Gjest Reka Skrevet 9. juni 2008 #101 Del Skrevet 9. juni 2008 Ha en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 9. juni 2008 #102 Del Skrevet 9. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 9. juni 2008 #103 Del Skrevet 9. juni 2008 Håper det går fint med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 10. juni 2008 #104 Del Skrevet 10. juni 2008 Floyd hadde en kjempefin hvit kjole også, lurer på om det var det samme som den beige i chiffon jeg hadde skikkelig lyst på, men er ikke noe vits i å bruke 1000,- på en kjole jeg ikke har noe anledning å bruke. Høres fin ut, men jeg bruker verken beige eller hvit. (Jeg må innrømme at beige er den tristeste fargen jeg vet om...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 10. juni 2008 #105 Del Skrevet 10. juni 2008 jeg har på meg beige topp i dag. Liker det bare om sommeren jeg da, når man har litt farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 10. juni 2008 #106 Del Skrevet 10. juni 2008 Åh, beige/sand og hvitt er favorittfargene mine om våren og sommeren. Om vinteren er jeg veldig glad i sort og grått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 10. juni 2008 #107 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Hvordan står det til ? Endret 10. juni 2008 av ~Milla~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 10. juni 2008 #108 Del Skrevet 10. juni 2008 Sort er kult året rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 11. juni 2008 #109 Del Skrevet 11. juni 2008 Har du ikke tid til oss, Grace? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 12. juni 2008 #110 Del Skrevet 12. juni 2008 Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #111 Del Skrevet 13. juni 2008 Kjempedårlig bilde, men har funnet kjole til dåpen. Str XL vel og merke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. juni 2008 #112 Del Skrevet 13. juni 2008 Den var nyyyydelig!!! :hoppe: Da har du den på plass - tenker det er deilig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 13. juni 2008 #113 Del Skrevet 13. juni 2008 Veldig fin kjole! Kunne tenkt meg noe slikt selv, bare i sort med detaljer i sølv, hvitt, lilla eller rødt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 13. juni 2008 #114 Del Skrevet 13. juni 2008 Den var kjempefin! Fra Floyd? Spørs om jeg ikke må kikke mer etter kjole snart jeg og, bryllupet vi skal i nærmer seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 13. juni 2008 #115 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg var innom Floyd og kikket i går. Fant ikke noe som var min stil og med stropper. Så mye stroppeløst! Og jeg kan virkelig ikke gå med stroppeløs kjole... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #116 Del Skrevet 13. juni 2008 Den var nyyyydelig!!! :hoppe: Da har du den på plass - tenker det er deilig!! KJEMPEdeilig!! Den var kjempefin! Fra Floyd? Spørs om jeg ikke må kikke mer etter kjole snart jeg og, bryllupet vi skal i nærmer seg... Jepp fra Floyd, de hadde mange fine hvite kjoler da.... Men du har kanskje allerede sett gjennom dem? Jeg var innom Floyd og kikket i går. Fant ikke noe som var min stil og med stropper. Så mye stroppeløst! Og jeg kan virkelig ikke gå med stroppeløs kjole... Ja mye stroppeløst, jeg kan heller ikke gå med det. Jeg ser rett og slett helt jævlig ut med stroppeløs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 13. juni 2008 #117 Del Skrevet 13. juni 2008 Så flott kjole, den var innmari stilig. Meg vil og ha God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 13. juni 2008 #118 Del Skrevet 13. juni 2008 Jepp fra Floyd, de hadde mange fine hvite kjoler da.... Men du har kanskje allerede sett gjennom dem? Ja mye stroppeløst, jeg kan heller ikke gå med det. Jeg ser rett og slett helt jævlig ut med stroppeløs!Har ikke vært innom Floyd enda nei. Men vi har jo det i byen. Stroppeløs nei - det tør ikke jeg heller! Redd for at toppen/kjolen skal skli ned. Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. juni 2008 #119 Del Skrevet 13. juni 2008 *Misunnelig på dere som har Floyd-butikker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #120 Del Skrevet 13. juni 2008 Har ikke vært innom Floyd enda nei. Men vi har jo det i byen. Stroppeløs nei - det tør ikke jeg heller! Redd for at toppen/kjolen skal skli ned. Ha en fin helg! Dt kan jo skje...... Var masse fine hvite der jaffal så du birde se *Misunnelig på dere som har Floyd-butikker* Komme på besøk hit da så kan vi ta en tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg