yoga Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #41 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Jeg blir også blodrød under og lenge etter trening. Spesielt i kinnene. Ser riktig ille ut Legen min sa det kunne ha med å gjøre at jeg har lavt blodtrykk? Noen tomat-tryner her som vet om de har lavt blodtrykk? Hm.. Lavt blodtrykk, ja? Jeg har og litt lavt blodtrykk. Men hva har blodtrykk med blodtilstrømning til ansiktet å gjøre? Jeg var forresten og trente i stad, og har aldri før vært SÅ rød og svett før. (Så å trene inne i denne varmen, anbefales ikke) Endret 8. juni 2008 av yoga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leandra Skrevet 8. juni 2008 #42 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg blir også sprutrød når jeg trener. Hos meg har det ikke med blodtrykk å gjøre. Jeg tror faktisk at jeg reagerer litt på svetten min, for når jeg svetter veldig, begynner det å svi og så blir jeg rød. Men synes ikke det gjør noe, det viktigste er jo at jeg blir i god form Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 11. juni 2008 #43 Del Skrevet 11. juni 2008 Må nok melde meg inn jeg også! Men gjør meg egentlig ikke noe særlig, bryr meg ikke. Har forøvrig ikke lavt blodtrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Sarah_* Skrevet 14. juni 2008 #44 Del Skrevet 14. juni 2008 Til tross for hva dere skriver, ble jeg faktisk mye mer rød i kinnene da jeg var utrent og litt tyngre enn jeg er nå. Jeg blir fortsatt litt rosa i kinnene, men jeg ser ikke lenger sprekkferdig ut etter ei treningsøkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 15. juni 2008 #45 Del Skrevet 15. juni 2008 svetter så vidt, og blir helt kokvarm, og sprutrød. Samme hvor hardt jeg trener. Skulle likt å stikke hull på den varme huden å ikke brennt opp innvendig. Merkelig at huden ikke svetter for å kjøle seg ned... Sikkert derfor jeg er så rød. Fondation som er nesten transparent demper noe av det, men jeg liker ikke trene m sminke, selv om jeg ikke svetter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2009 #46 Del Skrevet 3. august 2009 Hurra, flere enn meg som blir ekstremt rød under trening, særlig kondisjon. Har lært å leve med det, men det har tydeligvis ikke andre Husker jeg hadde syklet opp til sats en varm sommerdag og det er bare oppoverbakker. Følte at jeg var både varm og rød i ansiktet, men trippet glad og fornøyd inn på sats og registrerte meg. Akkurat i det jeg gikk inn i garderoben hørte jeg jenta i resepsjonen si til de andre der om de så hvor rød jeg var...hmf.. Hadde lyst å snu meg og spørre om hun har noen problemer med at jeg tar i såpass hardt at jeg blir rød. Er jo liksom ikke slik at man velger at man har lyst til å være knallrød for moro skyld. Heldigvis later jeg som ingenting nå når jeg trener, og det ser ut til at andre ikke bryr seg så mye heller når ikke jeg selv gjør det. Har også sett noen andre som blir omtrent like rød som meg, så jeg er ikke den eneste Er vel slik det er å ha hvit hud med fregner og hår med rødskjær. Det som ser ekstra morsomt ut, er at jeg ikke blir knallrød helt ut til der håret begynner så det kommer sånn hvit ramme rundt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buttergirl Skrevet 3. august 2009 #47 Del Skrevet 3. august 2009 Hoho, jeg kjenner meg igjen ts! Etter en times trening ser det ut som jeg har ligget i stekende sol i flere år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 3. august 2009 Forfatter #48 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Morsomt at denne tråden dukket opp igjen.. Jeg kan nå svare på mitt eget spørsmål: Nei, det hjelper ikke mot rødheta å bli godt trent! Min veldig sjarmerende rødfarge er nok kommet for å bli. Jobbet i hagen her om dagen, og til og med da ble jeg sprutrød og varm. De som så meg må jo ha trodd at jeg aldri hadde tatt i et tak før. Endret 3. august 2009 av yoga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 3. august 2009 #49 Del Skrevet 3. august 2009 Det var god timing med å finne denne tråden for meg også! Jeg skulle trene vekter etter å ha varmet opp ganske kraftig på tredemølla nå i kveld, og da kom jeg på at jeg er særdeles lite sjarmerende når jeg trener.... Alltid sprutrød!! Jaja, jeg kunne aldri brukt SATS som sjekkearena i alle fall. Men det ser i det minste alltid ut som jeg jobber knallhardt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mia- Skrevet 5. august 2009 #50 Del Skrevet 5. august 2009 Er ikke alle særdeles lite sjarmerende når de trener? Bortsett fra disse små tuppelurene med store perler i ørene og nysminket fjes som av og til dukker opp på treningssenteret... Jeg blir også rød som en tomat under trening, har alltid blitt det og kommer nok til å være det i fremtiden også. Men det viser jo iallefall at man har trent når man er ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest darklove Skrevet 6. august 2009 #51 Del Skrevet 6. august 2009 Ja, da fikk vi et medlem til i tomat-klubben . Har hørt at det kan skyldes tynn hud (naturlig lite underhudsfett). sånn at blodet synes tydligere gjennom. Det kan også gjøre at man blir lett mørk under øynene. På den positive siden betyr det at en får mindre rynker senere (siden rynker for det meste skyldes at man mister underhudsfett når man blir eldre) Så får jeg tåle at det ser ut som jeg aldri har hørt om å trene før...