Gå til innhold

Dronning Sonja med sløyfen på feil side


Gjest Gjest_Trådstarter_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Trådstarter_*

La du merke til at Dronning Sonja hadde sløyfen på høyre side?

Om du så sendingen på tv selvsagt (eller var på slottslunch ;) )

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=520293

De skriver at det var en skandale!!!!!

Joda, hun gjorde samme tabben i 2003 men er dette virkelig en skandale?

Hva mener du?

Skriver dem dette fordi dem var skuffet over at de ikke kunne kritisere Mette Marits hatt i år igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun kunne gjerne hatt den midt på nesa for min del. Jeg visste ikke at det var regler for hvilken side den skulle sitte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kunne gjerne hatt den midt på nesa for min del. Jeg visste ikke at det var regler for hvilken side den skulle sitte på.

Ikke jeg heller! Jeg har tilfeldigvis min på riktig side - hjertesiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Jeg visste heller ikke at det var spesielle regler for dette, men når jeg tenker meg om har vel gjerne flertallet den på venstre side.

Sånn bortsett fra det synes jeg det er en bagatell og ingenting å henge seg opp i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det noko å seie???

Sløyfa skal visstnok sitte så nær hjertet som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bellatrix
Hun kunne gjerne hatt den midt på nesa for min del. Jeg visste ikke at det var regler for hvilken side den skulle sitte på.

Ikke jeg heller. Skandale? Hadde hun stilt med klovnenese og vist fingeren til folk hadde det væårt skandale, men sløyfe på feil side? Tull og vås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Helt grusomt!!

Og se på Ingrid da dere, hun har sløyfen i håret. Helt skandaløst det også. Når både dagens dronning og den fremtidige dronningen begår sånne overtramp, kan det ikke bety noe annet enn monarkiets undergang.

*rystet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

ååååå Giiid a mei altsåå! Er det mulig å ta så feil. Kongen bør abdisere snarest! helt utigivelig...! :eeeh::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Er jo greit å lese hva som faktisk skrives da:

"- Dette er en skandale, sier forfatter av «Skikk og Bruk», Erik Lundesgaard, til VG Nett i en svært humoristisk tone."

Også er det jo nå en gang slik da, at VG og Dagbladet faktisk er tabloidaviser, og de lever av sladder - særlig kongelig sladder. ;)

-birma- (på lånt pc)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Er jo greit å lese hva som faktisk skrives da:

Ja, og på VGs forside står det "Skandale Sonja".

Helt på trynet å skrive noe sånt, uavhengig av hva som står i artikkelen.

Se selv:

http://www.vg.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StockDama
Helt grusomt!!

Og se på Ingrid da dere, hun har sløyfen i håret. Helt skandaløst det også. Når både dagens dronning og den fremtidige dronningen begår sånne overtramp, kan det ikke bety noe annet enn monarkiets undergang.

*rystet*

Enig! Ned med dronningen! Vi behøver ikke en slik dame som er villig til å krenke 17 mai på det groveste !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo greit å lese hva som faktisk skrives da:

"- Dette er en skandale, sier forfatter av «Skikk og Bruk», Erik Lundesgaard, til VG Nett i en svært humoristisk tone."

Også er det jo nå en gang slik da, at VG og Dagbladet faktisk er tabloidaviser, og de lever av sladder - særlig kongelig sladder. ;)

-birma- (på lånt pc)

Gå inn på VG nett så ser du at overskriften heter SKANDALE!

Jeg linket til artikelen....

Skandale er det da slettes ikke, men noe skal dem jo alltid kritisere av kongefamilien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Ja, og på VGs forside står det "Skandale Sonja".

Helt på trynet å skrive noe sånt, uavhengig av hva som står i artikkelen.

Se selv:

http://www.vg.no/

Den har gått meg hus forbi, men, VG selger - og en slik overskrift selger i alle fall, det ser man jo på alle kommentarene her, og da har de jo oppnådd hva de ville: Masse hit på artikkelen.

Nu vel; skandale er det nå ikke, men som representant for Norge så burde man faktisk plassere sløyfen der den skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Birma_*
Skandale er det da slettes ikke, men noe skal dem jo alltid kritisere av kongefamilien

Hva ville vel hverdagen vært uten litt sladder og kritikk da? Og dere leser det jo, det er jo derfor de fortsetter med å skrive slik. De vet at slike tabloidoverskrifter selger, og når det skapes blest og debatter rundt det, så selger det jo enda mer.

Som nevnt så er det ingen skandale, men hun er Dronning i Norge og representerer Norge, og da plasserer man ikke sløyfen på feil side. Selv 5-åringer i barnetoget kunne fortelle at sløyfen skulle der hvor hjertet er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Casey

VG dummer seg så veldig ut med den "saken". Folk blåser i hvor sløyfen er. VG bør løfte sine journalistiske vyer noen hakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_trådstarter_*
Hva ville vel hverdagen vært uten litt sladder og kritikk da? Og dere leser det jo, det er jo derfor de fortsetter med å skrive slik. De vet at slike tabloidoverskrifter selger, og når det skapes blest og debatter rundt det, så selger det jo enda mer.

Som nevnt så er det ingen skandale, men hun er Dronning i Norge og representerer Norge, og da plasserer man ikke sløyfen på feil side. Selv 5-åringer i barnetoget kunne fortelle at sløyfen skulle der hvor hjertet er.

Næææ! Er det derfor dem skriver slikt noe? For å selge altså! Jøss, der lærte du meg noe nytt gitt! :eeeh:

Ja, det blir diskutert - men det som diskuteres er vel ikke akkurat Sonjas feilplasssering av sløyfa, men hva media lager som overskrifter av en fillesak-og det er jo netopp fordi dem skal selge på sånne oppslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å du hellige.....Samboer og jeg satt å så på sendingen på tv.

Vi sa til hverandre at denne gangen kan dem ikke kritisere Mette Marits hatt så da har dem vel ingenting å skrive om såkalte "skandaler2 fra slottsbalkongen.

Går inn på VG nett å leser overskriften:SKANDALE! Sonja hadde sløyfen på feil side :overrasket:

:fnise: det tenkte ikke vi noe over engang vi.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Dere fryder dere med enda en mulighet til å angripe VG ser jeg.

For det første; Les ordentlig. Overskriften på hovedsiden er "- Skandale, Sonja". Altså ikke "Skandale Sonja" eller "skandale-Sonja". Overskriften gjenspeiler utspillet til Lundesgaard, det er altså ikke VGs mening, men Lundegaard sin.

Dessuten er det bare tull at "ingen bryr seg" om dette når det allikevel kan lages tråder på KG om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...