Gå til innhold

VELDIG rød i ansiktet av trening


yoga

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig tynn hud, og blir ikke spesielt tomat - men jeg kan jo være et unntak for alt jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får man ikke blåmerker veldig enkelt eller var det noe annet med det?

Jeg får ihvertfall fryktelig fort blåmerker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også medlem av treningstomatene. Er som regel mørkerød når jeg er ferdig med en intensiv time. Heldigvis tenker jeg ikke mye på det lenger. Svetter også mye når jeg trener. Ingen av delene har endret seg fra jeg begynte å trene, så dette er nok bare noe jeg må leve med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ihvertfall fryktelig fort blåmerker.

Jeg og.

Jeg kan godt få blåmerker bare av å sitte med dataen og ha armene på bordkanten.. irriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest langrennsløperen
Samme her....foundation er helt fenomenalt for min del. Skjuler det =D

Da er du ikke fullverdig medlem ;) Ikke all foundation i hele verden kan få meg til å se litt mindre rød ut en gang. Hjelper ikke om det er aldri så mange minus, fortsatt sprut rød, nesten blålilla faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kjenner jeg igjen, som blir knæsj rød ved trening, særlig kondisjon men også styrke. Det er ikke så mye hjelp i foundation, men siden jeg har lagt sminke på rød hud hele livet har jeg funnet noen som egner seg bedre enn andre. Jeg svetter også mye når jeg trener (har alltid tenkt at andre jenter ikke svetter så mye).

Tror ikke det er noe særlig å gjøre med dette, smøre ansiktet med en god, beroligende, ansiktskrem etterpå og ha god tid før man eventuellt skal videre etter trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frk Åberg
Jeg er også sånn! Ble sjelden rød da jeg var ung og myye tynnere - vet ikke om det har noe å si?

Vi får trøste oss med at andre sikkert blir imponert over at vi trener så hardt. ;)

Jeg har hørt at det ikke har noe med form å gjøre. Men om man er i dårlig form (og kanskje har mye vekt å dra på) vil jeg tro man raskere begynner å svette og bli rød, f.eks. når man går opp en bakke. Men om man tar ordentlig i, ser jeg for meg at det har mest med hudtype/blodårer eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg blir også knallrød! ;)

Blir rød med en gang jeg begynner å ta i litt - leenge før jeg blir sliten/andpusten.

Har på fondation for å skjule den verste rødfargen, men det skinner igjennom, ja..

Dette gikk nok utover karakteren i gym er jeg redd...

Men jeg har hørt at kirurgi kan fikse det?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir mildt sagt sprutrød når jeg trener, og det henger gjerne i nesten en times tid etter at jeg er ferdig å trene.

And so what? Hva gjør det egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor kan ingen av dere trene der jeg trener, da? :sjenert: Så slipper jeg å være den eneste røde. Eller, er vel kanskje ikke den eneste, men jeg gidder ikke se så mye på alle andre, fokuserer mer på meg og mitt eget tomattryne. Håper de andre gjør det samme, hehe.

Men ja, medlem av tomatklubben. Får fort blåmerker også, er forferdelig blek og har tynn hud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ingen av dere trene der jeg trener, da? :sjenert: Så slipper jeg å være den eneste røde.

Hehe.. Det samme spørsmålet har jeg stilt meg selv og, ettersom det visstnok er mange av oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg blir også sprengrød, samt får en festlig hvit rand rundt nese og munn.

Ja, eg får også prikkete fjes av og til! Syns nesten det er verre enn å få heilt raudt fjes. Men ja, eg er også med i tomatgjengen...uff! Men så vert eg generelt for raud :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir faktisk også rød av å drikke alkohol!

Og DET er irriterende av og til! Man trener ikke da man er ute på byen, men man drikker av og til et par glass vin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg blir også rød, og blir dessuten kritthvit over overleppen når jeg tar skikkelig i (kondisjonstrening). Jeg synes nesten det er litt tøft. Hva kan dette komme av, tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Jeg blir også rød, og blir dessuten kritthvit over overleppen når jeg tar skikkelig i (kondisjonstrening). Jeg synes nesten det er litt tøft. Hva kan dette komme av, tro?

Jeg blir også blodrød under og lenge etter trening. Spesielt i kinnene. Ser riktig ille ut :ler:

Legen min sa det kunne ha med å gjøre at jeg har lavt blodtrykk? Noen tomat-tryner her som vet om de har lavt blodtrykk? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...