikke noe å gå tilbake, men jeg må for M sin skyld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kose: ikke tenk på det. Hos oss var det bare jeg som ammet en periode. Det er ikke noe galt i å gi flaske og M blir sikkert stor og sterk med tiden. :jepp: jeg hadde blubbebaby og har nå en ganske lita jente, de forandrer seg så veldig fort. Jeg skulle vært med deg på babysvømming, men nå begynner jeg jo snart å jobbe igjen. Hvis ikke kunne vi tatt samme kurset til høsten. (så kunne vi flasha strekkmerker og hengemager sammen :fnise: )
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme babysvømme damer! Du får trøste deg med at de har sikkert en hel masse skavanker du ikke kan se, og de sikkert får barn som har trassalder frem til de er 7år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bry deg om dem, de er bare teite. Babyer er da som alle andre mennesker - kommer i forskjellige former og størrelser. Og, ja, mennesker også.

Jeg synes det er så trist at media fokuserer kun på at det er tynne sulfider som er vakre. Det er bare sprøyt. Kvinner med masse former er kjempevakkert! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gracemor, du vil ikke være med på noen deilige og lange trilleturer nå? Kan jo bli litt kjent vi også :). Også kommer vi oss ut og får leet litt på legemet og føle oss litt bedre :Nikke:

Synes forresten disse babysvømmemammene er teite jeg. Ingen har noen rett til å dømme hva andre gjør og hvorfor de gjør det (om ikke det er vel berettiget da :fnise:).

Jeg har ikke fått med meg helt hva som har skjedd, har nesten kun oppholdt meg i toddlerboken her på kg. Min egen dagbok forsømmes...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren min har forresten det som karakteriseres som "noen kilo for mye". Hun er dødsvakker med sine kvinnelige former...og jeg er misunnelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare drit i dem! Og så kan det kanskje tenkes at du er litt for overfølsom for blikk osv. Det er ikke sikkert de tenker det du tror vet du :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De smellvakre badenymfene har nok sine bekymringer de også, inni seg. Og jeg tror ikke de ser på deg og strekkmerkene. :kose:

Men det med at de kommenterer vekta på lille gutten din og ser stygt på flaska... :frustrert: Det synes jeg er dårlig folkeskikk, spesielt av dem som faktisk har unger. :riste:

Jeg synes du er superflott - både på utsiden og innsiden! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...