(mineralpudder er lettere på en foundation og funker bedre på trening) Men hva kan man gjøre for å hindre at blodet kommer opp dit in the first place? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2009 #52 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg blir også blodrød under og lenge etter trening. Spesielt i kinnene. Ser riktig ille ut Legen min sa det kunne ha med å gjøre at jeg har lavt blodtrykk? Noen tomat-tryner her som vet om de har lavt blodtrykk? Jeg blir også skikkelig rød under trening, men har ikke lavt blodtrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Marthe_* Skrevet 26. november 2009 #53 Del Skrevet 26. november 2009 Jeg har akkurat det samme problemet! Jeg er godt trent, og blir like rød i ansiktet uansett om jeg har hatt en lang treningspause eller trener regelmessig. Men jeg tror grunnen til at rødheten synes så godt er fordi at man har lite underhudsfett! Jeg har blodårer som synes godt under huden (spesielt på hendene), og de synes bedre når det er varmt. Så kanskje man blir rød i ansiktet fordi blodårene utvider seg når man trener og blir varm i kroppen? Men jeg prøver å se positivt på det! Er i alle fal ingen som kan beskylde meg for ikke å ha trent hardt! ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2009 #54 Del Skrevet 26. november 2009 Dette kjenner jeg igjen, som blir knæsj rød ved trening, særlig kondisjon men også styrke. Det er ikke så mye hjelp i foundation, men siden jeg har lagt sminke på rød hud hele livet har jeg funnet noen som egner seg bedre enn andre. Jeg svetter også mye når jeg trener (har alltid tenkt at andre jenter ikke svetter så mye). Det at du svetter mye er et tegn på at du er godt trent;) De fleste begynner å svette mer ettersom de blir i bedre form. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 26. november 2009 #55 Del Skrevet 26. november 2009 Blir lett tomat, jeg også. Men det rare er at pannen min blir temmelig nøyaktig delt i to - den ene delen blir varm, svett og rød. Den andre holder seg blek og kjøligere uansett om resten av ansiktet er svett og rød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 27. november 2009 #56 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg blir flekkete jeg, kjemperøde store flekker i fjeset så snart jeg ser på tredemøllen omtrent Og jeg blir kjemperød i fjeset av vin også! Men det er mest i kinnene, så i dempet belysning går det greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #57 Del Skrevet 28. november 2009 Når jeg trener (trener styrke på treningssenter) blir jeg hver gang innmari rød i ansiktet, samtidig som jeg blir veldig svett. Jeg vil påstå at jeg blir unormalt rød, og har foreløpig ikke sett noen like rød i ansiktet etter eller under en treningsøkt. Vi trener tydeligvis ikke på samme sted... Jeg blir kjemperød og fullstendig gjennomsvett. Sistnevnte finner jeg en smule pinlig, og det har ikke blitt bedre etter at jeg ble i bedre form. Heldigvis gir trening et kick av selvtillit som gjør at jeg fortsetter å trene, svetting og illrødt fjes til tross. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 12. februar 2010 #58 Del Skrevet 12. februar 2010 Er det noe jeg kan gjøre for å ikke bli så rød? Jeg blir helt blodrød med en gang jeg setter foten min på tredemøllen. Og ikke nok med det, så blir jeg helt hvit rundt munnen. Må nesten holde meg for ansiktet når jeg går av tredemøllen, for jeg er så ufattelig stygg da:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødtoppen86 Skrevet 12. februar 2010 #59 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg har trent lenge, både hardt og lite, men blir alltid like rød hver gang jeg gjør noe anstrengende. Tror ærlig talt ikke det er noe som hjelper, bortsett fra å bare la være å tenke på det. Jeg blir megarød i ansiktet, men også på armene og halsen, fordi jeg har lett elveblest. Det er ikke annet å gjøre enn å la være å bry seg, så får folk bare stirre hvis de vil. Jeg vet med meg selv at jeg i det minste trener hardt når jeg blir rød og lekker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexington Skrevet 12. februar 2010 #60 Del Skrevet 12. februar 2010 Er nok ikke noe å gjøre med det, her er det bare å bære sin rødhet med stolthet;) Interessant at noen over her nevner at det kommer av lite underhudsfett, og at man derfor ikke får så lett rynker senere. Jeg har nemlig arvet denne rødheten av min mor, og hun er snart 60 år og har ikke en eneste rynke! Dette kan vi like Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå